• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
İnternet & Teknoloji

Galerinizdeki son fotoğrafla yemek yiyecek olsanız kimle yerdiniz?

8matador1180
8matador1180 Takip Et
Master Yaş: 29
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
80
Yapay Zekaya Sor

Arkadaşımın Instagram profiliyle :d

Galerinizdeki son fotoğrafla yemek yiyecek olsanız kimle yerdiniz?
Galerinizdeki son fotoğrafla yemek yiyecek olsanız kimle yerdiniz?
Cevapla
Instagram Soruları Fotoğraf Soruları Galeri Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
9 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • UfCeAs38
    UfCeAs38 Takip Et
    Bilge Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl

    Ooo soru iyi yerden geldi.

    Bununla yemek yemek mi? Göl evinde kampa girecen yemek kesmez.

    Galerinizdeki son fotoğrafla yemek yiyecek olsanız kimle yerdiniz?
    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Bununla bir şey yeme açlıktan öl yine iyidir sdf

      Yorumla
    • UfCeAs38
      UfCeAs38
      +1 yıl

      Askeri olur nöbetini tutarım. Parti kursun yerine bütün ülke de mitinge çıkarım. Hamile kalsın çocuğunu doğururum. Ciğerleri yorulmasın diye yerine nefes alırım.

      Totişine kafamı sokup, orada uyuya kalırım mk. Yaz yaz kesmedi birader.

      Bunun bitanesini bir Türk kızı dedirtemedi be püüüüü. Kız diye kız kuruları arasında yaşıyoz, karı sadece resmiyle neler dedirtiyor.

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • To_Be_Honestt
    To_Be_Honestt Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 97%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 422 cevap paylaştı.

    Ben bir kişiyle yemek yemiyormusum ama 😃

    Galerinizdeki son fotoğrafla yemek yiyecek olsanız kimle yerdiniz?
    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

42

Cevap

8

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.

    Kendimle yermişim.

    1
    1 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Kendinle yee reiss

  • isimsizkralicee
    isimsizkralicee Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Şanslıyım 3 yaşındaki yakışıklı yeğenimle 😁

    1
    6 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      benimle yemek varken gittin yeğeninle yedin senn

      Yorumla
    • isimsizkralicee
      isimsizkralicee
      +1 yıl

      Galerimdeki son fotoğraf sen olsaydın seninle yerdim 😄

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      :D niye ben değilm onu düşün işte

      Yorumla
    • isimsizkralicee
      isimsizkralicee
      +1 yıl

      Nasip kısmet 😄

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      öyledir öyledir :D

      Yorumla
    • isimsizkralicee
      isimsizkralicee
      +1 yıl

      😄😄

      Yorumla
  • La_llorona
    La_llorona Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Manzara resmi var. İyi o halde manzara eşliğinde yiyeceğim kdjdj

    1
    18 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      sevgilinle ye sdfs

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Mantıklı mantıklı da... Sevgilimi yedim ya hdjej Kalmadı 🤣

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      eyvah eyvah sdfs

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Ney eyvah kim eyvah djjddj ne nerede kim nerede kim bilir kimler yiyor şimdi 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      olsun sen ekmeğini bulursun :D

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Ekmeği bulursun ne ya 😅Hayat paylaşınca güzel hdjej Ekmeği sana veririm, sen yersin :d

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      vereceksen ben varım :D

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Al ekmekler senin olsun ben yemiyorum hfjdj

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      nerde ekmekler sdfds

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Ekmek fırınına git orada ekmekler hahah Bıyıklı şekilli şüküllü abilerimiz sana ekmek verir. Jdjrjr

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Bıyıksızlardan istiyorum ben ekmaai

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Tamam bıyıksız abilerde var yaaa verirler ekmaaaaiiii jdjdj

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      abi istemiyoru abi değil abla olsunnnnnnnnn

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Tamam isteğini fırıncılara söylersin beybisi :d

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      sen fırıncıymışsın öyle duydum ben dsfdc

