Aynadaki Görüntümüz mü gerçek yoksa kamerada ki mi? Bizi en iyi hangisi yansıtıyor? Bana aynada ki görüntümüz sanki daha gerçekmiş gibi geliyor.
Soru içinde soru ツ

#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg🫶
Aynadaki Görüntümüz mü gerçek yoksa kamerada ki mi? Bizi en iyi hangisi yansıtıyor? Bana aynada ki görüntümüz sanki daha gerçekmiş gibi geliyor.
Soru içinde soru ツ

#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg🫶
Çünkü ayna yansıtır görüntüyü ters şekilde.. kamera ise genelde insanlar bizi nasıl görüyorsa o şekildedir. ben de kamera da kendimi beğenmem hiç.
Görüntüden çok sizin kendinizi nasıl algıladıginiz önemli. Çirkin kilolu biri olabilirsiniz bir başkasının gözünde ama kendinize göre prensesseniz gerceklerk görmezden gelirseniz skıntılar yasarsiniz.. var böyle İnsanlar self egoları gorunusleinin önünde ama yasiolar bı şekilde bu tarz insanlara hayret ediyorum mesela ben
Aynada çok yakışıklı çıkıyorum, kendime feci şekilde yükseliyorum. Kamerayı açınca bir şeyler eksik gibi, sanırım telefonumun kamerası iyi değil ya da poz vermeyi bilmiyorum.
Cevap
8Cevap
Çok tuhaf cidden, bende anlam veremiyorum :))
Hı hı :))
Ben kamerada kendimi beğenmem ama aynada ki görüntüm gerçekten çok güzel niye böyle dkfkdmdn
Aynada gördüğümüz kendimiz oluyor, kamerada gördüğümüz ise olmasını istediğimiz kişi.
Kamerada farklı çıkarız. Her kamera farklı gösteriyor ama aynaların hepsi aynı
Aynada bayağı güzel duruyorum ama fotoğraflarda kendimi beğenmiyorum.
Camerada ister istemez otomatik filtre sistemi var.
Teknolojik bir nedenle böyle oluyor, aynaya daha doğal hâlimiz yansıyor..🙂
Sebebi tam olarak çözülemedi henüz ama ben aynaları tercih ediyorum.. Gerçek halime daha yakın gibi hissediyorum ya da öyle olmasını umuyorum..
Ayna çözünürlüğü göz ile aynıdır. Kameralar ise pikselleri birleştiren görüntü araçlarıdır.
Aynen aynada dünya güzeli gözüktüğümde fotoçekineceğim an popiş gibi duruyor. 😪😪🤨
Telefonların kameraları gözlerimiz kadar gelişmiş değil çünkü
Aynadaki görüntümden memnunum kamera bazen şüpheye düşürüyor
Şimdilik telefon kamerası diyorum😅
gözlerimizin pixelinden kaynaklı olabilir.
Ya gerçekten bu durum niye böyle :/
Aynaları kandıramazsın gerçektir. Hatta bu durumla ilgili şarkı vardı.
Sen bide benim gözümle bak
Ayna bence,
Gözler kalbin aynası çünkü
Nedenmiş bende merak ettim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?