Akıllı Telefon Alışverişi Kamerası güzel fiyatı ucuz telefon hangisi? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Telefon alıcam kamerası çok iyi fiyatı ucuz telfon önerir misiniz Güncellemeler+1 yıl Güncel Güncellemeler+1 yıl Ne saçmalıyorsun sen ya kimsin nesin saçma sapan konuşma 20 ye gircem ben bütün piskolojisi bozuklar beni bulur zaten defol git başımdan Kamerası güzel fiyatı ucuz telefon hangisi? Cevapla Telefon Soruları Kamera Soruları En Ucuz Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Jakobenman Takip Et Bilge Yaş: 34 , eic 96% +1 yıl Akıllı Telefon Alışverişi konusunda 1,2b cevap paylaştı. Ne kadar ekmek o kadar köfte 0 0 Yorumla
Angarali-Bebesi Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 95% +1 yıl vivo 0 14 Yorumla Soran +1 yıl İlk defa duyuyorum Yorumla Angarali-Bebesi +1 yıl cünkü ucuz :D :D Yorumla Soran +1 yıl İphone almak mantıklı mı Yorumla Angarali-Bebesi +1 yıl knka bana kalırsa iphone fakir işi oldu kuryesinden tut çöpcüsüne kadar iphone var bence mantıklı degil Yorumla Soran +1 yıl Normal düzeyde ne alabilirim hem kamerası iyi hem teflon iyi olucak Yorumla Angarali-Bebesi +1 yıl vivo Yorumla Soran +1 yıl Ucuz değil böyle hem fiyatı abartı değil kamerası çok iyi olucak Yorumla Angarali-Bebesi +1 yıl vivo alabilrsin ozaman Yorumla Soran +1 yıl Alla alla🙄 Yorumla Angarali-Bebesi +1 yıl :D :D :D ne bekliosun al işte Yorumla Soran +1 yıl İstemem Yorumla Angarali-Bebesi +1 yıl tamam zaten alsan nolcak wpden konusamadıkdan sonra Yorumla Soran +1 yıl Bana niye normal insan denk gelmez Yorumla Angarali-Bebesi +1 yıl :D :D :D :D Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Ne kadar ekmek o kadar köfte
vivo
İlk defa duyuyorum
cünkü ucuz :D :D
İphone almak mantıklı mı
knka bana kalırsa iphone fakir işi oldu kuryesinden tut çöpcüsüne kadar iphone var bence mantıklı degil
Normal düzeyde ne alabilirim hem kamerası iyi hem teflon iyi olucak
vivo
Ucuz değil böyle hem fiyatı abartı değil kamerası çok iyi olucak
vivo alabilrsin ozaman
Alla alla🙄
:D :D :D ne bekliosun al işte
İstemem
tamam zaten alsan nolcak wpden konusamadıkdan sonra
Bana niye normal insan denk gelmez
:D :D :D :D