Stalklamaya giderken takip et yazısıyla karşılaştım. Benden nefret mi ediyor?

Kimi takipten çıkmış kimş takip etmiş bakayım derken beni çıkarmış meğerse 😃 azcık üzüldüm açıkçası ama hoşlantıdan ziyade takıntı yaptığım biriydi. dershanede aynı sınıftayız sohbetimiz pek yok ve takip isteğini ben atmıştım bşr iki ay önce, utandım ya hem ben ekledim hem o çıkardı acaba benden nefret mi ediyor
Stalklamaya giderken takip et yazısıyla karşılaştım. Benden nefret mi ediyor?
Cevapla