
Telefonunuzun şarjı %5 civarına düştüğünde neler hissedersiniz?

Telefonunuzun şarjı %5 civarına düştüğünde neler hissedersiniz?
Gece ise çok endişeleniyorum malum deprem gördü bu ülke o yüzden akşamları şarjın yüksek olmasına dikkat ediyorum …
Çok düşünme 😇
Kötü şeyler senin iyi enerjinle senden uzak olur 😇
%3 olunca intihar moduna girip çıkıyorum
Gereksiz bir stres oluşturuyor ya 😂
Cevap
2Cevap
Beni etkilemez pek
O kadara düşürmedim hiç , pekte bir şey hissetdirmezdi.
Hersryi düşürüp arama dışında kullanmıyorum böyle zamanlarda
Hiç etkilemez. Telefon olmasa dahi üzülmemde işte ihtiyaç olduğu için kullanıyorum.
Örneğin şu an, gerginim gözüm hep orada
Sakin ol her şey geçer 😂😂
Cok etkilemez genelde uyku saatlerime denk gelir şimdi bile %30 sarja koyup uyuyacağım..
Kalp krizi geçiririm 😌
Sinirlenirim. Şarjın azalması beni geriyor. :d
Evet etkiliyor bazen 😂😂😂
Sorun olmuyor benim %5 şarjim 1 saat gidiyor
Powerbankla geziyorum 🙄🙄
Alttarafı bir şarz neyi değiştirebilirki pek bir şey değiştirmez tekrar şarja takarım ruh halimi bile etkilemez önemsiz bir detay
kötü.
Üzulurum
Şarja takıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar