Instagram dmden yürüdüm?

Bi doktor var hesabı açıktı ben takip ettim geri takip etti. Sonra bi storysine cevap verdim konuştuk hatta ameliyat yaparkenki fotosunu attı. Sonra o tez yazazcaktı benimde işlerim vardı iyi çalışmalar dedik ve bitti sonra hiç konuşmadık evet doktor ve hayatı baya yoğun ama tekrar ben mi yazmalıyım bugün story atmış tezi bitirmiş yazsam mı o mu yazmalı

Instagram dmden yürüdüm?
Cevapla