İnternet & Teknoloji Aşağıdaki emojilerle adınızı yazacak olsanız adınız ne olurdu? Edameda06 Takip Et Master Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 38 Yapay Zekaya Sor Görseldeki emojilerle adınızı yazacak olsanız adınız ne olurdu? Benimki : 😔🤨🪞#Edameda ❤️ Güncellemeler+1 yıl Yahu isminizi yazmak istemiyorsanız nickinizi yazın emojilerle, bu kadar mı zor bir oyuna ayak uydurmak 🤦♀️ ne sıkıcı milletiz ya.. Güncellemeler+1 yıl #SüperSoruş 💋 Aşağıdaki emojilerle adınızı yazacak olsanız adınız ne olurdu? Cevapla Emoji Soruları Beğen Paylaş Takip Et 11 kişi beğendi
Gercegimsanri Takip Et Master Yaş: 24 , eic 88% +1 yıl Her emojinin karşılığı olan harf varmış 😂😂😂 2 saattir emojilerin baş harflerini birleştiriyorum 🤦♀️🤦♀️ 1 1 Yorumla Edameda06 +1 yıl 😀😀 Yorumla
Mandarinia Takip Et Master Yaş: 41 , eic 50% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 627 cevap paylaştı. Hiç uğraşasım yok, olduğu gibi yazayım, Engin. 1 5 Yorumla Edameda06 +1 yıl 😀 Yorumla Mandarinia +1 yıl Ve bilgisayarda emoji nasıl bulunuyor hiç bilmiyorum. :) Yorumla Edameda06 +1 yıl Ben senin yerine yazayım, 😔🐥💀💋🐥 Yorumla Mandarinia +1 yıl Teşekkürler Eda. Yorumla Edameda06 +1 yıl Rica ederim engin Yorumla
Bischocolata Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Ben yazmadım ya hem ismim hemde nickim birbirinden zor kuzum.😮💨😪 1 3 Yorumla Edameda06 +1 yıl Memo olarak yaz 😆 Yorumla Bischocolata +1 yıl 👑😔👑🦄 Yorumla Edameda06 +1 yıl 🤣👍🏻 Yorumla
FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 670 cevap paylaştı. 💄😔💃💋yanan kalp o emoji bende yok İphonesi olanlara özel galiba 😂 1 7 Yorumla Edameda06 +1 yıl Evet iPhonelerde oluyo sadece Yorumla FiqHtShoT +1 yıl Fakiriz işte Samsungla idare ediyorum 64 gb telefon ile hem de 😂 Yorumla Edameda06 +1 yıl 😀😀 Benimki de android Yorumla Edameda06 +1 yıl Ama 128 GB ve hâlâ yetmiyor 🤭 Yorumla FiqHtShoT +1 yıl Benim hemen memurluk sınavını ve üni sınavını kazanmam gerek 😂 önümüzde ki ay başvuru günleri Yorumla Edameda06 +1 yıl İnşallah kazanırsın 🙏🏻🤲🏻😊 Yorumla FiqHtShoT +1 yıl İnşAllah 🤲😊 Yorumla
Blossom01 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 350 cevap paylaştı. ❤️🩹🪞❤️🔥❤️🩹 isimlerini yiyecekler sanki 🥴 1 2 Yorumla Blossom01 +1 yıl ❤️🩹🪞❤️🔥🪞 Yorumla Edameda06 +1 yıl 🤣 Sorma jsjjs Yorumla
superpsikolog Takip Et Master Yaş: 46 , eic 53% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 1,1b cevap paylaştı. 💝👠❄️😔💓 ❄️💝💋💃🦄💍🦄💀Zor oldu ama başardım, bazı semboller bende yok, benzerini koydum. 1 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Kelebek + Ayna + Gülümseyen Güneş + Dil Çıkartan Hayalet + Laptop Kullanan Kız + Civciv 1 0 Yorumla
MrConfused Takip Et Master Yaş: 38 , eic 42% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 676 cevap paylaştı. İçinde civciv olmasa iyiydi sanki 😂 1 5 Yorumla Edameda06 +1 yıl Karizman mı bozuldu jdjdj Yorumla MrConfused +1 yıl Yok be ondan karizmam bozulacaksa ohooo😂 civcivle ilgili bir anım var ondan 😇 Yorumla Edameda06 +1 yıl 🤣 🤣 Nasıl bi anı acabası Yorumla MrConfused +1 yıl boş ver boş ver 😂😂 Yorumla Edameda06 +1 yıl 😃 Yorumla
