Bi çocuk var her gün sayfasına bakıyordum fark etti bir şey oldu bilmiyorum bana istek attı ve yazdı neden bana bakıyorsun diye bende saf ayağına yattım anlamadım dedim engelledim bu yaptığım şey ayıp bir şey mi anlamadim boşuna engelledim bence
Güncellemeler
+1 yıl
Pardon engelledi
Güncellemeler
+1 yıl
Yazsam mi diyorum yanliş anladın beni filan
TikTok'da birinin sayfasına bakarsak nasıl fark eder?
Tam ne konuştuğunuzu bilmediğim için neden engellediğine dair kesim düşüncem yok ama baktığını kabul etmediğin için yani olan bir şeyi ısrarla inkâr ettiğin için kızdığından dolayı engellemiştir diye tahmin ediyorum. Seni seviyorum cevabı hoşuna gider ve engellemezdi diye bence.
Soran
+1 yıl
Ama kıza sandım sapık misinda beni takıp da ediyorsun diye
Sevmek sapıklık değil ki. Sevdiğini söyleyip sevdiğin için baktığını söylesen bence daha iyi olabilirdi ama sinirli biriyse her türlü kızar. Genel anlamda söylüyorum.
Sen saf ayağına yattın ama bu durum ona yeterli bir cevap gibi gelmemiş. Peki şu olabilir mi, o hesabı kız arkadaşı (varsa eğer) kontrol edip yazmış olabilir mi?
Instagram felandamı yok birini unutmanın yolu baska birini bulmaktir bu yüzden diyom yoksa yanliz kal tabi daha iyi sosyal cevren vardir falan arkilerle takıl
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Birinin sayfasına bakınca bildirim gidiyor çünkü o kişiye.
Nasil bi bildirim
“… adlı kullanıcı profilinizi görüntüledi.” diye.
Yapma cidden mi bilmiyordum ben
Artık dikkat edersin.
Engelledi zaten ama suçum var mi sence
Yoo birinin profiline bakmak suç değil. Anlamazlıktan geldin diye kızıp engellemiştir.
Saf ayağına yattim
Anladım. Geçmiş olsun.
teşekkür
Seni seviyorum desemde engel yemez miydim
Rica ederim.
Tam ne konuştuğunuzu bilmediğim için neden engellediğine dair kesim düşüncem yok ama baktığını kabul etmediğin için yani olan bir şeyi ısrarla inkâr ettiğin için kızdığından dolayı engellemiştir diye tahmin ediyorum. Seni seviyorum cevabı hoşuna gider ve engellemezdi diye bence.
Ama kıza sandım sapık misinda beni takıp da ediyorsun diye
Sevmek sapıklık değil ki. Sevdiğini söyleyip sevdiğin için baktığını söylesen bence daha iyi olabilirdi ama sinirli biriyse her türlü kızar. Genel anlamda söylüyorum.
Neyse olan olmuş. Bence takma artık. Yıpranırsın düşüne düşüne. Utandın galiba seni seviyorum demeye. Ondan mı diyemedin?
Evet birden istek attıp yazdı
Şunu erkekler yapsa, şimdiye sapık damgası yemişlerdi 😂😂
Bende sapık damgası yedim
Hahahaha 😂😂
Çocuğuk sapık diye tanıdı
Başka bir hesaptan yaz, durumu izah et diyeceğim ama bu defa tam sapık olursun, sanırım sen bu oyundan elendin...
Yapma
Valla ben değil ama çocuk yapmış bir kere...
Neden yaptı bilmiyorum
Çok ihtimal vermesem de, belki beğenmemiştir...
bir şey yoki tiktota boş
İşte bilemezsin... Belki de fake olduğunu düşünmüştür...
Takipçim azdi
Ana
Valla aklıma gelen sebepleri söylüyorum işte
Fake değildim neyse
Açar mı
Pek zannetmiyorum...
Neden ama yaa
Daha anlayıp dinlemeden engelleyen biri, neden engeli kaldırsın ki? Bu hiç mantıklı olmazdı...
Soru ben saf ayağına yattı m
Ne diceğimi bilemedim
Bir heyecandan yüzünden gitti yakışıklı çocuk...
Ne direktim ki
Çocuğa
Doğruyu, seni beğendiğim için bakıyordum diyebilirdin
Öylede sapık bu kız demez mi
Neden desin, mesela birisi seni beğendiği için profiline girse, hemen sapık mı dersin?
Oyle sandım ki engelledim
Ne desem elimde kalıyor 🤦🏻♂️
Bana hiç yardımcı olmuyorsun 🤣🤣
Ne istiyorsun mantık bu sana yapan olsa bunu ne sanlardın
Anlardın
Neden baktığını sorardım en azından...
Mantıklı bir cevabı yoksa, iyi günler der hayatıma devam ederdim...
Yapmadım oda sordu bana ben saf ayağına yattım
Heyecandan
canım ne
Of neyse
Sen saf ayağına yattın ama bu durum ona yeterli bir cevap gibi gelmemiş.
Peki şu olabilir mi, o hesabı kız arkadaşı (varsa eğer) kontrol edip yazmış olabilir mi?
Hyr yok yakın arkadaş var çok yakın onda vereceğini sanmıyorum
Valla gece gece beynim yandı, sanırım benden bu kadar 🤦🏻♂️😂
Arkadaş var kız çok yakın hesapta ona vereceğini sanmıyorum
Diyorum
Onu anladım, konunun geneline ben tamamım 😂😂
Ee
biraz fazla kendini beğenmiş adamış bana günde 7 8 hesap bakıyor hiç takmam
Sucum var mi
yok insansın işte stalk yapmadan duramazsin saçmalamış baya
Her gün staj yapanlardanım
Stalk
staj mi stalk mi
ben yapmam 😄
Klavye yanlış yazıyor pardon
sorun yok
Stalk oda video gel git
bende ttde çok takılıyorum sarıyor
Tt ne
tiktok
Bende ne var sende vardir baktığın durmadan
yok valla öyle birisi yok
Ben fazla kendimi kaptırdım 😅
olabilir 😄 istersen tt ver takip edeyim karşılıklı
Yok kullanmıyorum artık
hmm anladım sohbet edecek birini arıyorum sıkıldım
Burdan yaz
xper yetmiyor
bir şey olmaz
Allah baska dert vermesin kanki
Sağol knk
Aşik olmusun
Kime
Ona
Artık önemi yok
Niye umidi kestin mi 😅
Engell yiyince anlarsın
Ah be tiktok erkeginden olmaz hocam
Olsun tatlıydı
Tatli bir sürü kisi var 😅
Kullanmıyorum
Ne kullanmıyorsun?
Tiktok
E ama surekli stalklıyorsun bu yuzden kullanmış sayıliyon bence 😅
Artık yok
Olsun ya hayırlısı bulursun birini takmaaa kafayaa guzel kızsın
Kullanmıyorum bulmam
Instagram felandamı yok birini unutmanın yolu baska birini bulmaktir bu yüzden diyom yoksa yanliz kal tabi daha iyi sosyal cevren vardir falan arkilerle takıl
Kullanmıyorum hiç bir şey
En iyisi boş ver takma
Aynen
Daha uzun yol var önünde
Ne gibi uzun yol
Yani daha gencsin manasinda
Anladım
Konusmak ister misin?
Ne konuşmak istiyorsun benle
Normal sohbet falan ya arki oluruz belki 😅
Beni engellersin sende
Yok be abartma neden engelleyeyim 🥲
Cidden engellemem yav