
Herkesin hayali vardır şunu yapsam şöyle olurdu dediği. Peki sizin yapacağınız sosyal medya uygulaması ne olurdu ve ne için kullanılırdı?

Herkesin hayali vardır şunu yapsam şöyle olurdu dediği. Peki sizin yapacağınız sosyal medya uygulaması ne olurdu ve ne için kullanılırdı?
Tercihe bağlı anonim ya da gerçek hesapla insanların dertleştiği sadece sorunlarını konuştuğu. yalnız hissedenlerin sığındığı bir platform kurardım. ya da birbirlerine yardım ettiği. böyle söyleyince burası gibi geliyor ama orada cinsellik ya da aşk konuları olmazdı. sadece hayatla ilgili ciddi konular
Insanların kişisel gelişimleri üzerine yazılar ve resim ve videolar paylaştığı bir uygulama olabilirdi adını tabikide soyadımız yapacağım 😃
Yaparsan haber ver ilk üyen burada 😂
burada yapmıyorlar zaten hemen gelirim 😂
Işınlanma uygulaması😄
Kopya çekme 😂😂
Cevap
1Cevap
Adı: Blooje
Kullanım: Kullanıcıların sanat ve beceri ilgili paylaşımlarını destekleyen bir platform.
Haylir rosşin😏😏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?