Üyeadıalmadım Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 100% +1 yıl 💄🪞🌝 💄💋💍👑💋💜 1 5 Yorumla Edameda06 +1 yıl Evet bay bilmiş gerçekten çok bilmişsin :d Yorumla Üyeadıalmadım +1 yıl Sana da öğretecem üzülme eda 😄 Yorumla Edameda06 +1 yıl Haha bana anca ukalalığı öğretebilirsin ama öğrenmek ister miyim? 🤔 Hayır 😬 Yorumla Üyeadıalmadım +1 yıl Şımardı yine iki güldük ya barış halindeyken saldırı bu ceza keserim bak sana 😄 Yorumla Edameda06 +1 yıl Ayh ceza kesermiş jdjdjsskdjjd Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 1,9b cevap paylaştı. 🪞❤️🩹🌝🪞 (umarım düzgün yazmışımdır) 1 2 Yorumla Asya_2275 +1 yıl kalp emojisi neden böyle oluyo ya Yorumla Edameda06 +1 yıl Androidlerde çıkmıyor maalesef Yorumla
Yecüc_Mecüc_7991 Takip Et Master Yaş: 46 , eic 100% +1 yıl Çok beğendim soruyu 👍🏻👑😔🤒👑😔🦋 1 1 Yorumla Edameda06 +1 yıl 🤗 Yorumla
_Maidetta_ Takip Et Master Yaş: 40 , eic 100% +1 yıl Ayna, kelebek, öpücük, öpücük, yüzük, ayna 1 6 Yorumla Edameda06 +1 yıl Yanlış. Yorumla _Maidetta_ +1 yıl Nasıl yanlış 😐 Yorumla Edameda06 +1 yıl Ayna, kelebek, öpücük, yüzük, yüzük, ayna olacak. Yorumla Edameda06 +1 yıl Atiila olacağını sanmıyorum 😀 Yorumla _Maidetta_ +1 yıl Öpücüğe nasıl kitlendiysem jdjd Yorumla Edameda06 +1 yıl Xd Yorumla
u inciitanesiii Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 2,4b cevap paylaştı. 💋🐥💅💋 ... bu çıktı hwjs 1 0 Yorumla
Coffein Takip Et Master Yaş: 41 , eic 33% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 390 cevap paylaştı. Ayyy 👑 ve 💍benim 🤣 1 0 Yorumla
KahveSacliHeRif Takip Et Master Yaş: 35 , eic 46% +1 yıl 🌝🔍💔💋🐥 1 9 Yorumla Edameda06 +1 yıl 🤔 Yorumla KahveSacliHeRif +1 yıl Ayna emojısı yok napim telde 😅 Yorumla Edameda06 +1 yıl Kırık kalp de orada yok, o yüzden anlamadım 😬 Yorumla KahveSacliHeRif +1 yıl Haha sen zeki kızsın ya coktan bulmusundur... Yorumla Edameda06 +1 yıl Buldum, demek ki kalbine bir yara bandı yok ve hâlâ kırık kalbin Yorumla KahveSacliHeRif +1 yıl Yoo bomba gibiyim.. Yorumla Edameda06 +1 yıl O zaman neden kırık kalp ile değiştirdin onu Yorumla KahveSacliHeRif +1 yıl Sen soyleyınce farkettım Yorumla Edameda06 +1 yıl Anladım Yorumla
BağımsızBiri Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl ❤️🔥😔👻💋💃 1 6 Yorumla BağımsızBiri +1 yıl 2. emoji fazla olmuş Yorumla Edameda06 +1 yıl Anladım refik Yorumla BağımsızBiri +1 yıl Evet Yorumla BağımsızBiri +1 yıl Beni bulmazsınız değil mi 🤣🤣🤣 Yorumla Edameda06 +1 yıl Bulurum kork Yorumla BağımsızBiri +1 yıl 😅😅😅 Yorumla
Aristokratımsı Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 4,2b cevap paylaştı. 👉👌❤️🍫❣️ 1 4 Yorumla Edameda06 +1 yıl Neden kendin uydurma gereği duydun Yorumla Aristokratımsı +1 yıl Adımı bilirsen evimi bulursun, evimi bulursan musallat olursun. Korkarım. Yorumla Edameda06 +1 yıl Güzel fantezi sjsj Yorumla Aristokratımsı +1 yıl Ha. Yorumla
Tuğberk_Bey Takip Et Master Yaş: 32 , eic 48% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 575 cevap paylaştı. Soru güzel beğendik 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Her emojinin karşılığı olan harf varmış 😂😂😂 2 saattir emojilerin baş harflerini birleştiriyorum 🤦♀️🤦♀️
😀😀
Hiç uğraşasım yok, olduğu gibi yazayım, Engin.
