Ooo soru iyi yerden geldi.
Bununla yemek yemek mi? Göl evinde kampa girecen yemek kesmez.
12 Yorumla- +1 yıl
Bununla bir şey yeme açlıktan öl yine iyidir sdf
- +1 yıl
Askeri olur nöbetini tutarım. Parti kursun yerine bütün ülke de mitinge çıkarım. Hamile kalsın çocuğunu doğururum. Ciğerleri yorulmasın diye yerine nefes alırım.
Totişine kafamı sokup, orada uyuya kalırım mk. Yaz yaz kesmedi birader.
Bunun bitanesini bir Türk kızı dedirtemedi be püüüüü. Kız diye kız kuruları arasında yaşıyoz, karı sadece resmiyle neler dedirtiyor.
En İyi Cevaplar
- İnternet & Teknoloji konusunda 422 cevap paylaştı.
+1 yılBen bir kişiyle yemek yemiyormusum ama 😃
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
- İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.
u +1 yılKendimle yermişim.
11 Yorumla- +1 yıl
Kendinle yee reiss
+1 yılŞanslıyım 3 yaşındaki yakışıklı yeğenimle 😁
16 Yorumla- +1 yıl
benimle yemek varken gittin yeğeninle yedin senn
- +1 yıl
Galerimdeki son fotoğraf sen olsaydın seninle yerdim 😄
- +1 yıl
:D niye ben değilm onu düşün işte
- +1 yıl
Nasip kısmet 😄
- +1 yıl
öyledir öyledir :D
- +1 yıl
😄😄
+1 yılManzara resmi var. İyi o halde manzara eşliğinde yiyeceğim kdjdj
118 Yorumla- +1 yıl
sevgilinle ye sdfs
- +1 yıl
Mantıklı mantıklı da... Sevgilimi yedim ya hdjej Kalmadı 🤣
- +1 yıl
eyvah eyvah sdfs
- +1 yıl
Ney eyvah kim eyvah djjddj ne nerede kim nerede kim bilir kimler yiyor şimdi 🤣🤣🤣
- +1 yıl
olsun sen ekmeğini bulursun :D
- +1 yıl
Ekmeği bulursun ne ya 😅Hayat paylaşınca güzel hdjej Ekmeği sana veririm, sen yersin :d
- +1 yıl
vereceksen ben varım :D
- +1 yıl
Al ekmekler senin olsun ben yemiyorum hfjdj
- +1 yıl
nerde ekmekler sdfds
- +1 yıl
Ekmek fırınına git orada ekmekler hahah Bıyıklı şekilli şüküllü abilerimiz sana ekmek verir. Jdjrjr
- +1 yıl
Bıyıksızlardan istiyorum ben ekmaai
- +1 yıl
Tamam bıyıksız abilerde var yaaa verirler ekmaaaaiiii jdjdj
- +1 yıl
abi istemiyoru abi değil abla olsunnnnnnnnn
- +1 yıl
Tamam isteğini fırıncılara söylersin beybisi :d
- +1 yıl
sen fırıncıymışsın öyle duydum ben dsfdc
- +1 yıl
Ben ne anlarım fırından, ne fırıncısı ya hahah benim işim yakmak , fırın fırıncılık değil jdjrjr
- +1 yıl
reyonnn günleriii
- +1 yıl
🤣🤣
+1 yılŞebnem Tacigut 🤓
Ahh onunla yemek yemeyi bende çok isterim. Kısmetse birgün o da olur ☺12 Yorumla- +1 yıl
o kim gıı :D
- +1 yıl
Yazar. Kişisel gelişim uzmanı😃 ve çok güzel bir insan
Galerimdeki en son resim lavanta tarifiymiş sanırım kendisi yam yam 😀
115 Yorumla- +1 yıl
Lavanta tarifi de ne oluyor lavanta çiçek değil miydi gı xd
- +1 yıl
heee onu da yemedim gerçi o nasıl oluyor onu anlat bari sdfsd
- +1 yıl
Tamam sen tarifini aldıysan kısa zamanda bir yaaprsın sonra bakarsın sevdin mi sevmedin mi ona göre bir ayar çekeriz xdsed
- +1 yıl
haydaaabiz de bize atıcak diye bekliyoruz ne hayaller kurmuşuz yine off off koca kötü dünya dsf
- +1 yıl
Bana da at benceyi unutmuyorsun da beni unutursan çok ayıp olur sdf
- +1 yıl
Yani beni sık kullanılanlara ekle, eline koluna yaz, bir şeyler yap unutma :D
- +1 yıl
Unutturma onu da hemen seçemiyoruz süresi gelsin de :D
Oyşş 😻 dayımın minik bebek oğlu ile yerdim..