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      Ben ne anlarım fırından, ne fırıncısı ya hahah benim işim yakmak , fırın fırıncılık değil jdjrjr

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      reyonnn günleriii

      Yorumla
    • La_llorona
      La_llorona
      +1 yıl

      🤣🤣

      Yorumla
  • Quiet_Queen
    Quiet_Queen Takip Et
    Yoda Yaş: 102 , eic 100%
    +1 yıl

    Şebnem Tacigut 🤓

    Ahh onunla yemek yemeyi bende çok isterim. Kısmetse birgün o da olur ☺

    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      o kim gıı :D

      Yorumla
    • Quiet_Queen
      Quiet_Queen
      +1 yıl

      Yazar. Kişisel gelişim uzmanı😃 ve çok güzel bir insan

      Yorumla
  • VEGA0
    VEGA0 Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Galerimdeki en son resim lavanta tarifiymiş sanırım kendisi yam yam 😀

    1
    15 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Lavanta tarifi de ne oluyor lavanta çiçek değil miydi gı xd

      Yorumla
    • VEGA0
      VEGA0
      +1 yıl

      Lazanya yazmıştım klavye çevirmiş 😀

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      heee onu da yemedim gerçi o nasıl oluyor onu anlat bari sdfsd

      Yorumla
    • VEGA0
      VEGA0
      +1 yıl

      Bende yemedim ama düz bir makarna düşün arasında soslu kıyma var en üsttede erimiş peynir.

      Galfierd’ın yemeği

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Tamam sen tarifini aldıysan kısa zamanda bir yaaprsın sonra bakarsın sevdin mi sevmedin mi ona göre bir ayar çekeriz xdsed

      Yorumla
    • VEGA0
      VEGA0
      +1 yıl

      Yaparsam direkt buraya bence olarak atıcam zaten cmdmfnfn

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      haydaaabiz de bize atıcak diye bekliyoruz ne hayaller kurmuşuz yine off off koca kötü dünya dsf

      Yorumla
    • VEGA0
      VEGA0
      +1 yıl

      Sana da atarım unutmazsam 😀

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Bana da at benceyi unutmuyorsun da beni unutursan çok ayıp olur sdf

      Yorumla
    • VEGA0
      VEGA0
      +1 yıl

      İsmini bulmak mesela çok görüş yazıyoruz malum 😀

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Yani beni sık kullanılanlara ekle, eline koluna yaz, bir şeyler yap unutma :D

      Yorumla
    • VEGA0
      VEGA0
      +1 yıl

      Tamammm 😀

      Yorumla
    • VEGA0
      VEGA0
      +1 yıl

      Sen beni eig seç o zaman bulurum fmfmfnf

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Unutturma onu da hemen seçemiyoruz süresi gelsin de :D

      Yorumla
    • VEGA0
      VEGA0
      +1 yıl

      Tamam hadi bakalım 😀

      Yorumla
  • _Petunya_
    _Petunya_ Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Oyşş 😻 dayımın minik bebek oğlu ile yerdim..

    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Bebekle yenir tabii :D

      Yorumla
    • _Petunya_
      _Petunya_
      +1 yıl

      😻

      Yorumla
  • Frıdakahlomaı
    Frıdakahlomaı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Beni işten çıkaran adamın videosu köle gibi çalışırken ofisten onu çekmiştim 😂😂😂

    1
    8 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Adam mı köle gibi çalışıyordu sen mi sdfs

      Yorumla
    • Frıdakahlomaı
      Frıdakahlomaı
      +1 yıl

      Adam calisiyordu boş işlerle uğraşıyordu ben de bu yav he neden bu işlerle uğraşıyor diye videosunu çektim 😂😂

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Senden de korkulur bizim de çekmezsin inşallah videomuzu falan sdfsf

      Yorumla
    • Frıdakahlomaı
      Frıdakahlomaı
      +1 yıl

      Biraz şeytan olduğumu söylerler akla gelmez şeyler yaparım bana belli olmaz 😂😂😂💅💅

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Valla nerede yaşıyorsun söyle de oraya uğramayalım sdfs

