Evet ben aptal bir insanım ama hayatımın pişmanlığı bu bir daha olmayacak bir şeydi güvendi ve affetti tekrar mutlu olduk ama sonrada başka birisinden hoşlanıyorum diye gitti seni sevmiyorum dedi. Sizce de gerçekten sevmiyor mu
Güncellemeler
+1 yıl
UMARIM HAYATINIZIN HATASI DİYECEĞİNİZ BİR HATA YAPMAZSINIZ SİZDE BUNUN PİŞMANLIĞI ÇEKİLMİYOR
Tinder indirdim diye benden ayrıldı ve tekrar barıştı şimdi ise başkasını seviyorum diye beni terketti döner mi?
Kimseyle görüşüp buluşmadım onu aldatmadım. İnsanın içgüdüsel olarak beğenilme ve egosunu tatmin etme isteği vardır bu aptalca yola başvurdum ben de yanlışın farkında olup asla yakınından bile geçmemeyi öğrendim zaten bu olaydan sonra
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Tinder indirdim diye benden ayrıldı ve tekrar barıştı şimdi ise başkasını seviyorum diye beni terketti döner mi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Ayrılması doğru olmuş
Azcık gururun varsa beklentiye girmezsin
Konu oysa gurur denen şeyin bir önemi yok benim için
Toplumda her konuda olduğu gibi bu konuda da tabu var
Birader bugün böyle yapan yarın farklı şekilde yine karşına getirir aynı olayı
İkimizin tekrar mutlu olduğu bir seneryo neden imkanız olsun
Kendimden örnek veriyorum ben aynı hatayı yapmam. O da beniö gibi olabilir
İmkansız değil fakat sen artık çantada kekliksin onun için, imtiyazlar vermeye devam ettiğin sürece aldatsa bile affedeceğini bilir
Kendi içimde yaşıyorum sadece ayrıldıktan sonra tek bir kelime bile etmedim ona sadece bekliyorum ondan sıkılsın onu sevmediğini anlasın ve dönsün
Birader madem dinlemeyeceksin ne tamam akıl danışıyorsun o zaman
Hemen de affetmem zaten öyle olursa ne yapacağımı biliyorum ama hislerim ile eylemim çok farklı ve öyle olacak
Dinliyorum seni ben hocam diyalog yapıyoruz işte öylesi böylesi konuşuyoruz
bazen oyle oluyor
bnde öyleydim
Sana geri döndü mü
Daha önce barıştı beni çok seviyordu. Şimdi de başkasını seviyorum dedi gitti sizce ondan hoşlanması gerçek midir yoksa kendini mi kandırıyor
kadınlar o kadar kalitesizdir
ordamsn
Evet
bulamadın mı onu
Dönmez
İyi yapmış
Kimseyle görüşüp buluşmadım onu aldatmadım. İnsanın içgüdüsel olarak beğenilme ve egosunu tatmin etme isteği vardır bu aptalca yola başvurdum ben de yanlışın farkında olup asla yakınından bile geçmemeyi öğrendim zaten bu olaydan sonra
Haklı