Sosyal medya kullanmamak için sebepleri var kendince , beni tatmin etmedi isteyen iletişimi sürdürmek için her yolu dener. Siz ne düşünüyorsunuz? Sadece soruyorum akıl danışmıyorum.
🙏🏻🌸
🙏🏻🌸
Sosyal medyadan daha kimseyle tanışmam, üç kızla tanıştım üçüde evli çıktı. Milletin kocalarıyla ben mi muhattap olacağım ulan, karılarınıza sahip çıkın.
😂😂😂😂
Kadını alana kocası promosyon
Hiç anlamadınmi lan ahahaha
@hayatbibilmece Karılar profesyonel çıktı Rıza babaaaa
Sosyal medya falan sakat şeyler bunlar
Cevap
9Cevap
Mantıklı değil tabi ki de
Bence mantıklı ama yüz yüze buluşma olması şartıyla
Aranızdaki sohbetin bağlılığına bağlı güveniyorsan ver yoksa bekle.
Bende kullanmıyorum sosyal medya olabilir
Mantıklı değil tabiki
Muhabbetinizin nasıl ilerlediğine bağlı bence
Ben 1 saatte aldığımı bilirim güven meselesi
Aranızdaki enerjiye bağlı
Erken
Bence de mantiksiz
Farklı şehir mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar