Mesajlaşırken yapılmasından nefret ettiğiniz şey nedir? 


Şimdi bir şey anlatıyorsun uzun uzun yazıyorsun emek veriyorsun belki o heyecan ile karşıda olan insanlarla aynı tepki bekliyorsun fakat karşımdaki insan kaygısız ve umursamaz bir şekilde cevap verdiği zaman insanın gerçekten de tepesinin tası atıyor böyle durumlar benim fazlasıyla sinirimi bozmaya yetiyor.
Ayy evett demii 😡. Upuzun doğum günü mesajı yazarsın cevap teşekkür ederim djdjdjd
Muhabbette kalınmaması, özensiz cevaplar, kısaltmalar anlık kaybolup sonrasında hiç bir şey olmamış gibi devam edilmesi vs vs. Bir muhabbetin içinde isen karşılıklı özen ve önem gösterilmeli.
Umursamaz cevaplar vermesin yeter. Hızlı ya da geç yazmasına takılmam. Müsait oldukça yazsın işte. İşsiz gibi sürekli telefonun başında benim yazmamı da, beklemesin, beni de daralmasın bu konuda
Rica ederim 🥰
Cevap
20Cevap
Hızlı cevap vermesi. Ben geç cevap veren insanlardan hoşlanıyorum.
Hı nee
Çok beklediğim filmin fragman etkisi gibi yaratmadıktan sonra s.. yım öyle mesajlaşmayı.
Bu da ayrı fantezi napıcan
Birden soğuk yapması
aynen evet gibi şeylerlin sürekli tekrar edilmesi.
Ayn dbjfhd
😛😛😛
Görüldü atılmasııı görüldü atınca biri görüldü çocuğu diyesim geliyor
Dhhxhdhshsh benim daha kötü şeyler diyesim geliyor
bvjbh
Geçiştirmeli mesajlardan nefret ediyorum. O insanı öldüresim geliyor.
Hm anladım tm peki ok ajjddjjs
Evett 😛
Görüldü atması geri dönmemesi konuyu ışık hızıyla değiştirmesi
Okurken bile sinir olmam
Demek ki eşdeğer özellikleri taşıyoruz
Aa ne tesadüf
Tevafuk efendim tesadüf diye bir şey yoktur
Ah pardon
Lütfen hiç önemli değil efendim
Eyvallah
Bilmukabele
geç bakılması geç cevap verilmesi direk silerim o kişiyi
Görüldü ve
Geç yazması
Geç yazacaksan mektup yazarım mesaj anında haber almak içindir
Kısaltma yapılması ve görüldü atılması ve tabi ki saatler sonra cevap verilmesi..
Görüldü atılıp mesaja cevap verilmemesi.
Benimle konuşulurken aynı anda 3 4 kişi ile daha konuşulması.
Görüldü atması ya da sorduğum soruya boş cevap yazması
Görüldü atılması, mesaja hiç bakılmaması, mesajda tartışmaya girilmesi.
Aniden cıkılması sebepsiz yere. Nefret ederim ya. Bide soğuk yazılması. Emojisiz randomsuz ruh gibi.
Görüldü atılması ve konu açıp konuşmak istediğim de soğuk yapması
He hm aynn canım ya işte haklısın dmi öyle hah bide geç cvb
Karşımdaki insanın isteksiz davranıp, zorlama ile konuşması.
Kısa bir şekilde tmmm şeklinde yazı yazılması
Benim yazmam ama onun konuyu ilerletmemesi veya görüldü olayı veya ben hızlı yazarken onun geç yazması
Kafasını kırarım onun 🤨
😌😌 Bir sıkıntı olursa biz varız burada ayağını denk alsın 🤨
Dövcem hepsini dur
🥳🥳🥳🥳
Tamam
Hmmm
Emoji 😒😒😒😒
Bunlar aşırı bunaltıcı 🙄
Tamam olsa iyi tamam
Boğucu 🙄
Maalesef..
Görüldü harici her şeye katlanabilirim. Görüldü sinir veriyor
Ayy evet o da var
Görüldü ve kısa cevaplar ciddiye almaz gibi hani
Demi demi insan bir ben ma... mıyım düşüncesine kapılıyo 😀
😿😿
Hm veya Hım yazilmasini pek sevmiyorum.
Ok tamam da var
Aynen
Kısaltma kullanması ayyy yemin ediyorum nefret ediyoeum kısaltma kullanan insanlardan
Tm, ok gibi kisaltmalar, yazim yanlislari, mesaja 👍🏻❤️ gibi tepkiler birakilmasi..
aşırı ulti müzahi konuşmalarımı gram anlamamasi
Mesajlaşmaktan nefret ederim
Kısa kısa cevaplar yazması ve görüldü atması
Geç cevap verilmesi vee soğuk yapması
Geç yazılması, umursanmaması
hiçbir şey söylemeden bi anda gitmesi
Karşı tarafın Foto istemesi
1 sn içinde yok olmasi
Aynı anda başkalarıyla da konuşulması 😃
Sorduğum soruya cevap alamamak
Aynen bende aldayım iyi duzuldum👏👏
Ne?
Konunun tıkanması kcjf
Ee eee diye shshhs
görüldü yemek
Görüldü
Geç cevap yazılması
Geç yazması
İmla atası
Geç yazması olabilir
Mesajlaşamamak
görüldü
Görüldü
Geç cevap gelmesi
Aniden nude atması
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?