İnternet & Teknoloji İnstagramım berbat çalışıyor! Donuyor sürekli, açılmıyor bazen, internetim süper ötesi olduğunda bile kalitesiz videolar? Neden? I_was_here Takip Et Xper 5 Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Bu sorunu çözemezsem instagramı yakın zamanda sileceğim, soru hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi? Güncellemeler+1 yıl Üstüne benzin döküp atsam patlar mı? İnstagramım berbat çalışıyor! Donuyor sürekli, açılmıyor bazen, internetim süper ötesi olduğunda bile kalitesiz videolar? Neden? Cevapla Instagram Soruları İnternet Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u tenedos Takip Et FenomenMaster Yaş: 37 +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 4,2b cevap paylaştı. Silip tekrar yükle veya güncelleme yapmayı dene 1 16 Yorumla I_was_here +1 yıl Olmuyor Yorumla u tenedos +1 yıl Wifi den veya normal data hattından girince fark ediyor mu Yorumla I_was_here +1 yıl Uzun zamandır wifi kullanıyorum Yorumla u tenedos +1 yıl Normal hattın internetinden dene bide Yorumla I_was_here +1 yıl Yorumlar açılmıyor çok bekletiyor Yorumla I_was_here +1 yıl Videolar biraz daha iyi gibi Yorumla u tenedos +1 yıl Wifi nin DNS sunucusunu değiştir öyle dene 8.8.8.8 yap DNs değiştirmeyi araştır yaparsın basit Yorumla I_was_here +1 yıl Biliyorum, denedim... Olmuyor Yorumla u tenedos +1 yıl Evde çekiç var mı Yorumla I_was_here +1 yıl Ama bu wifi den dolayı veya hattımdan dolayı Yorumla I_was_here +1 yıl Çekice gerek yok 11. Katta oturuyorum olmaz mı Yorumla u tenedos +1 yıl Oda uygun bence hemen dene 🙃 Yorumla I_was_here +1 yıl Üstüne benzin döküp atsam patlar mı alt komşu çok canımı sıkıyorda Yorumla u tenedos +1 yıl Benzine az önce zam geldi ya kolonya yokmu evde Yorumla I_was_here +1 yıl Kolonya var tarihi geçmiş olabilir işimi sağlama almak istiyorum fedakarlıklara hazırım Yorumla I_was_here +1 yıl Harbi mi ya keşke fazladan alsaydım benzin neyse alıştık zamlara artık Yorumla
llmeelissss Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl Telefonundan kaynaklı bir durum 1 2 Yorumla I_was_here +1 yıl Eskidi mi Yorumla I_was_here +1 yıl İphone'a mı geçsem Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Sil sil b@ka sarıyor iyice 1 2 Yorumla I_was_here +1 yıl 😐❤️ Yorumla I_was_here +1 yıl Peki ne yapmalıyım sonra? Yorumla
Nar__cicegi Takip Et Xper 6 Yaş: 109 , eic 83% +1 yıl Hani hicbir sosyal medyaya giremiyordun? 0 9 Yorumla I_was_here +1 yıl Çoktan farklı bir hayat içetisindeyim Yorumla Nar__cicegi +1 yıl 👍 Yorumla I_was_here +1 yıl İyi bir şey değil Yorumla I_was_here +1 yıl Hem trip atıp hemde böyle ne halin varsa gör 👍işareti atma Yorumla Nar__cicegi +1 yıl Sen takipten bile cikmissin, herkese mesaj atabiliyorsun ama bana bak durumum duzeldi falan dememissin. Yani ne halin varsa gor evet. Umrumda degil. Yorumla I_was_here +1 yıl durumum düzelmedi çünkü ne halim varsa gördüm Yorumla I_was_here +1 yıl Birisini takipten çıktım profilinde tuhaf fotoğrafı vardı onun sen olduğunu düşünmemiştim Yorumla I_was_here +1 yıl Beni engellediğini sandım tamam mı Yorumla Nar__cicegi +1 yıl Engelliyorum simdi👍 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Silip tekrar yükle veya güncelleme yapmayı dene
Olmuyor
Wifi den veya normal data hattından girince fark ediyor mu
Uzun zamandır wifi kullanıyorum
Normal hattın internetinden dene bide
Yorumlar açılmıyor çok bekletiyor
Videolar biraz daha iyi gibi
Wifi nin DNS sunucusunu değiştir öyle dene 8.8.8.8 yap DNs değiştirmeyi araştır yaparsın basit
Biliyorum, denedim... Olmuyor
Evde çekiç var mı
Ama bu wifi den dolayı veya hattımdan dolayı
Çekice gerek yok 11. Katta oturuyorum olmaz mı
Oda uygun bence hemen dene 🙃
Üstüne benzin döküp atsam patlar mı alt komşu çok canımı sıkıyorda
Benzine az önce zam geldi ya kolonya yokmu evde
Kolonya var tarihi geçmiş olabilir işimi sağlama almak istiyorum fedakarlıklara hazırım
Harbi mi ya keşke fazladan alsaydım benzin neyse alıştık zamlara artık
Telefonundan kaynaklı bir durum
Eskidi mi
İphone'a mı geçsem
Sil sil b@ka sarıyor iyice
😐❤️
Peki ne yapmalıyım sonra?
Hani hicbir sosyal medyaya giremiyordun?
Çoktan farklı bir hayat içetisindeyim
👍
İyi bir şey değil
Hem trip atıp hemde böyle ne halin varsa gör 👍işareti atma
Sen takipten bile cikmissin, herkese mesaj atabiliyorsun ama bana bak durumum duzeldi falan dememissin. Yani ne halin varsa gor evet. Umrumda degil.
durumum düzelmedi çünkü ne halim varsa gördüm
Birisini takipten çıktım profilinde tuhaf fotoğrafı vardı onun sen olduğunu düşünmemiştim
Beni engellediğini sandım tamam mı
Engelliyorum simdi👍