2 yıl önce redmi note 8 telefonumu kırdım. içindeki bütün hatıra anı fotoğrafları da kırılmış oldu.
bilgisayara usb ile bağlamayı denedim olmuyor yedeklememiştim de
var mıdır bir yolu?
2 yıl önce redmi note 8 telefonumu kırdım. içindeki bütün hatıra anı fotoğrafları da kırılmış oldu.
bilgisayara usb ile bağlamayı denedim olmuyor yedeklememiştim de
var mıdır bir yolu?
Ekran kilidi açılmadan ve bazen erişim izni verilmeden dosyalara erişemezsin PC den
en kötü ihtimal cam yaptırırsın bir şey olmaz
en iyi ihtimal telefoncular kurtarabiliyorsa kurtarır
Anakart sağlamsa çıkma ya da çok ucuza düşük kalite ekran taktırıp ekranı açabilir verilerine erişebilirsin. Pahalı bir yöntem daha var, anakart üzerindeki nand flash yongayı söküp başka donör bir cihaza aktarmak ya da veri kurtarma şirketinlerindeki aletler ile nand flashta ki verileri kurtarmak
yeni telefon aldım ben sadece amacım fotoğraflarıma erşimek
telefonu biraz sertçe yere attım camı kırıldı arka kapağı çıktı anakarta bir şey olmuşmudur?
Cevap
6Cevap
telefoncuya götürmen lazım
Dediğiniz şey cihaz açılıp izin alınmadan olmaz. İçindeki depolama diski zarar görmemişse telefoncular kurtarabilir. Zahmetli bir iş.
ne kadara yaparlar tahmini?
Cevap veriyor musun @xxxsudenaz
Bırak bazı şeyler hatıranda kalsın. Zaten sonrasında bakmayacaksın bile onlara. Uğraşma boş ver.
Ekranı yaptır bana gönder ben ekranı yaptırıp idade ederim o zaman fotolara erişim olur
Telci yapar
Ekranını yaptır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?