      Yorumla
    • Frıdakahlomaı
      Frıdakahlomaı
      +1 yıl

      Bekleee beniiii nerede olursan bulurum seniiii 💅😂😂😂😂😂😂

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      İyi bari bir Frida'mız eksikti sdfs

      Yorumla
    • Frıdakahlomaı
      Frıdakahlomaı
      +1 yıl

      😂😂😂😂😂

      Yorumla
  • olmazlarainat
    olmazlarainat Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl

    Kedimle yerdim 😂😍

    Galerinizdeki son fotoğrafla yemek yiyecek olsanız kimle yerdiniz?
    1
    0 Yorumla
  • Cod2009
    Cod2009 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Tempra ile yerdim 🤣

    Galerinizdeki son fotoğrafla yemek yiyecek olsanız kimle yerdiniz?
    1
    0 Yorumla
  • վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61
    վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 1,6b cevap paylaştı.
    Galerinizdeki son fotoğrafla yemek yiyecek olsanız kimle yerdiniz?

    Şu arkadaşla bərabər

    1
    0 Yorumla
  • Sym_Sydcr27
    Sym_Sydcr27 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 23
    +1 yıl

    Çok sevdiğim biriyle bn de kalsın kim olduğu ama güzel olurdu ömrünü bna adamış biri ah ahh imkansız işte

    2
    4 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Niye imkansız giz

      Yorumla
    • Sym_Sydcr27
      Sym_Sydcr27
      +1 yıl

      Çünkü evli ama çok seviyor bni sorun bu

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Sevmemesi gerekiyor ama dost. Hayatın gerçeği bu.

      Yorumla
    • Sym_Sydcr27
      Sym_Sydcr27
      +1 yıl

      Yapcak bir şey yok o yüzden imkansız

      Yorumla
  • saçmabirkişilik
    saçmabirkişilik Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 81%
    +1 yıl

    Kızımla (sanki başka bir seçenek varmış gibi)

    1
    0 Yorumla
  • ceylin_n
    ceylin_n Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Baş başa huzurlu bir yemek xddl.. hem de en çok sevdiklerimden cey ceyle xd

    1
    123 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      ceyceyle yeme matadorla ye sen sdf

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Soru belli kızanım xdld

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      bir yolunu bulacaksın artık işte sdf

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Niyetim yok beya xdldd

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      niyetin yoksa sorunun ne olduğu da önemli değil be sdfds

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Bayağı hüzünlü bir cümle xdldd
      hayat bitti...🥲😂

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      hayati bitirecek olan da başlatacak olan da sensin demek ki fdghjç

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Hayııır (Ekrem İmamoğlu vol1) xddlm hayat bitti cümlesi senin cümlen üzerine kuruldu kızanım😉😂

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      edirneli keşanlı bilmem benn öylee, sen bizee yol mu yapıyorsuuuunnnnnnnn

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Yolları biiz yaptık ( 20 senedir diyen) dediğini duyarsa Silivriye yakın mısın bilmem ama sana tek yol orası görünür haberin olsun😂 bu arada kahinlik var mıı xddlml

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      :D kızan mızan diyorsun kahinlik yok da okuduğumu anlıyorum o sayılır mııı xd

      Silivriye uzağım sana tuzakkkkk dikkat et düşme yaralanırsınnnnnn kızaann :D

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Kızan mızan diyosuna çok güldüm 😂 iyi iyi Trakya ağzı dünya dili olma yolunda xddlml tuzak muzak düşmem rahat ol beya 😂

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      yaa senin de hayattaki mutluluğun dünya dilinin trakya olması mı sdfds ezine peyniri de veriyor musun ikram olarak sana her gün beş kere kızan falan diyim ben sd

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Çözmüşsün mutluluğun sırrını xddmldx amaa tek kızanla olmaz bu iş

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Başka neler yapmam gerekiyor anlat ki öğreneyim, uygulayım ve mutluluk gelsin :D

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Erkes trakyacı konuşur ama Trakyalı gibi tepki veremez trakyalı olunmaz doğulur beya

