İnternet & Teknoloji Arkadaşlar bu en üsteki kişi uygulamayı kullanıyormu yoksa kullanmıyor mu anlamadım? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor İlk defa indirdim kocamı arıyorum bu en üsteki kişi kullanıyor mu kullanmıyor mu anlamadım? Arkadaşlar bu en üsteki kişi uygulamayı kullanıyormu yoksa kullanmıyor mu anlamadım? Cevapla Uygulama Soruları İndirme Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Kızım kafan mı iyi ismine tıkla mesaj at bölümü varsa kullanıyor işte 0 10 Yorumla Soran +1 yıl Ben ilk defa indirdim bunu nasıl yapıcam şimdi üsteki kişi kocam ne yapmam gerek şu an ayrıyız ama yazmam ona? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Profile tıkla işte ismin üstüne o zaman ne yazacam sor bana bende kullanıyorum tlgram Yorumla Soran +1 yıl Sadece davet et yerinde cikiyor ama başka nasıl bakicam? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ş Ü yazan yere tıkla Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ne diyor o zaman Yorumla Soran +1 yıl Davet et yazuyi Yorumla Soran +1 yıl Geçen ay kulaniyordu ben kavga etim sildim kontrol ediyorum şimdi yine indirdimi diye Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kullanmıyor zaten telegram kullananlar genelde fake numara ile açıyor bu şekil bulaman Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Boşandınız mı Yorumla Soran +1 yıl Fake numara nasıl oluyor Yorumla
_Daphnee_ Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl Kullanmayan kişiler onlar 1 4 Yorumla Soran +1 yıl Ama kocamın ismini altında 4 kisi telegramda. yaxiyor baksana Yorumla _Daphnee_ +1 yıl Onlarda telegram kullanmıyor, davet et seçeneğinde adları var Yorumla Soran +1 yıl Ama neden onun isminin altında 4 kisi telegramda yazıyor ki Yorumla _Daphnee_ +1 yıl Telegramda değiller görmüyor musun? Yorumla
Peri111 Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Bare doktur elena numarayı açsaydın 😄 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Benim kadın doktoru o Yorumla
Mertizm2834 Takip Et Master Yaş: 33 , eic 97% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 775 cevap paylaştı. Davet kisminda ne isi var kullaniyo olsa 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Ama kocamın ismini altında 4 kisi telegramda. yaxiyor baksana Yorumla
_____x_X_x_____ Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Kullanmayan kişiler listesi bu. 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Ama kocamın ismini altında 4 kisi telegramda. yaxiyor baksana Yorumla _____x_X_x_____ +1 yıl Bu liste kullanmıyor Yorumla Soran +1 yıl Ozaman niye 4 kisi kullanıyor yazıyor Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Bu durumda şükrü bey kocanız mı oluyor 🤔 0 5 Yorumla Soran +1 yıl Evet Ama kocamın ismini altında 4 kisi telegramda. yaxiyor baksana Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Mesaj yaz kısmına girmeden bilemezsin Yorumla Soran +1 yıl Sadece davet et yerinde cikiyor ama başka nasıl bakicam Yorumla Cevap sahibi +1 yıl bu listedeki hiçbiri kullanmıyor Yorumla Soran +1 yıl Tamam Yorumla
Aristokratımsı Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Kullanmıyor. 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Aşağıdaki kız kullanıyor diuoe baksana Yorumla Aristokratımsı +1 yıl Sallıyor Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Kızım kafan mı iyi ismine tıkla mesaj at bölümü varsa kullanıyor işte
Ben ilk defa indirdim bunu nasıl yapıcam şimdi üsteki kişi kocam ne yapmam gerek şu an ayrıyız ama yazmam ona?
Profile tıkla işte ismin üstüne o zaman ne yazacam sor bana bende kullanıyorum tlgram
Sadece davet et yerinde cikiyor ama başka nasıl bakicam?
Ş Ü yazan yere tıkla
Ne diyor o zaman
Davet et yazuyi
Geçen ay kulaniyordu ben kavga etim sildim kontrol ediyorum şimdi yine indirdimi diye
Kullanmıyor zaten telegram kullananlar genelde fake numara ile açıyor bu şekil bulaman
Boşandınız mı
Fake numara nasıl oluyor
Kullanmayan kişiler onlar
Ama kocamın ismini altında 4 kisi telegramda. yaxiyor baksana
Onlarda telegram kullanmıyor, davet et seçeneğinde adları var
Ama neden onun isminin altında 4 kisi telegramda yazıyor ki
Telegramda değiller görmüyor musun?
Bare doktur elena numarayı açsaydın 😄
Benim kadın doktoru o
Davet kisminda ne isi var kullaniyo olsa
Ama kocamın ismini altında 4 kisi telegramda. yaxiyor baksana
Ama kocamın ismini altında 4 kisi telegramda. yaxiyor baksana
Bu liste kullanmıyor
Ozaman niye 4 kisi kullanıyor yazıyor
Bu durumda şükrü bey kocanız mı oluyor 🤔
Evet Ama kocamın ismini altında 4 kisi telegramda. yaxiyor baksana
Mesaj yaz kısmına girmeden bilemezsin
Sadece davet et yerinde cikiyor ama başka nasıl bakicam
bu listedeki hiçbiri kullanmıyor
Tamam
Kullanmıyor.
Aşağıdaki kız kullanıyor diuoe baksana
Sallıyor
Boşandın mı ki
Kullanıyor
Herkes kullanmadığını soyluyor
Dul musun