12 Yorumla- +1 yıl
Bebekle yenir tabii :D
+1 yılBeni işten çıkaran adamın videosu köle gibi çalışırken ofisten onu çekmiştim 😂😂😂
18 Yorumla- +1 yıl
Adam mı köle gibi çalışıyordu sen mi sdfs
- +1 yıl
Adam calisiyordu boş işlerle uğraşıyordu ben de bu yav he neden bu işlerle uğraşıyor diye videosunu çektim 😂😂
- +1 yıl
Senden de korkulur bizim de çekmezsin inşallah videomuzu falan sdfsf
- +1 yıl
Biraz şeytan olduğumu söylerler akla gelmez şeyler yaparım bana belli olmaz 😂😂😂💅💅
- +1 yıl
Valla nerede yaşıyorsun söyle de oraya uğramayalım sdfs
- +1 yıl
Bekleee beniiii nerede olursan bulurum seniiii 💅😂😂😂😂😂😂
- +1 yıl
İyi bari bir Frida'mız eksikti sdfs
- +1 yıl
😂😂😂😂😂
+1 yılKedimle yerdim 😂😍
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 1,5b cevap paylaştı. Tempra ile yerdim 🤣
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yıl
Şu arkadaşla bərabər
10 Yorumla
+1 yılÇok sevdiğim biriyle bn de kalsın kim olduğu ama güzel olurdu ömrünü bna adamış biri ah ahh imkansız işte
24 Yorumla- +1 yıl
Niye imkansız giz
- +1 yıl
Çünkü evli ama çok seviyor bni sorun bu
- +1 yıl
Sevmemesi gerekiyor ama dost. Hayatın gerçeği bu.
- +1 yıl
Yapcak bir şey yok o yüzden imkansız
+1 yılKızımla (sanki başka bir seçenek varmış gibi)
10 YorumlaBaş başa huzurlu bir yemek xddl.. hem de en çok sevdiklerimden cey ceyle xd
1123 Yorumla- +1 yıl
ceyceyle yeme matadorla ye sen sdf
- +1 yıl
bir yolunu bulacaksın artık işte sdf
- +1 yıl
niyetin yoksa sorunun ne olduğu da önemli değil be sdfds
- +1 yıl
hayati bitirecek olan da başlatacak olan da sensin demek ki fdghjç
- +1 yıl
edirneli keşanlı bilmem benn öylee, sen bizee yol mu yapıyorsuuuunnnnnnnn
- +1 yıl
:D kızan mızan diyorsun kahinlik yok da okuduğumu anlıyorum o sayılır mııı xd
Silivriye uzağım sana tuzakkkkk dikkat et düşme yaralanırsınnnnnn kızaann :D - +1 yıl
yaa senin de hayattaki mutluluğun dünya dilinin trakya olması mı sdfds ezine peyniri de veriyor musun ikram olarak sana her gün beş kere kızan falan diyim ben sd
- +1 yıl
Başka neler yapmam gerekiyor anlat ki öğreneyim, uygulayım ve mutluluk gelsin :D
- +1 yıl
Tamam sen de beni sonradan Trakyalı gibi hissettir ve o hale getir, bunu başaramaz mısın yoksaaaa
- +1 yıl
tamam doğamadık diye hayata mı küselim, biz de çakma ama yine de mutlu trakyalı oluruz bre kızannn :D
- +1 yıl
Kumaşım da var demek ki, sen fırsat vermiyorsun. Bir fırsat ver benden olur diyorum sanaaaaa xd
- +1 yıl
Tam konumunu gönder sen geliyorum her türlüü :D
- +1 yıl
Geldim aç kapıyı üşüdüm bak trakya soğukları susakları üşütürmüş usman aga gibi oldum bak sdfdf
- +1 yıl
Bunları içeride söylesen daha iyi, hala kapının önüne konuşuyoruz ve üşümeye devam ediyorum sfdghj
- +1 yıl
Biz bozkır bebesiyiz, bizi trakyanın avası çarpamaaaaazzzzzzx
- +1 yıl
Sen Angaraya geldin mi hele sdfs
- +1 yıl
Bizim kim daha iyi ısıtır diye düşünmemiz gerekirken sen bana yörenin memleketinin soğuğunu övüyorsun suç sende :D
- +1 yıl
De dayı ayrı yazmayı öğrendim o yetmez mi, sen bana ısınmayı öğret ben de sana de da yazımını ne dersin :D
- +1 yıl
Herkes birine bir şey katacaksa ben sana bunu katayım malum yanlışlar var takıldığımdan değil, sen ısınmayı öğreteceksin ya tek sen öğreten taraf olma diye diyorum :D
- +1 yıl
