Biz Samsung cu çıktık 😂 Ben Samsung Galaxy S10 Kullanıyorum Babam da Samsung Galaxy S22 ultra var Annem de ise Samsung Galaxy A04S var evde yedek olarak Galaxy Note 4 de var peki ya sizlerin ailesi ve sizlerin elinde hangi marka model telefonunuz var
Aileniz ve sizler hangi marka model telefon kullanıyorsunuz?
İnternet & Teknoloji konusunda 1,1b cevap paylaştı.
Ben Tecno Camon 20 kullanıyorum. Babam benim eski telefonum olan Samsung Galaxy A12, annem Nokia C5-00 kullanıyor. Malum annem yeni teknoloji telefon kullanmayı bilmez. İlk telefonunu 2016'da ev değiştirdikten birkaç ay sonra kullanmaya başladı, ondan önce eski evdeyken sabit telefon kullanmaya alışıktı.
geçen gün iphone'dan sonra xiaomiyide sattım. artık call of duty oynayamıyorum. bizim ailede her turlu telefon var. Bende Reeder, annemde iphone, teyzemde xiaomi , enistemde general mobile, kuzenimde huawei, arkadasimda oppo, dayımda bașka telefon vs 😂 Ama ben hepsininen az birkac ay kullandım.