Buna karşı mısınız yoksa olabilir mi?
Evet olunur
Hayır olunmaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Buna karşı mısınız yoksa olabilir mi?
Sosyal medaya biraz riskli bir iş herkes sokağa bırakılmış şüpheli paket gibi içinden ne çıkacağı belli olmuyor 😂 çok iyi tanımak ve güvenmek gerekiyor
Bir insanı tanımaktır önemli olan. Eğer karşınızda ki insanı tanıyamadıysanız onu sevemezsiniz. Sevmek karşında ki insanın gülüşünü, nezaketini, merhametini sevmektir. Beden ve şehveti seven her insan aldatılmayı ve yalanlarla ilişki yürütmeye mahkumdur. Tabi ki dış görünüş önemlidir, lakin bu görünüş hep böyle mi kalacak? Önce insanı insan olduğu için sevin. Sonra sevgili de olursunuz eş de.
Çok iyi cevap 👍🏻😊
Teşekkürler😇
Cevap
47Cevap
Hayır olunmaz ben güvenmemenizi tavsiye ederim ama sizin kararınız elbette.. yine de bu zaman da aşk kalmadı kimse kimseyi sevmiyor
Çok sorun yaşarsınız ya iş ciddiye falan bindiğinde mesafe ilişkisi zor oluyor 9 ay sonunda bitti ilişkim kızlara ve erkekler bu konudaki tek demiyim de şimdilik tek tavsiyem güven duygusunu sonuna kadar hissettirmemeleri nasıl olsa güveniyor diyip her haltı yerler
Sosyal medyadaki kadınından erkeğine hiçbirine güvenmiorum da inanmıyorum da bu sitedede örneğini çok goruoz zaten
reelde sık sık buluşursam sorun yok internet dışarda bir kahve içerken bakışmak gibi artık tabi tib olarak ela beklerken kezban gelirse o ayrı bir şey.
Olmam, sarmıyo ya. Reelde ayni ortamda denk gelip etkilenmem lazim. Reelde de direkt tanismak isteyenler sarmiyo. Ben tesadefen etkilenmekten hoşlaniyorum galiba.
Hiç sosyal medya sevgili olmadım sadece telefonda tanıştık oda nasıl oldu arkadaş numaramı vermiş öyle tanıştık
Sosyal medyadan aşk yaşayacaksan bir halt olmaz, tanışır ve sosyal hayata taşırsanız olur ama dikkat et
Bir şekilde tanışma yöntemlerinden niridir sosyal medya onsan sonra artık duruma ve aldığın elektriğe göre arkası size kalmış
Oldum. Olan da çok. Hele günümüz sosyal medya devrinde yaşarken bunlar artık çok sıradan şeyler haline geldi
Neden olmasın artık çoğu ilişki sosyal medyadan başlar oldu
istisnalar vardır ama kaideyi bozmaz, riskli
Sosyal medyadan veya yüz yüze farketmez güven olmadığı sürece hiçbir şekilde istemem
Olacağımı düşünmüyorum, benlik değil bu işler
Artık bütün ilişkiler sosyal medya üzerinden oluyor
Aynı şehirdeysek kafa dengi olan niyeti farklı olmayan biriyse olurdum
Sosyal medyanin ne sucu var, kişilik karekter meselesi bu
Çok iyi tanıyorsam anca sevgili olurum yoksa olunmaz
Ya bu soruya ne kadar takılıyor herkes tanışmanın bir yolu da sosyal medya. Nerde tanıştığının ne önemi var zaten tanıdıkça sevgili olup olmayacağına zamanla karar vereceksin ister dolmuşta tanış ister lokantada ne fark eder
Olunur sevgilimle sosyal medyadan tanışmıştık ciddi ilişkim olmuştu ama ayrıldık sonunda
Evlenicektik
sosyal medyadan ilişki olmaz fazla sıkıntılı mesela konuşurken sana nazik davranır ama buluştuğunuzda kadir şeker gibi seni ortadan ikiye ayırır..
Reel olacaksa olur , diğer türlü kimle fingirdediği belli olmuyor :D
sorumu çalmasaydın keşke hırsızlık kötü bir şey daha orijinal olmalısın..
Senin sorunu görmedim ki
Bütün aşklar karşılaşmalı ya da denk gelmeli olmaz…. Sosyal medya üzerinden mutlu olup evlenen milyonlarca insanlar var 👍
bir kere o hatayi yaptim çok kötü kimseye tavsiyye etmem görünüşte bir sorun olmuyo aklı başında biri olmuyo
Olabılır sonuçta dışarıdanda karşılaşıp tanısabılırsın bi arkadaş vesılesıylede sosyal medyadanda pek fark yok yanı
tanıştıktan sonra ya benimsin ya kara toprağım diyenlerde varmış
artık devir böyle sosyal medya büyük bir mecra artık
Oldum bile hala daha olurum
Olunur da zaman önemli biraz
Büyük konuşmak istemem ama zor…
Hayır olmam~☆
Evet, olurum. Önyargım yok.
Evlenebilirim bile 😄
Olmuyo o. sıkıntılı
Evet oldum. Hiç önermiyorum.
Olunabilir zaten başka seçenek yok
Neden olmasın?
Hiç öyle sevgilim olmadı.
Ortak çevremiz varsa olabilir
Evet, olunur.
Zaten sevgiliyi sosyal medyadan arıyoruz
O da insan neden olunmasın :)
Olmak isterdim ama oradan da reddedildim
buluştuğum çok oldu ama sevgili olmadık
Evet olabilir
Ben evlendim bile sonu hüsran olsada
Guvenirsem olurum neden olmayayim ki
Birde istekli isee abbaaww
Olunur oldum da
Başka türlü beceremem ki zaten
Olur , oldu da ve sonunda 8 aylıkda evliyiz
Biri olursa görüşürüm.
Ben olurum neden olmasın
Sağlıklı sürmüyor bunu biliyorum
Bilemedim yaaa iki ucu şeyli değnek 😅
Olunmaz
Çok riskli
Hiçbir türlü olunmaz bence
Olunur evet
Güvenilir değil.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?