Hisler, hislerime güveniyorum ben. Onlar beni boşa çıkartmaz eğer karşıdaki kişi ibişlik yapmazsa o yüzden :D Ama kahin değilim maaleseef
- +1 yıl
Yani hisler tamamen birinci bilgi kaynağı değildir ama kişiye yön verebilir. Kibir ya da ego değil, hislerine güvenip üstüne gitmek kötü değil ki. İlle kahinim mi diyeyim yani :D İbişliği yapan şu soğuk günlerde ısıtmaya çabalamayandırr :D
- +1 yıl
E ibişliği kabul etmek en büyük ibişlik böyle diyerek ne kazanıyorsun sdf
- +1 yıl
Pekala, karlıysa söyle ben de ona göre ibiş olayım bundan sonra :)))
- +1 yıl
Seninkielrin yanında bizimki iş yapmaz xd
- +1 yıl
Ceylin iyiydi hoştu ancak bir kusuru vardı, de dalar... Mütevazılık"ta" olabilir mi acaba sdfsdf
- +1 yıl
olmuşsa da yanlışlıkla olmuştur di mi adsfgh
- +1 yıl
hadi öyle olsun Allahım sana da nasip etsinnnnnn
- +1 yıl
Doğru bir yazım şekliniiiiiiii dfgh
- +1 yıl
Bak nasıl da öğreniyorsun öğretmeye bu kadar çabuk başlarım işte :D
- +1 yıl
Gönül alma ısıt önce, üşüyen adamın gönlü beş para etmez önce ısıt sdf
- +1 yıl
Bugun üşüyerek uyuyacağım ve tek sebebi sensinn
- +1 yıl
:D günaydın daha yeni girdim nedir durum şimdi ısıtıyor muydun sen beni ne oluyordu dsf
- +1 yıl
dsfdsf gece çözdürmediysen demek ki bunda suçlu kim ona bakalım :D
- +1 yıl
ben sana güvendim be yaa.. ne bileyim susaklık yapceenii
- +1 yıl
en büyük tedbirim sana güvenmekti abla, sen bizi yarı yolda koyduun
- +1 yıl
ders vermeyi çok seviyorsan öğretmen ol ablası, bizim huzura ihtiyacımız var o da sende yok o zaman xd
- +1 yıl
e tamam işte biz de arayıştayız, bulmaya geldik sen bizi kapından kovuyorsun diyorum hala anlamıyorsuun
- +1 yıl
Kafanın üstünde falan buna emek vermeyin, olmaz falan mı yazıyor nereden bilebilirim, denemeden bunu göremem ki ama :D
- +1 yıl
ne alını o başka şey bu başka şey :D
- +1 yıl
:D tamam da bunu oraya yazmayan Allah değil sensin, senin tercihin yüzünden neden alın yazısı haline getirelim bunu xd
- +1 yıl
sdfsdf sen ne diyorsun ya sdfds bi ısıt dedik yapmadığın şey kalmadı
- +1 yıl
ne yapmışsın ısıtmak dışında onu söyle xd
- +1 yıl
ben ne söyledım ısıtmak hariç her şeyi yapıyorsun da tek ısıtmıyor musun dedim xd
- +1 yıl
fdgdgfd sadece üşüyordum sarhoşluk yok sen de her şeyi atıyorsun üstümüze sdf
- +1 yıl
sen sarhoşsun yani öyle mi xd
- +1 yıl
kim kime ne atıyor ben niye anlayamıyorum ben de bir problem mi var acaba sdfds
- +1 yıl
Sen şimdi hem sarhoşsun, hem ısıtmıyorsun, ne yapacaksın söyle :D
- +1 yıl
dsdsfds bir şey yapmıyorsun ki teminat hiçbir şey yapmamak mı sdf
- +1 yıl
e bundan sonra da yapmayacak mısın yani :D
- +1 yıl
bu gece de mi soğuk olacak hava heee bu gece de mii
- +1 yıl
Sana geldik sen bizi kapıda bıraktın anne babamın üstüne hiç suç atmaa :D
- +1 yıl
alamıyorsan sen de sokakta kalacan berabre üşüyecez hayat şartları böyledirrr müşterekk
- +1 yıl
ya sonra benim gözüm arkada kalır ama ölyoe olmaz :D
- +1 yıl
ya içeride bir şey olursa kapıyı açamazsak bu defa vicdan azabından yaşayamazsın bak :D
- +1 yıl
Her şeye gücüm yetse, kapıyı kilitlemene de müsaade etmezdim öyle düşün amaaaaa
- +1 yıl
benden zekilre beni ölüme mi terk ediyor zxdx
- +1 yıl
hayır benim zihnimde ev, tatili rahatlığı simgeliyor, tatilde eve kapanmak en büyük hobilerimdendir ancaaak kapıyı üstüme kilitlemen ölümü simgeliyor :D
