Martıda sürekli denk gelen ve bana çok saygılı sempatik davranan çocuk en sonunda numaramı istedi? sizce napmalıyım?

çocuk zaten bizim orada oturuyor, çok sık denk geliyor bu yüzden, ciddi manada yakışıklı ve çok sempatik, ilk yolculuktan itibaren her şeyi konuştuğum her kelimeyi bile hatırlıyor, hatta ben hatırlamadım diye bozuldu : )) burcuma kadar hatırlıyor, bana ilgisini ima ediyodu ama açılmadı, ama bugün en sonunda numaramı istedi, sizce ne yapayım?

Martıda sürekli denk gelen ve bana çok saygılı sempatik davranan çocuk en sonunda numaramı istedi? sizce napmalıyım?
Cevapla