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Tamam sen de beni sonradan Trakyalı gibi hissettir ve o hale getir, bunu başaramaz mısın yoksaaaa

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Diyorum sana doğulur diye anlamaz mısın beyaa😂 olmaz sırıtıyor ne demişler ya olduğun gibi ol ya da... Ayrıca neşesiz bir trakyalı bulursan göster bana xddlml bizim için sebep çokk😂

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      tamam doğamadık diye hayata mı küselim, biz de çakma ama yine de mutlu trakyalı oluruz bre kızannn :D

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Haha çok iyi çok iyi senden olur gibi😂👌🏻

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Kumaşım da var demek ki, sen fırsat vermiyorsun. Bir fırsat ver benden olur diyorum sanaaaaa xd

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Evet kumaş gider gibi bilemedim deneyelim bakalım yarın gel derslere başlarız😂👍🏻

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Tam konumunu gönder sen geliyorum her türlüü :D

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Aferinn azim istikrar çok önemli çok xddmlm

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Geldim aç kapıyı üşüdüm bak trakya soğukları susakları üşütürmüş usman aga gibi oldum bak sdfdf

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Haha süper😂😂 daha önce tecrüben var gibi işin daha kolay bi yatkınlık var belli 😂👍🏻👍🏻

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Bunları içeride söylesen daha iyi, hala kapının önüne konuşuyoruz ve üşümeye devam ediyorum sfdghj

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Gel geç as öğrencim xdd Trakya suukları adamı çarpar balkandan gelen suuk avalardan ep xdmldx

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Biz bozkır bebesiyiz, bizi trakyanın avası çarpamaaaaazzzzzzx

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Haha trakyaya gelmediğin belli😂

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Sen Angaraya geldin mi hele sdfs

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Gitmedim ama bizim suukların üstü yok suğuyla ünlü memleket aberin olsun xdxdml
      ne bu kim daha çok üşüyor çarpışması mı😂😂

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Bizim kim daha iyi ısıtır diye düşünmemiz gerekirken sen bana yörenin memleketinin soğuğunu övüyorsun suç sende :D

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Suç muç bilmem üşüyen ısınmasınıda öğrenir xd öğrensin ki hayat bitmesin 😉

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      De dayı ayrı yazmayı öğrendim o yetmez mi, sen bana ısınmayı öğret ben de sana de da yazımını ne dersin :D

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Yazım yanlışlarına takılıyorsunnn dicem ama ben Trakya ağzından çıktığımda nadir de da yanlışı yaparım ihtiyaç mı gördün hayırdır 😂

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Herkes birine bir şey katacaksa ben sana bunu katayım malum yanlışlar var takıldığımdan değil, sen ısınmayı öğreteceksin ya tek sen öğreten taraf olma diye diyorum :D

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Öğreteceğimden o kadar eminsin yanii xddlml kahin misin dedim hayır dedin bu emin duruşların kaynağı nedir hocam 😂

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Hisler, hislerime güveniyorum ben. Onlar beni boşa çıkartmaz eğer karşıdaki kişi ibişlik yapmazsa o yüzden :D Ama kahin değilim maaleseef

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Hisler kaynak gösterilemez hocam xd gösterilirse bu ne ego bu ne kibir denir😂👍🏻 ibişliği hisseden mi yoksa karşılık bulamayan mı yapar onu bir ara tartışalım 👉🏻👈🏻

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Yani hisler tamamen birinci bilgi kaynağı değildir ama kişiye yön verebilir. Kibir ya da ego değil, hislerine güvenip üstüne gitmek kötü değil ki. İlle kahinim mi diyeyim yani :D İbişliği yapan şu soğuk günlerde ısıtmaya çabalamayandırr :D

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      En büyük ibiş benim tamam 😂

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      E ibişliği kabul etmek en büyük ibişlik böyle diyerek ne kazanıyorsun sdf

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Bilmem bi hesabıma bakmalıyım ne kadar yatmış xdxd kârlıysa haber veririm xdmld

