Samsung kullanıyorum, ekranıma sürekli iyi veya kötü haberlerin bildirimleri geliyor. Samsung da hep böylemi?

Iyi haber neysede kötü haber okumak istemiyorum zaten hassas biriyim sürekli kötü haber bildirimi gelince piskolojimede iyi geldigini sanmiyorum.

Silsemde bildirimleri görmüs oluyorum az çok. Samsungdan çok memnunum ama bu bildirimler yüzünden sinirlerim bozuluyor.

Ülkenin genel durumunu zaten normal hayatda görüp üzülüyorum birde haberleri okumak zorunda kalmak?

Ciddiyim samsungun sikayet hatti varmidir, nasıl önleyeceğim bunu?

Samsung kullanıyorum, ekranıma sürekli iyi veya kötü haberlerin bildirimleri geliyor. Samsung da hep böylemi?
Cevapla