Bence kablolu en güzeli ya. Daha sağlıklı ve kaybolma derdi yok şarj derdi yok. Evet iyi olmayan yanları da var ama bence kablolu kulaklık candır 😊
Kablosuz
Kablolu
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Eğer çok müzik dinleyen biriysen, ses performansı açısında kablolu kulaklık daha iyi.
Kablosuz kulaklıklar ise pratik olduğu için tercih edilebilir. Benim gibi telefonda çok konuşan biriysen kablosuz kulaklık şart.
Kaybolma derdi nasıl yok? Çipli mi bu? Başka yerde bırakınca ötüyor mu bu kulaklık?
Kablosuz kulaklık daha rahat. Telefonun kablosu bir yere takılıp telefonun düşme durumu olmuyor veya kulaklıkla bir yere takılıp telefondan çıkmıyor. Ki kablosuz kulaklık olduğu için daha uzun süreli oluyor. Kablolu olunca kablosu kırılıp kulaklık pert olabiliyor.
Herkes kablosuz kulaklık dünyanın en iyi icadıymışçasına davrandığı için kablolu kulaklık diyorum
😂😂😂
En iyi cevap için teşekkür ederimmm🌸🌸😇
Ben sağlıklı olmak istiyorum derseniz kablolu ama bana sağlık yaramaz! derseniz kablosuz çünkü Bluetooth kulaklıklarda ki radyasyon oranı çok fazla.
EİG için teşekkür ederim 😊
Cevap
17Cevap
Kablosuz kulaklık
Oyun oynarken kablolu
Gün içinde ise kablosuz
Kablolu kulaklıgı daha cok severim ama dısarıda veya iş falan yaparken kablosuz daha iyi oluyor kablosu takılmıyor falan
Kablolu kulaklık takıyorum kablosuz kullanmıyorum çünkü radyasyon çok yayıyor diyorlar ondan ötürü kullanmıyorum
Telefon izin verirse kablolu daha iyi. AirPod aldım o kadar paraya şarjı bitiyor, kulağımdan düşüyor bazen. Kaliteli kulaklık ama işte sıkıntı. Eski usül kablolu olsa keşke.
Tabikide kablosuz. Sonra kullakliğin kablolar birbirlerine giriyor. Ayirmasi zor oluyor. En iyisi kablosuz
Şarjıyla falan uğraşamam. En iyisi kablolu. Mesafeni bilirsin. Bağlı olduğunu bilirsin. İyidir kablolu.
Kablosuz kullanıyorum uzun zamandır. Kaybolmadı, kaliteli seçim yaptığım için şarj sorunu da yaşamadım.
Kablosuz kaliteli bişeye rastlamadım diye hep kablolu dayım
Kablosuz çünkü kablolu cok dolanıyor rahatsız ediyor cabuk bozulabiliyor
Kablosuz uyuz ediyor yaa, azıcık oynasın video duruyor
Kablosuz daha rahat ama video çekeceğim zaman kablolu mikrofonlu tercih ederim.
Kanalım var yt de.
Mikrofonu iyi oluyo.
Oyun konseptinde.
Mobil oyunlar, PC kurmaya param yetmiyor. Hersey çok pahalı.
Pubgyi normal oynuyorum Rank, KD kasmaya filan çalışıyorum.😊
Hoşuma gidiyo böylesi. Belli bir amacım olmadığında zevk almıyorum, çabuk sıkıyor.
Astaydım sezon yenilendi platine düşürmüş. fsydjdnd
Saçma sapan bir mod geldi yine. Labirent gibi bir etkinlik bölgesi, saçma sapan bi samurai kılıcı.😆
Hmm girersen haber et.😊
Kablolu kullanıyorum, kablosuzun sesi o kadar kaliteli değil
Kablosuz kulaklık
Çok dolanıyor kablosuz olan
Radyasyondan dolayı
Kablu ben de
kablosuz
Kablolu iyi bence
Kablosuz
kablosuz tabiki
ikiside ama kablosuz daha rahat canci
Kablosuz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?