Güncellemeler
+1 yıl
Ekranı hafif ıslak bezle silerken oldu
Sol alta ufak leke gibi bir şey oluştu ne yapmam gerekir tamirciye götürsem dünyanin parasını ister?
Dün akşam oldu bu şekilde kullansam dahada büyür mü ki?

böyle devam et zaten her türlü tamir olacak büyüsede büyümesede aynı masrafı çıkarır bidahada ıslak mendille monitör silme hafif nemli bezle sil
Cevap
4Cevap
büyüyebilir evet
Birsey olmaz tamirci lekeyi yok edemez kalici olmali leke
Led sorunu gibi görünüyor zamanla diger ledler giderse büyür tamir ettir
büyür mü bilmem ama panel gitmiş. tvci tamire para istemez bundan direk tv parası ister.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?