😀
Ve bilgisayarda emoji nasıl bulunuyor hiç bilmiyorum. :)
Ben senin yerine yazayım, 😔🐥💀💋🐥
Teşekkürler Eda.
Rica ederim engin
Ben yazmadım ya hem ismim hemde nickim birbirinden zor kuzum.😮💨😪
Memo olarak yaz 😆
👑😔👑🦄
🤣👍🏻
💄😔💃💋yanan kalp o emoji bende yok İphonesi olanlara özel galiba 😂
Evet iPhonelerde oluyo sadece
Fakiriz işte Samsungla idare ediyorum 64 gb telefon ile hem de 😂
😀😀 Benimki de android
Ama 128 GB ve hâlâ yetmiyor 🤭
Benim hemen memurluk sınavını ve üni sınavını kazanmam gerek 😂 önümüzde ki ay başvuru günleri
İnşallah kazanırsın 🙏🏻🤲🏻😊
İnşAllah 🤲😊
❤️🩹🪞❤️🔥❤️🩹 isimlerini yiyecekler sanki 🥴
❤️🩹🪞❤️🔥🪞
🤣 Sorma jsjjs
💝👠❄️😔💓 ❄️💝💋💃🦄💍🦄💀
Zor oldu ama başardım, bazı semboller bende yok, benzerini koydum.
🦋 🪞🦋💍🤡💃🏼🤡🌞
Bunlar olurdu.. 😅
Kelebek + Ayna + Gülümseyen Güneş + Dil Çıkartan Hayalet + Laptop Kullanan Kız + Civciv
İçinde civciv olmasa iyiydi sanki 😂
Karizman mı bozuldu jdjdj
Yok be ondan karizmam bozulacaksa ohooo😂 civcivle ilgili bir anım var ondan 😇
🤣 🤣 Nasıl bi anı acabası
boş ver boş ver 😂😂
😃
💄🪞🌝 💄💋💍👑💋💜
Evet bay bilmiş gerçekten çok bilmişsin :d
Sana da öğretecem üzülme eda 😄
Haha bana anca ukalalığı öğretebilirsin ama öğrenmek ister miyim? 🤔 Hayır 😬
Şımardı yine iki güldük ya barış halindeyken saldırı bu ceza keserim bak sana 😄
Ayh ceza kesermiş jdjdjsskdjjd
🪞❤️🩹🌝🪞 (umarım düzgün yazmışımdır)
kalp emojisi neden böyle oluyo ya
Androidlerde çıkmıyor maalesef
Çok beğendim soruyu 👍🏻
👑😔🤒👑😔🦋
🤗
Ayna, kelebek, öpücük, öpücük, yüzük, ayna
Yanlış.
Nasıl yanlış 😐
Ayna, kelebek, öpücük, yüzük, yüzük, ayna olacak.
Atiila olacağını sanmıyorum 😀
Öpücüğe nasıl kitlendiysem jdjd
Xd
💋🐥💅💋 ... bu çıktı hwjs
🌝 🤡 💍 🤨🤡🌞
😔💄❤️🔥👩💻
Soru güzel de üşendim fjfjf
Ayyy 👑 ve 💍benim 🤣
Daha ilk harften gol yedim edacik😏
🌝🔍💔💋🐥
🤔
Ayna emojısı yok napim telde 😅
Kırık kalp de orada yok, o yüzden anlamadım 😬
Haha sen zeki kızsın ya coktan bulmusundur...
Buldum, demek ki kalbine bir yara bandı yok ve hâlâ kırık kalbin
Yoo bomba gibiyim..
O zaman neden kırık kalp ile değiştirdin onu
Sen soyleyınce farkettım
Anladım
❤️🔥😔👻💋💃
2. emoji fazla olmuş
Anladım refik
Evet
Beni bulmazsınız değil mi 🤣🤣🤣
Bulurum kork
😅😅😅
👉👌❤️🍫❣️
Neden kendin uydurma gereği duydun
Adımı bilirsen evimi bulursun, evimi bulursan musallat olursun. Korkarım.
Güzel fantezi sjsj
Ha.
🪞❤️🩹💍🤡
😔🌝💍😔👸
👑😔💍💋💃😔
Soru güzel beğendik
👑😔❤️🔥🦋
😘💟