Benim bilgisayarın üst gövdesinde, aslında işinin ehli olmayan birine klavye değiştirttiğim için bir sorun var. Türkiye'de bulunmuyor yedek parçası, yurt dışından alacağım.
Şimdi elektronik ürünlere yüzde 30 değerinde gümrük vergisi ödeniyor diyolla. Yedek parçalar için de aynı oran mı geçerli?
Bir de gümrük vergisini nasıl ödeyeceğim ben, nasıl oluyo bu işler?
İnşallah benim bu laptop jübilesini yapıyor birkaç aya, nihayet yenisini alacağım da, anamın bilgisayarı da yamuldu yamulacak. Garibimi toparlayayım da anama vereyim diyorum, ondan çabam yani.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
150 euro altı alışveriş AB'den geliyorsa yüzde 18.3, diğer ülkelerden geliyorsa yüzde 30
ABD'ye niye o kadar ucuz yav?
avrupa birliğine kıyak geçioz bizi alsınlar diye
He ABD'ye değil AB'ye, taam. Bizi de nahıma alırlar ama olsun.
konuştum ben haftaya o iş tamam
Bunu hesaplayan siteler vardı oradan bakabilirsin
Direkt yurt dışı firmalarından mi sipariş edeceksin?
Aliexpress veya Amazon'dan sipariş edeceğim.
chrome.google.com/.../inabfkpobpagfcnmmfkidjmplcjpbhpo bu eklenti vergi fiyatıni hesaplıyor ürününün ali expreste dilersen bi bakabilirsin
Bir bakayım, teşekkür ederim. Bu gümrük vergisi nasıl ödeniyor peki, ürünü alırken mi ülkeye girerken mi? Ülkeye girerken ödeyeceksem nereye ödeyeceğim?
www.sabah.com.tr/.../aliexpress-gumruk-vergisi-hesaplama-2021-aliexpress-gumruk-vergisi-ne-kadar-nasil-odenir-tk1-5159387 burada bütün sorularını bulabilirsin
Oha verginin vergisini alıyorlar, yüzde 50'yi geçiyor ödenecek tutar. Ay tamam ya vazgeçtim sipariş etmekten. Teşekkür ederim bilgilendirme için.
Rica ederim
3 tl