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Pekala, karlıysa söyle ben de ona göre ibiş olayım bundan sonra :)))

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Laflara bak yaa xdlml

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Seninkielrin yanında bizimki iş yapmaz xd

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      👆🏻Mütevazılıkda matador gibi ol👆🏻 yeni atasözü gelecek nesillere ışık olsun xddlml

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Ceylin iyiydi hoştu ancak bir kusuru vardı, de dalar... Mütevazılık"ta" olabilir mi acaba sdfsdf

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Aç bak hocam bizde yanlış olmaz xd

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      olmuşsa da yanlışlıkla olmuştur di mi adsfgh

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Olmadı ama olunca bakarız 👉🏻👈🏻

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      hadi öyle olsun Allahım sana da nasip etsinnnnnn

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Neyi😂

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Doğru bir yazım şekliniiiiiiii dfgh

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Amin diyeyim de gönlün olsun xdxdlml

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Bak nasıl da öğreniyorsun öğretmeye bu kadar çabuk başlarım işte :D

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Gönül alma bahanesine amin diyende kabahat zaten xdxdml

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Gönül alma ısıt önce, üşüyen adamın gönlü beş para etmez önce ısıt sdf

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Isıtmıyorum be yok sana ısıtıcı mısıtıcı xd

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Bugun üşüyerek uyuyacağım ve tek sebebi sensinn

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      En suçlu benim tamam xdlml ( çaktırma çok hoşuma gider bu tamsm benim en... li cümleler sen de hep bu zevki yaşatıyorsun be kardeşim 😂👍🏻👍🏻

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      :D günaydın daha yeni girdim nedir durum şimdi ısıtıyor muydun sen beni ne oluyordu dsf

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Günaydın mı xddlsjs en son sen donmuştun sanırım senin buzlar yeni çözüldü sjsj

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      dsfdsf gece çözdürmediysen demek ki bunda suçlu kim ona bakalım :D

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Suçlu sensin beya donacağını biliyordun ki suuktan korkmadın sjsj

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      ben sana güvendim be yaa.. ne bileyim susaklık yapceenii

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Susaklık bu suukta tedbirsiz olanda iiiç kimseye baane bulma kızanım 🤚🏻

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      en büyük tedbirim sana güvenmekti abla, sen bizi yarı yolda koyduun

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      O zaman ders olsun ablası sjsj

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      ders vermeyi çok seviyorsan öğretmen ol ablası, bizim huzura ihtiyacımız var o da sende yok o zaman xd

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Ablası abisi ders verme öğretmenlik niyetinde değilim sjsj ders alan bir şekilde alıyor onu diyorum xd huzuru arayan bulur bulanlar hep arayanlardır aberin olsun sjsj

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      e tamam işte biz de arayıştayız, bulmaya geldik sen bizi kapından kovuyorsun diyorum hala anlamıyorsuun

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      İşte adama o zaman emeği belki de yanlış yerde veriyorsun derler sjsj

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Kafanın üstünde falan buna emek vermeyin, olmaz falan mı yazıyor nereden bilebilirim, denemeden bunu göremem ki ama :D

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Alın değil miydi o ya sjsj

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      ne alını o başka şey bu başka şey :D

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Bu şey o şey işte aaa sen de xd

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      :D tamam da bunu oraya yazmayan Allah değil sensin, senin tercihin yüzünden neden alın yazısı haline getirelim bunu xd

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Yazan demek istedin doğru demek istedin israfı bitirdik hizmeti getirdik sjsj

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      sdfsdf sen ne diyorsun ya sdfds bi ısıt dedik yapmadığın şey kalmadı

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Sen de her şeyi yapmışım işte bi ısıtmamam mı dert ablam xd

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      ne yapmışsın ısıtmak dışında onu söyle xd

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Ben söylemedim sen söyledin ben de senin söylediğini söyledim sen söyle xd

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      ben ne söyledım ısıtmak hariç her şeyi yapıyorsun da tek ısıtmıyor musun dedim xd

