
Gündemi takip etmek, fotoğraf paylaşmak, mesajla yürümek veya reelslere bakmak gibi sebepler mi yoksa sizinki bambaşka bir sebep mi? Neden kullanıyorsunuz instagramı?

Gündemi takip etmek, fotoğraf paylaşmak, mesajla yürümek veya reelslere bakmak gibi sebepler mi yoksa sizinki bambaşka bir sebep mi? Neden kullanıyorsunuz instagramı?
3 yıl önce bütün gönderileri sildim güzel bi düzenleme yaparım diyodum 3 yılda 1 reels paylaştım duruyor öyle. Arada Instagrama üye olanların bildirimi gelmese aklıma geleceği yok.
Genelde film dizi haberlerini ordan görüyorum
Senin gündemin de o 😂
Hayatı amacını bulduk 😂
İş hesabım dışında kullanmıyorum pek
Aaa bak bir ortak yön daha 😂😂
Cevap
12Cevap
Kullanmıyorum eskisi kadar
Kus ve kitaplarla ilgili videolara bakmak icin genelde.
Kuşlara hastayız galiba 😇
Fazlasiyla:))
Güzel hobi ama 😇
Istemsizce mutlu ediyorlar:)
Haklısın karşılıksız mutluluk
İnstamı 1 ay kadar önce dondurdum ya. Kullanmıyorum...
Sen ne yaşadın 😇
Abuk subuk mesajlar alıyordum, hakaret ve tehdit ediliyordum. Bende dayanamadım kapattım, uğraşmam ya dhrjrj
Sen ne çekmişsin be 😇
Deme öyle ağlarım 🤣🤣
Sana öyle davranan ağlasın pırlanta gibisin sen 😇
Teşekkür ederim harika adam 😊
O senin inceliğin 😇
Reels izlemek atmak en başta , ihtiyacım olduğunda bir kaç sayfaya bakmak. Kendi halimde sjsj
Kendi başıma takılıyorum diyorsun yani 😇
Reels izlemek ve atmak için kullanyorum ha bide arkadaşlarımın hikayelerine bakyorum
Reelde gönderme zaten ana faaliyet 😂
Gündem takibi için Twitter, hiç bir amacım olmadığı içinde Instagram kullanıyorum, yani öylesine.
X güzel oluyor gündem için
Reels izlemek, birkaç ilgi alanım olan sayfayı takip etmek ve genel olarak arkadaş ortmamımın orada olması. :D
Farklı tariflere bakıyorum. İlham kaynağım oluyorlar.
Film/dizi sahneleri, teknoloji forumlarını takip etmek için kullanıyorum
Şirr , yemek kitap için resim , ve komik fıkralar
Kitap paylaşamı dışında paylaşım yapmıyorum. Ve keşfette video izliyorum
Kitap tavsiyeleri ve cilt bakım önerilerine bakmak için ☺️
Çokta farklı sebeplerim yok, arada paylaşım yapmak ve reels izlemek amaçlı kullanıyorum.
Pek kullanmıyorum, bir kaç güzel reels ve foto şiir edebi sayfalar haricinde işim olmuyor
Reels izliyorum paso
Hayatımızı çalıyor bu reelsler😂
Hiç sorma 😅
Yokki vardi kaldirdim
Kullanmamak daha iyi 😂
Aynn bizamanlar aktiftim sorma gitsin☺️☺️
Hep bir şey oluyor sonra alıyoruz zaten bu kararları 😂
Aynn dimi☺️😄
Düzelcez inşallah 😇
Insallah tek istedigim bu
En kısa zamanda 😇
Story post bide okuduğum kitaplar reels izliyorum
Kafa dağıtmaya giriyorum burası gibi😅
Keşfette araba motor bakma ve kapanış
Videolar izlemek, en çok spor ve yemek
Takip ediyorum. Seyirci olmayi seviyorum.
Kullanmıyorum
Reels için başka amacım yok
Arkadaslarimin gönderdiği reelsi izlemek için.
iş gereği kullanıyoruz sorun çözüm vb vb
Gündemi takip etmek için
Kullanmıyorum artık
Reels izlemek için
Her türlü.
Kullanmıyorum
satış amaçlı kullanıyorum.
reels izlemek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?