İnternet & Teknoloji Cihazınız güvenlik kontrolümüzden geçememiştir? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor imdat yaaa imei attirdim kapanmasin diye simdi de giriş yapamiyorum cogu uygulamaya lutfen yardim acill Cihazınız güvenlik kontrolümüzden geçememiştir? Cevapla Uygulama Soruları Beğen Paylaş Takip Et
MurooZers Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 77% +1 yıl Cihaz ne 0 13 Yorumla Soran +1 yıl Samsung a51 yardim et ya nerden kapatabilirim bunu kapatirsam ne olur Yorumla MurooZers +1 yıl Ya bende samsung kullanıyorum ama şimdi beni de tedirgin ettin nerelerde çıkıyor bu Yorumla Soran +1 yıl Banka uygulamaları online uygulamalardan bazilarinda da oluyo bu uyari yurtdisi mi telefonun yurt disiysa asla imei attirma Yorumla MurooZers +1 yıl Evet yurt dışı Yorumla MurooZers +1 yıl Sürekli olarak mı böyle oluyor Yorumla MurooZers +1 yıl Bisey sorayım Yorumla MurooZers +1 yıl Ayarlara girebilir misin Yorumla Soran +1 yıl Ee giriyim ne yapicam, imei attirma sakın telefonuna diyorum cok sorunu oluyo en iyisi 4 ay kapali kullanman cift simli ise eğer, diğer turlu benim gibi üzülürsün :( Yorumla MurooZers +1 yıl Sistem güncellemesi var mı veya yazılım güncellemesi falan Yorumla Soran +1 yıl Hayiiirrr baktim simdi daha guncelleme yapamayacagim yaa aqq keşke yaptirmasaydim cihazınızın ozellikleri izinsiz degistirilmistirr yaziyooo agliycam simdi sen kafaya koymussun galiba yapmadan durmiycaksin Yorumla MurooZers +1 yıl Yaa ama ben alırken telefoncuya falan sordum telefoncu kendisi önerdi Yorumla MurooZers +1 yıl 2 tane uygulama buldum sorunu ortadan kaldıracak Yorumla MurooZers +1 yıl Uygulamayı paylaşabileceğim bir yer olması lazım apk şeklinde gelicek Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Cihaz ne
Samsung a51 yardim et ya nerden kapatabilirim bunu kapatirsam ne olur
Ya bende samsung kullanıyorum ama şimdi beni de tedirgin ettin nerelerde çıkıyor bu
Banka uygulamaları online uygulamalardan bazilarinda da oluyo bu uyari yurtdisi mi telefonun yurt disiysa asla imei attirma
Evet yurt dışı
Sürekli olarak mı böyle oluyor
Bisey sorayım
Ayarlara girebilir misin
Ee giriyim ne yapicam, imei attirma sakın telefonuna diyorum cok sorunu oluyo en iyisi 4 ay kapali kullanman cift simli ise eğer, diğer turlu benim gibi üzülürsün :(
Sistem güncellemesi var mı veya yazılım güncellemesi falan
Hayiiirrr baktim simdi daha guncelleme yapamayacagim yaa aqq keşke yaptirmasaydim cihazınızın ozellikleri izinsiz degistirilmistirr yaziyooo agliycam simdi sen kafaya koymussun galiba yapmadan durmiycaksin
Yaa ama ben alırken telefoncuya falan sordum telefoncu kendisi önerdi
2 tane uygulama buldum sorunu ortadan kaldıracak
Uygulamayı paylaşabileceğim bir yer olması lazım apk şeklinde gelicek