AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Dolaşırken seninki de arada görünüyordur gayet normal
Dün bana günaydın diye mesaj attı. Müsaitsen ara konuşalım , vaktin varsa atla gel yanıma görüşelim dedi. Müsait değilim, meşgulüm arayamam, yanımda arkadaş var gelemem dedim. Akşam da trip atıp görüldü attı. Bende sabah neden görüşmek istemediğimi, sınırlarımı ihlal ettiği için kendimi kötü hissettiğim için görüşmek istemediğimi, onu oyalamak da istemediğimi söyledim: iyi dileklerimi söyledim. Gördü hepsini mesajların. Cevap yazmadı. Sonra da durumlara baktı bir kaç saat sonra.
hikayelerinde ona hitap eden bir şeyler arıyordur. Aklı sıra ego tatmin edecek
Alakası bile yok valla öyle laf sokacak biri değilim asla
Yeğenlerimle hikaye attım, psikoloji ile ilgili okuduğum bir kitabı attım bu
Hangi kitap bu arada
@Melisaahh narsisizm ile ilgili 😄
Ay merak ettim ismi ne acaba
@Melisaahh çok bilimsel bir dilde yazılmış ya, ben çok sevmedim. Çok anlaşılır değil, içinde çok bilimsel kavram var.
Hmm anladım psikoloji kitabı lafını görünce merak ettim ilgiliyim de ben de neyse o halde ben elimdekini bitirmeye devam o halde hahah
@Melisaahh bende çok severim, güzel olsa emin ol tavsiye ederim. Şu anda gaslight etkisi diye bir kitap okuyorum, psikolojik manipülasyon. Onu sevdim mesela, o okunabilir. Herkesin anlayacağı sade bir dilde yazılmış. Bir de gaslight maruz kaldığımızda yapmamız gerekenler ile ilgili pratikler var
S*laktir kendini bir şey sanıyordur hayatımda öyle biri vardı ama sevsem de s. ettim
Dün bana günaydın diye mesaj attı. Müsaitsen ara konuşalım , vaktin varsa atla gel yanıma görüşelim dedi. Müsait değilim, meşgulüm arayamam, yanımda arkadaş var gelemem dedim. Akşam da trip atıp görüldü attı. Bende sabah neden görüşmek istemediğimi, sınırlarımı ihlal ettiği için kendimi kötü hissettiğim için görüşmek istemediğimi, onu oyalamak da istemediğimi söyledim: iyi dileklerimi söyledim. Gördü hepsini mesajların. Cevap yazmadı. Sonra da durumlara baktı bir kaç saat sonra.
Ergen kısaca sal gitsin
Bence de
Hızlı hızlı geçerken yanlışlıkla bakıyor da olabilir
Anlam arama diyorsun.
Sadece böyle de olmuş olabilir demek istedim. Belki de bile isteyerek bakıyordur bilemedm. Kırgın mı ayrıldınız
Dün bana günaydın diye mesaj attı. Müsaitsen ara konuşalım , vaktin varsa atla gel yanıma görüşelim dedi. Müsait değilim, meşgulüm arayamam, yanımda arkadaş var gelemem dedim. Akşam da trip atıp görüldü attı. Bende sabah neden görüşmek istemediğimi, sınırlarımı ihlal ettiği için kendimi kötü hissettiğim için görüşmek istemediğimi, onu oyalamak da istemediğimi söyledim: iyi dileklerimi söyledim. Gördü hepsini mesajların. Cevap yazmadı. Sonra da durumlara baktı bir kaç saat sonra.
Böyle bir olay yaşasanız bakar mıydınız? ya da bakmamak için bir çabanız olmaz mı?
