İlgilenmemek zorunda kaldığım kişiyi profilinden bir süreliğine kısıtlarım. Gönderi ve hikayelerini. Geçtiği zaman da açarım. Kanka muhabbetine gelecek olursak benzerini yaşadım. Bi kızla ilgileniyordum, laf arasında kanka dedi, benim mod düştü yüzüne bakmaz oldum. O birşeyler söylüyor bana bakıyor konu açmaya çalışıyor falan, ben geçiştirdim. Sonra buraya yazdım, bi kız şey dedi, biz sizi yokluyoruz, modunuz düşerse iyiye işaret, daha farklı yaklaşıyoruz daha sonra dedi. Ama kanka demeseydi ben o numarasını isteyecektim. Bi kaç gün sonra işi bıraktım. Kızın ne amaçla dediğini çözemedik öyle kaldı. Benim yorumuma gelecek olursak hoşlandığın kişiye kanka diyemezsin aga. Karşı taraf uzaklaşırsa da bunun adına taktik falan diyemezsin. Biz erkeklerin kafası öyle şeylere çalışmaz
Sen biraz izle sadece harekerlerini. belki yanlışlıklq söyledi, veya kız bi kankası var o akıl verdi taktik yapıyor. Kötü ihtimali düşünmek için acele etme. Bi kaç gün izle sana olan tavrını. 2, kankayı da söylerse koy popon tekmeyi 😂
ya sohbeti kestik bayadıe biz iş arkadaşıydık ondan sonra iletişimimiz olmadı pek. geçen yazdı bi konuşan dolayı konuşurken kanka dedi. ben uzak duruyorum hoşlandığını düşünmediğim için. umutlanmak istemiyorum ya boş ver. çünkü bi kızın kanka demesi genelde o kişiye o gözle bakmasından kaynaklanır. erkekler de dediğin gibi pek numara yapmaz. yinede görüşün için teşekkürler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
İlgimizi çektiği için de bakarız, gördüğümde de hiç farketmez bakarım direk. Sizde özellikle geç bakıyorsunuz galiba
eğer artık ilgilenmemek zorunda kalırsak geç bakıyoruz. bu arada birine kanka demek sınır çekmek değil mi?
İlgilenmemek zorunda kaldığım kişiyi profilinden bir süreliğine kısıtlarım. Gönderi ve hikayelerini.
Geçtiği zaman da açarım.
Kanka muhabbetine gelecek olursak benzerini yaşadım.
Bi kızla ilgileniyordum, laf arasında kanka dedi, benim mod düştü yüzüne bakmaz oldum.
O birşeyler söylüyor bana bakıyor konu açmaya çalışıyor falan, ben geçiştirdim. Sonra buraya yazdım, bi kız şey dedi, biz sizi yokluyoruz, modunuz düşerse iyiye işaret, daha farklı yaklaşıyoruz daha sonra dedi.
Ama kanka demeseydi ben o numarasını isteyecektim.
Bi kaç gün sonra işi bıraktım.
Kızın ne amaçla dediğini çözemedik öyle kaldı.
Benim yorumuma gelecek olursak hoşlandığın kişiye kanka diyemezsin aga. Karşı taraf uzaklaşırsa da bunun adına taktik falan diyemezsin. Biz erkeklerin kafası öyle şeylere çalışmaz
haklısın ya..
Sen biraz izle sadece harekerlerini. belki yanlışlıklq söyledi, veya kız bi kankası var o akıl verdi taktik yapıyor. Kötü ihtimali düşünmek için acele etme. Bi kaç gün izle sana olan tavrını.
2, kankayı da söylerse koy popon tekmeyi 😂
ya sohbeti kestik bayadıe biz iş arkadaşıydık ondan sonra iletişimimiz olmadı pek. geçen yazdı bi konuşan dolayı konuşurken kanka dedi. ben uzak duruyorum hoşlandığını düşünmediğim için. umutlanmak istemiyorum ya boş ver. çünkü bi kızın kanka demesi genelde o kişiye o gözle bakmasından kaynaklanır. erkekler de dediğin gibi pek numara yapmaz. yinede görüşün için teşekkürler
Aynen bir şey bekleme. Hoşlanıyorsa o gelir zaten.
Ben bakarım
la tam cevap ver dkkdkf
Kekdkdodj yaş kaç
23 aklsmdkf
Kdldlflf ben de aa meslek ne