Bir erkeği tanımadan neden reddedersiniz? Sosyal medyada reddetme sebebiniz nedir?

İyi akşamlar herkese. Açık konuşacağım. Çok samimi olduğum bir arkadaşım var ve birlikte başka bir şehre taşındık. Yeni arkadaşlıklar edinmek için çeşitli yöntemler deniyoruz. Mecbur sosyal medyadan tanışmaya çalışıyoruz. Arkadaşım bu konuda çok başarılı iken ben sıfıra sıfır gidiyorum. Örneğin 20 kıza istek atıyor 15 tanesiyle konuşuyor 5iyle buluşuyor arkadaş oluyor. Bende ise hiç şans yok.

Bir gün deneme amaçlı arkadaşımın bütün arkadaşlarına istek attım (arkadaşımla takipleşmiyoruz ve haberi var) hiçbiri onaylamadı kimisi engelledi kimisi görüldü attı. Arkadaşımın hesabında sadece profil resmi var bende de öyle. Ama her eklediğiyle konuşurken ben engel yiyorum.

Ben daha kültürlü beyefendi takılırken arkadaşım daha çok kızları zorbalayan bir tip. Konuştuğu her kıza hakaret edip sgit bir daha yazma arama diyor ama deli gibi arıyorlar. Ama ben çabuk vazgeçiliyorum.

Sebebi nedir sizce?

Bir erkeği tanımadan neden reddedersiniz? Sosyal medyada reddetme sebebiniz nedir?
Cevapla