İphone 13 şarjı kendi kendine artıp azalıyor, garantiye vermeme gerek var mı?

1 ay once aldigim 13 dün sarj 20 iken 21 e cikti kendiliginden ben instagramda geziyodhm sonra gene 20 oldu ve 19 olduktan sonra tekrar 20 ye cikip dustu telefonu fulledim ve dünden beri hic tekrardan bu sorunu yaşamadım ve şu an telefonu kapatip actim 32 olan şarj 33 oldu ama simi girdkyen sonra hemen tekrar 32 oldu bu büyük bi sorun mu garantiye vermeye gerek var mı

İphone 13 şarjı kendi kendine artıp azalıyor, garantiye vermeme gerek var mı?
Cevapla