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Sarhoş musun beya ne yazdığını bilmezsin sjsj

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      fdgdgfd sadece üşüyordum sarhoşluk yok sen de her şeyi atıyorsun üstümüze sdf

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Kişi karşısındakinde kendisini görürmüş ayna misali sjsj ondandır xd

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      sen sarhoşsun yani öyle mi xd

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Haha güzel çalım 😂 ama üstüne atma meselesi içindi sjsj

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      kim kime ne atıyor ben niye anlayamıyorum ben de bir problem mi var acaba sdfds

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Olabilir xd bunu düşünmeye başladıysan korkma halledersin önemli olan fark edebilmek farkındaysa kişi kolaylaşır işi😂👍🏻

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Sen şimdi hem sarhoşsun, hem ısıtmıyorsun, ne yapacaksın söyle :D

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Sarhoş olmayacak kadar aklım başımda beya xdd söylediklerim yapacaklarımın teminatı hesabı ortada işte sjsj

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      dsdsfds bir şey yapmıyorsun ki teminat hiçbir şey yapmamak mı sdf

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Yes işte bu xdd 95 mesajlaşmanın sonucu sonunda elal olsunn😂👌🏻

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      e bundan sonra da yapmayacak mısın yani :D

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Now now sjsjs

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Nau nau sjsjjd

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      bu gece de mi soğuk olacak hava heee bu gece de mii

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Evin yok mu çocuğum senin annen baban nerede bakiyim hasta olup üşütüceksin tüh Allah Allah ya sxd

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Sana geldik sen bizi kapıda bıraktın anne babamın üstüne hiç suç atmaa :D

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Gece gece başımı belaya sokucaksın evime alamam aaa hadi seni evine bırakayım bekle geliuorum xdmldx

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      alamıyorsan sen de sokakta kalacan berabre üşüyecez hayat şartları böyledirrr müşterekk

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Evine bırakıp evime döneceğim epsi bu sjsj

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      ya sonra benim gözüm arkada kalır ama ölyoe olmaz :D

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Kalmaz kalmaz içeri gir kapını kapat dışarıdan kilitleyeceğim malum durmayacaksın belli 😂

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      ya içeride bir şey olursa kapıyı açamazsak bu defa vicdan azabından yaşayamazsın bak :D

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Sen zeki bir çocuksun bulursun bir çaresini gözüm arkada kalmaz rahat ol xdd

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Her şeye gücüm yetse, kapıyı kilitlemene de müsaade etmezdim öyle düşün amaaaaa

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Zekisin dedim senden zekiler yok demedim😉

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      benden zekilre beni ölüme mi terk ediyor zxdx

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Hımm senin zihninde ev figürü ölümümü simgeliyor hadi felsefi açıdan senin bilinç altını değerlendirelim xdd

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      hayır benim zihnimde ev, tatili rahatlığı simgeliyor, tatilde eve kapanmak en büyük hobilerimdendir ancaaak kapıyı üstüme kilitlemen ölümü simgeliyor :D

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Yok yok çevirme olmadı xdd dediğim gibi senin seans seans bu metaforlaştırmayı kafandan atman şart bir kart vereceğim alanında çok iyi bir terapist muhakkak yararını görürsün xddmldx

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      numaranı yazmak için bu kadar çabaya girme, terapist olmasan da olur yani dert etme :D

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Hahah😂 sen var yaaa😂😂

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      nee ben varr ya :D

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Çok zekisin çokk xdd

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      ama en zeki değilim, sen şu terapistin numarasını verdiğin zaman belki zekam daha da artar ne dersin xd

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Terapistin numarası demek he xdd

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      evet şu senin terapist var ya xd

      Yorumla
    • ceylin_n
      ceylin_n
      +1 yıl

      Hıhım anladım sjsj

      Yorumla
  • simlitavsan
    simlitavsan Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    İrmik tatlısıyla jsjfjd

    3
    12 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Oooo kim yapmış onu :D