- +1 yıl
numaranı yazmak için bu kadar çabaya girme, terapist olmasan da olur yani dert etme :D
- +1 yıl
nee ben varr ya :D
- +1 yıl
ama en zeki değilim, sen şu terapistin numarasını verdiğin zaman belki zekam daha da artar ne dersin xd
- +1 yıl
evet şu senin terapist var ya xd
+1 yılİrmik tatlısıyla jsjfjd
312 Yorumla- +1 yıl
Oooo kim yapmış onu :D
- +1 yıl
Bi arkadaşım 😀
- +1 yıl
Ben de sen yaptın sandım bi heveslendiydim be dsfs
- +1 yıl
Üjüyme bende yapabiliyorumjsfjjdf
- +1 yıl
Niye başkasının fotosu geziyor o zamannn xddd
- +1 yıl
Yapıp bana atmış sjjcjd
- +1 yıl
Sen de yapıp bana at sdfsd
- +1 yıl
Yok canın çeker skfjkdkkfk
- +1 yıl
Yok yok çekmez dsf
- +1 yıl
İyi ozaman bunu sen istedin djfjjf
- +1 yıl
Okudum onaylıyorum :D
- +1 yıl
Anlaştuk
+1 yılÇıplak bir kadınla
21 Yorumla- +1 yıl
eyvah sdfs
+1 yılKedi fotoğrafı var
11 Yorumla- +1 yıl
eşim yazacaksın diye düşünmüştüm sdf
+1 yılSon resim kapak fotoğrafım
11 Yorumla- +1 yıl
O da iyiymiş xd
Gizli Üye(18-24)+1 yılayağımın resmi var WGQLSMQŞQLAŞSL
11 Yorumla- +1 yıl
Niye var oyle bir şey jdjd
+1 yılBirinin wp durumuyla😂
10 YorumlaSınavda çıkan konularla
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılÇayla yemek yemekte varmış
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKizimla ❤️❤️ zaten hayalimiz kizim biraz daha buyusun en iyi arkadasi olacagim
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 1,3b cevap paylaştı. Kurstaki sinif arkadaşları ile
10 YorumlaHesabı ödeyecek olanla
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 316 cevap paylaştı.
+1 yılKıyam izliyor olurdum o zaman.
10 Yorumla Johnny Sins 😂
27 Yorumla- +1 yıl
o niye var galerinde yahu sdfsd
- +1 yıl
Arkadaşlarına selam söyle xd
- +1 yıl
Çok mu istiyorsun onunla yemek yemeyi sdfs
İnternet & Teknoloji konusunda 419 cevap paylaştı. Mezarla 🙄
14 Yorumla- +1 yıl
niye mezar fotosu var
- +1 yıl
neydi son sorun :)
Ders programı
11 Yorumla- +1 yıl
lezzetli dsfds
İnternet & Teknoloji konusunda 914 cevap paylaştı. Kendimle oley 😂
12 Yorumla- +1 yıl
sıkar bir süre sonra sdfs
Gizli Üye(25-29)+1 yılbegendıgım bı cocuklaa
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKalemimle
15 Yorumla- +1 yıl
nasıl bi kalem öyle o xd
Cevap sahibi+1 yıl- +1 yıl
Güzelmiş de benlik değil be guzu
Cevap sahibi+1 yılEski kalemlerim. Çocuklarımın boyları uzuyor. Çok duygulandım öyle deme. Anne olmak kolay mı 😭😭
- +1 yıl
:D kim uzatıyor nasıl uzamış hem ben anlamadım o işi xd
Gizli Üye(18-24)+1 yılküçük kardeşmle😂
12 Yorumla- +1 yıl
afiyet olsun sfgfb
Cevap sahibi+1 yıltişekkürleer anshsja
- İnternet & Teknoloji konusunda 364 cevap paylaştı.
+1 yılkendimle
20 Yorumla Kendimle😂
10 YorumlaKendimle
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 390 cevap paylaştı. Eski iş arkadaşım
10 Yorumla
+1 yılKendimle 😅
10 Yorumla
+1 yılManitle
10 Yorumla
+1 yılKimseyle Annemle
10 Yorumla
+1 yılExle
10 Yorumla
+1 yılYaşar ile 😃
10 YorumlaPC 😅
10 Yorumla
+1 yılkuşumla
10 Yorumla
+1 yılDağ fotoğrafı var 🤣
10 YorumlaKediyle
10 Yorumla
+1 yılKedimle
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 1b cevap paylaştı.
u +1 yılKendimle.
10 Yorumla ahah yastığımla
10 Yorumla
+1 yılPatikle. 😐
10 YorumlaKendimle 😄
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