O zaman sana tripli. Seviyor ama kırılmış. Yine de merak edip bakmış durumlarına kimlerle birliktesin ne yapıyorsuun falan filan diye işte
Bende seviyorum , bende kırgınım, görüşme şartı olarak sınırı geçme dedim, sevse saygı duyardı , geçmezdi
İşte bunu sert olarak algılamış o yüzden de cevap yazmamış sana
Belki de değişmeyeceğini biliyor kendinin
En sevmediğim tip kafa karıştırmak için yapıyo olabilir
Başarıyor sanırım
Dün bana günaydın diye mesaj attı. Müsaitsen ara konuşalım , vaktin varsa atla gel yanıma görüşelim dedi. Müsait değilim, meşgulüm arayamam, yanımda arkadaş var gelemem dedim. Akşam da trip atıp görüldü attı. Bende sabah neden görüşmek istemediğimi, sınırlarımı ihlal ettiği için kendimi kötü hissettiğim için görüşmek istemediğimi, onu oyalamak da istemediğimi söyledim: iyi dileklerimi söyledim. Gördü hepsini mesajların. Cevap yazmadı. Sonra da durumlara baktı bir kaç saat sonra.
Hızlı hızlı geçtiği için rastgele denk geliyor olabilir.
Dün bana günaydın diye mesaj attı. Müsaitsen ara konuşalım , vaktin varsa atla gel yanıma görüşelim dedi. Müsait değilim, meşgulüm arayamam, yanımda arkadaş var gelemem dedim. Akşam da trip atıp görüldü attı. Bende sabah neden görüşmek istemediğimi, sınırlarımı ihlal ettiği için kendimi kötü hissettiğim için görüşmek istemediğimi, onu oyalamak da istemediğimi söyledim: iyi dileklerimi söyledim. Gördü hepsini mesajların. Cevap yazmadı. Sonra da durumlara baktı bir kaç saat sonra.
Sınırlarını ihlal etmekten kasıt hangi konular?
Bir kere popoma iltifat etti diye , bir kere sana yükseliyorum diye , bir kere güya komik diye AIS bulaşması ile ilgili bir video, bir kere beraber oldular da kızın hamile olmasından korkan adamın güya komik videosu , alttan cinsellik îmâsı, konuyu bir açmaya çalışma çabası.
Bu adamdan olabildiğince uzak dur.
Gerçekten bütün samimiyetim ile söylüyorum.
İşte bende bunu söyledim, ben sana asla yapmadım ima yapmam da dedi. Söz verdi. Ertesi günü öpücük atmış. Bende saydırdım. Onlara cevap yazmadı. 1 hafta geçti. Dün günaydın diye mesaj atmış. Müsaitsen ara beni buluşalım konuşalım diye. Ben de haklı olarak biz birbirimize uygun değiliz, umarım seni olduğun halinle kabul edecek iyi insanlara denk gelirsin ama ben sınır ihlalleri yüzünden seninle görüşmek istemiyorum dedim. Cevap yazmadı. Önceden özür dilerdi, kaybetmek istemiyorum diye resmen yalvarırdı , artık özür dileme muhabbeti de
Bu adamlar değişmez asla. hani derler ya "maymun iştahlı" öyle tiplerden muhtemelen, ne yaparsan yap değişmez, diyalogu kesmek ile tam yerinde net bir tavır koymuşsun.
İşte cevap yazmaması biraz sinirimi bozdu, bir de üstüne gelip duruma bakması dalga geçiyor hissi uyandırdı
Açıkçası o kadar uzun yazmaya değmezdi, senin ince düşünceni anlamaz o adam amacı belli.
Bas engeli yaptığı şeyin farkına varsın.
Eski iş arkadaşım ya , kaç yıl aynı yerde çalıştık, ondan engellememiştim
O halde sen bilirsin ne diyebilirim ki
Konuşmak istememiştir, ya da konu bitmiştir 😅
Dün bana günaydın diye mesaj attı. Müsaitsen ara konuşalım , vaktin varsa atla gel yanıma görüşelim dedi. Müsait değilim, meşgulüm arayamam, yanımda arkadaş var gelemem dedim. Akşam da trip atıp görüldü attı. Bende sabah neden görüşmek istemediğimi, sınırlarımı ihlal ettiği için kendimi kötü hissettiğim için görüşmek istemediğimi, onu oyalamak da istemediğimi söyledim: iyi dileklerimi söyledim. Gördü hepsini mesajların. Cevap yazmadı. Sonra da durumlara baktı bir kaç saat sonra.