      Yorumla
    • simlitavsan
      simlitavsan
      +1 yıl

      Bi arkadaşım 😀

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Ben de sen yaptın sandım bi heveslendiydim be dsfs

      Yorumla
    • simlitavsan
      simlitavsan
      +1 yıl

      Üjüyme bende yapabiliyorumjsfjjdf

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Niye başkasının fotosu geziyor o zamannn xddd

      Yorumla
    • simlitavsan
      simlitavsan
      +1 yıl

      Yapıp bana atmış sjjcjd

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Sen de yapıp bana at sdfsd

      Yorumla
    • simlitavsan
      simlitavsan
      +1 yıl

      Yok canın çeker skfjkdkkfk

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Yok yok çekmez dsf

      Yorumla
    • simlitavsan
      simlitavsan
      +1 yıl

      İyi ozaman bunu sen istedin djfjjf

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Okudum onaylıyorum :D

      Yorumla
    • simlitavsan
      simlitavsan
      +1 yıl

      Anlaştuk

      Yorumla
  • -Felaketce-
    -Felaketce- Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Çıplak bir kadınla

    2
    1 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      eyvah sdfs

      Yorumla
  • _Justimagineit_
    _Justimagineit_ Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 96%
    +1 yıl

    Kedi fotoğrafı var

    1
    1 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      eşim yazacaksın diye düşünmüştüm sdf

      Yorumla
  • Lum0sMaxima
    Lum0sMaxima Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Son resim kapak fotoğrafım

    1
    1 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      O da iyiymiş xd

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    ayağımın resmi var WGQLSMQŞQLAŞSL

    1
    1 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Niye var oyle bir şey jdjd

      Yorumla
  • 11Sessizlik11
    11Sessizlik11 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 33%
    +1 yıl

    Birinin wp durumuyla😂

    1
    0 Yorumla
  • theastro
    theastro Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Sınavda çıkan konularla

    1
    0 Yorumla
  • GOKHANoturumactı
    GOKHANoturumactı Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 5b cevap paylaştı.

    Çayla yemek yemekte varmış

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kizimla ❤️❤️ zaten hayalimiz kizim biraz daha buyusun en iyi arkadasi olacagim

    1
    0 Yorumla
  • flaneurx
    flaneurx Takip Et
    Master Yaş: 125 , eic 63%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Kurstaki sinif arkadaşları ile

    1
    0 Yorumla
  • Tk1923
    Tk1923 Takip Et
    Yoda Yaş: 51 , eic 98%
    +1 yıl

    Hesabı ödeyecek olanla

    1
    0 Yorumla
  • OlamazMıKardeşim
    OlamazMıKardeşim Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 316 cevap paylaştı.

    Kıyam izliyor olurdum o zaman.

    1
    0 Yorumla
  • ezgi_00
    ezgi_00 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 88%
    +1 yıl

    Johnny Sins 😂

    2
    7 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      o niye var galerinde yahu sdfsd

      Yorumla
    • ezgi_00
      ezgi_00
      +1 yıl

      Arkadaşlarım atmıştı 😂

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Arkadaşlarına selam söyle xd

      Yorumla
    • ezgi_00
      ezgi_00
      +1 yıl

      Tamam skjskj

      Yorumla
    • ezgi_00
      ezgi_00
      +1 yıl

      Sayesinde Johnny Sins ile yemek yiycem teşekkür etmem de gerekiyor 😂

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Çok mu istiyorsun onunla yemek yemeyi sdfs

      Yorumla
    • ezgi_00
      ezgi_00
      +1 yıl

      Kim istemez

      Yorumla
  • busegmss
    busegmss Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 419 cevap paylaştı.

    Mezarla 🙄

    1
    4 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      niye mezar fotosu var

      Yorumla
    • busegmss
      busegmss
      +1 yıl

      Son sorduğum soru için almıştım netten

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      neydi son sorun :)

      Yorumla
    • busegmss
      busegmss
      +1 yıl

      Mezar taşınızda ne yazsın istersiniz gibi bir şey 😄

      Yorumla
  • Jeynepp
    Jeynepp Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Ders programı

    1
    1 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      lezzetli dsfds

      Yorumla
  • Aybuke6 u
    Aybuke6 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 914 cevap paylaştı.

