sevgilim exini takip ediyor ama arkadaş kaldık diyor ayrılayım mı?
evet
hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
sevgilim exini takip ediyor ama arkadaş kaldık diyor ayrılayım mı?
Ex sevgililerle ilgilenenler ya intikam alma derdindeler ya da gerçekten yürekten sevmiştir. Yürekleri yaralayanlar sağolsunlar. Her haltı yiyip, sonrada ben bir şey yapmadım ki diye atanlar, yalan söyleyenler, pis zihniyetli gereksizler... neyse sakinim.
Sevgilin, eski sevgilisini takip ediyorsa illaki takılıyorlardır. Aralarında eskiye dayanan samimi diyaloglar geçer ve buda aldatmaktır. Sana saygısı olsa, sevgisi olsa eskiden kimseyi takip etmez. Unutma exten next olmaz. Ne kadar açıklama yaparsa yapsın güvenme, şu an ihanet içindesin. Bir insan için ya biter ya biter.
O kadar saygısız değilim. Evet şıkkını işaretleyenler hep yedek tutma düşüncesinde olanlar. Oldukça çirkin bir davranış. Böyle yapacaksanız hiç yeni bir sevgili yapıp onun duygularıyla oynamayın bari.
Cevap
37Cevap
Ayrıl direk.. eski sevgilisi aklında deme ki
Aferdersiniz ama bi sktsin gitsin böyle geniş, omurgasız insanları görünce canım mangal çekiyor kar yağsa da bir mangal semaver yaksaydık fena olmazdı. Konu neydi kaburga mıydı olur olur onu da getir, saca atarız. En azından biraz pişer it pardon et ;)))
@aloovera yazdığım da bir şey yok aslında ordaki argoya takılmadan okursan sevinirim
@aloovera bakışım net benim ahlaki değerler vardır değil mi? Bir zamanlar seviştiğin adamla/kadınla arkadaş kalmayı normal görebilir misin? Sohbet anında beyinler karışır, ilkel dürtüler vardır yapmayın lütfen gerçeklerden kaçmak modern ya da çağdaş yapmıyor sadece genişletiyor...
@aloovera yukarda da mizahi bir dil kullandım esasında eee medeniyet dediğimiz tek dişli canavar değil miydi? Etin diş arasına girme riski de yokken bir mangal yaktık ne var yani 😀
Saçmalık o ya.
Ne yani, ela ile yaşadıkları aklında olacak ve takipleşecek.
Bu denizler henüz öyle bir dalga üretmedi.
😀
Eski sevgilimin ölmesini istiyorum ne takiplesmesi😄
Ben sevgili olarak ayrıldığim birinin sosyal medyasını takip etmem
Yani istemem ama eninde sonunda takiplesilir kaçar yolu yok
Neden ki.
Takibe takip , karşılıklı takip.
😁😁😁
Eski sevgilimin sevgilisi var ama geceleri benimle sohbet ediyor. Hayat oluyor öyle şeyler
Bide şu kıza bir şey diyecektim burdan yazayim. Benim yıllar onceki sevgilim beni takip ediyor ben de onu aramızda sonradan hiçbir şey geçmedi ama ben istemedim diye. Ben arkadaşka konuşurken kendsii aylarca arıyordu dertleşiyordu sonra da baktı dönmüyorum gitti buldu başka kız bana aon kalp attıktan sonra 1-2 ay geçmedi evlendi. Al hala takip ediyor 😃😃😃😃
Bence ayrıl çünkü bu şüphe ile ilişki olmaz
Sevgilin exini mi takip ediyor , nasıl bir şey bu 😂😂
Tabiki de hayır, karaktersiz biri değilim ~☆😊
Çiçeğim değil takip eski sevgilisini hayatında başka biri varken stalklıyorsa bile olmaz. Ayrılmalısın.
düşünmek için zaman bile harcama, exinle mutluluklar de bak yoluna aslan bu hikayede yanan sen olursun
Ex'ten next olur aşkom.. karaktersizin önde gidenidir o. Sal gitsin, kiymetli vaktini harcamaya değmez. <3
Ulan millet nasıl ilişkiler yaşıyor. Eskisi lan eskisi sarılmış öpmüş sevmiş aşkim demiş hala ne demek arkadaş kaldık. Ve mideniz nasıl alıyor ıyykk
Ne kadar basitsiniz yaaa...
Mesajlasirim hatta rimming bile yaparim bunlar normal sey bu cagda, laf edecek kiz ilk insandir net
Rski felan demeyin kontagi kesmeyin arkadas
Eski sevgiliden arkadaş falan olmaz.
Klise bi laftir, ex'ten next olmaz
Eski sevgilim ile asla takipleşmem
Önce kafasına sık tekrar yaparsa ayağına sıkarsın.
Ex’ini takip eden benim sevgilim olamaz.
Eski sevgiliden arkadaş mı olurmuş inanma
Kanka yalan dolan iftira aw
Evet neden olmasın
laik ve özgür bu ülke neden olmasın
Bunlar nasıl ilişkiler aw
Evet
doğal olarak evet
Düşünmene bile gerek yok bas engeli geç
Hayır istemem cinsel çekim siye bişi var
hayır
Ayrıl
Exden next olmaz yediğin de tutuyor olabilir
Asla takip etme
Hayır
Evet
Evet tabikide
Evet takipleşirim.
Neden?
Evet tabi ki
Evet ya
Hayır.
Eskiyle arkadaş olunmaz
evet..
Eskisini takip etmem tabi
Sende inandın
Hemen ayrıl..
ayrıl
Hayır
Boşuna vakit kaybı ayrıl bence
hayır
Hayır.
Hayır.
Saçmalık.
Evet
ayril
Yalandır o yalan 🤣
Ayrııllllll
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?