Hmm akışına bırak bir şey yapma bakalım tepko vercek mi
Tek tepkisi durumlara bakmak , onunla görüşme işini akışına bıraksam istemediğim bir şekil alacaktı , o yüzden kendimi çektim ben. O kendini çekse ben durumuna filan bakmazdım sanırım
Bilmem, denk gelmiştir merak etmiştir. Sadece ona bakarak yorumlamak yanlış. Ayrıca kendisi kararına saygı uymuyorsa boş ver zaten
Doğru diyorsunuz
Gel beni öldür diyor ima yaparak
Hahahahah olabilir 😄
Embesil oldukları için
Dün bana günaydın diye mesaj attı. Müsaitsen ara konuşalım , vaktin varsa atla gel yanıma görüşelim dedi. Müsait değilim, meşgulüm arayamam, yanımda arkadaş var gelemem dedim. Akşam da trip atıp görüldü attı. Bende sabah neden görüşmek istemediğimi, sınırlarımı ihlal ettiği için kendimi kötü hissettiğim için görüşmek istemediğimi, onu oyalamak da istemediğimi söyledim: iyi dileklerimi söyledim. Gördü hepsini mesajların. Cevap yazmadı. Sonra da durumlara baktı bir kaç saat sonra.
canım işte boş ver
Aynen 😅
öylesine
Ben olsam dikkat ederim sanırım
ben etmem
Dün bana günaydın diye mesaj attı. Müsaitsen ara konuşalım , vaktin varsa atla gel yanıma görüşelim dedi. Müsait değilim, meşgulüm arayamam, yanımda arkadaş var gelemem dedim. Akşam da trip atıp görüldü attı. Bende sabah neden görüşmek istemediğimi, sınırlarımı ihlal ettiği için kendimi kötü hissettiğim için görüşmek istemediğimi, onu oyalamak da istemediğimi söyledim: iyi dileklerimi söyledim. Gördü hepsini mesajların. Cevap yazmadı. Sonra da durumlara baktı bir kaç saat sonra.
doğrudur
Böyle bir olay yaşasanız bakar mıydınız? ya da bakmamak için bir çabanız olmaz mı?
hayır
Yine bakar geçerdin yani 😃
hayır.
Bakmaz mıydın anlamadım ben seni ya
aynen
Eee o bakıyor ama
Malolmaları
O su götürmez bir gerçek zaten
😂😂
Umursamadiklari icin
Umursamıyor mu sence?
Dün bana günaydın diye mesaj attı. Müsaitsen ara konuşalım , vaktin varsa atla gel yanıma görüşelim dedi. Müsait değilim, meşgulüm arayamam, yanımda arkadaş var gelemem dedim. Akşam da trip atıp görüldü attı. Bende sabah neden görüşmek istemediğimi, sınırlarımı ihlal ettiği için kendimi kötü hissettiğim için görüşmek istemediğimi, onu oyalamak da istemediğimi söyledim: iyi dileklerimi söyledim. Gördü hepsini mesajların. Cevap yazmadı. Sonra da durumlara baktı bir kaç saat sonra.
Tutarsız ve umarsız
İnsan değil diyorsun 😁
Aynen öyle
Denk gelmistir
Rastgele mi
Evet
Dün bana günaydın diye mesaj attı. Müsaitsen ara konuşalım , vaktin varsa atla gel yanıma görüşelim dedi. Müsait değilim, meşgulüm arayamam, yanımda arkadaş var gelemem dedim. Akşam da trip atıp görüldü attı. Bende sabah neden görüşmek istemediğimi, sınırlarımı ihlal ettiği için kendimi kötü hissettiğim için görüşmek istemediğimi, onu oyalamak da istemediğimi söyledim: iyi dileklerimi söyledim. Gördü hepsini mesajların. Cevap yazmadı. Sonra da durumlara baktı bir kaç saat sonra.
Sende çocuğu red ediyon sonra onu düsünüyosun
Seviyorum çünkü , ama kullanılmak istemiyorum
Kullanılırsın böylr
Nasıl kullanılacakmışım? Adam görüşmek istiyor gitmiyorum, ara diyor aramıyorum.
Helal sana tanışalmmı
İstemem