    Kendimle oley 😂

    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      sıkar bir süre sonra sdfs

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      +1 yıl

      Hahah sürekli olmuyor tabi

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    begendıgım bı cocuklaa

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Kalemimle

    1
    5 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      nasıl bi kalem öyle o xd

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kaç senedir kullandığım uçlu kalemim 0,5 ten 0,7 ye çıkmış. Başına gelen var mı (detaya mutlaka bakın) ? ↗
      Resimdekiler

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      Güzelmiş de benlik değil be guzu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Eski kalemlerim. Çocuklarımın boyları uzuyor. Çok duygulandım öyle deme. Anne olmak kolay mı 😭😭

      Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      :D kim uzatıyor nasıl uzamış hem ben anlamadım o işi xd

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    küçük kardeşmle😂

    1
    2 Yorumla
    • 8matador1180
      8matador1180
      +1 yıl

      afiyet olsun sfgfb

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      tişekkürleer anshsja

      Yorumla
  • duygusalprofil
    duygusalprofil Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 364 cevap paylaştı.

    kendimle

    2
    0 Yorumla
  • Besara
    Besara Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 90%
    +1 yıl

    Kendimle😂

    1
    0 Yorumla
  • 1Nisa
    1Nisa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Kendimle

    1
    0 Yorumla
  • Coffein
    Coffein Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 33%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 390 cevap paylaştı.

    Eski iş arkadaşım

    1
    0 Yorumla
  • judebellingham
    judebellingham Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 98%
    +1 yıl

    Kendimle 😅

    1
    0 Yorumla
  • Havadasuvar
    Havadasuvar Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl

    Manitle

    1
    0 Yorumla
  • pirpirella000
    pirpirella000 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 93%
    +1 yıl

    Kimseyle Annemle

    1
    0 Yorumla
  • trollebacim
    trollebacim Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Exle

    1
    0 Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Yaşar ile 😃

    1
    0 Yorumla
  • Allermes
    Allermes Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    PC 😅

    1
    0 Yorumla
  • pufferfish028
    pufferfish028 Takip Et
    Bilge Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    kuşumla

    1
    0 Yorumla
  • sozsuZzaman
    sozsuZzaman Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    Dağ fotoğrafı var 🤣

    1
    0 Yorumla
  • helene1
    helene1 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Kediyle

    1
    0 Yorumla
  • kusurunabakarım
    kusurunabakarım Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Kedimle

    1
    0 Yorumla
  • DedektifMinnie u
    DedektifMinnie Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 1b cevap paylaştı.

    Kendimle.

    1
    0 Yorumla
  • Zümra526
    Zümra526 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    ahah yastığımla

    1
    0 Yorumla
  • MuhteşemGüneş
    MuhteşemGüneş Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Patikle. 😐

    1
    0 Yorumla
  • neduyani
    neduyani Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    Kendimle 😄

    1
    0 Yorumla
Devamını Gör(35)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Galerinizdeki son fotoğrafla yemek yiyecek olsanız kimle yerdiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

En son kiminle yemek yediniz? 21 cevap verildi
En son yemeğe kimle çıktınız? 18 cevap verildi
En son kimden görüldü yediniz? 63 cevap verildi
En son kimden görüldü yediniz? 15 cevap verildi
En son kimi yemeğe çıkardınız? 15 cevap verildi
En son nerede kiminle ne yedin? 44 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • KS de sizi de viral videodaki birine benzeten oldu mu 🤪siz kime benzetiyorsunuz?
  • Abdülmuttalib İle size hangi tatlıyı ısmarlardık söyleyelim mi?
  • En sevdiğiniz Kadir İnanır filmi nedir?
  • Birden fazla kişiyle konuşabilir misin?
  • Renault nasıl marka sizce araba da?
  • Her zaman pozitif misin?
  • Aşk mı, karmaşa mı?
  • Nasıl sağlıklı kalırsın?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