Hep yazdığım aradığım kişiler bana yazmıyorsa ben yinede onlara yazmalıyım miyim?

Yazana yazarım yazmayana yazmam moduna mi gireyim
Hep yazdığım aradığım kişiler bana yazmıyorsa ben yinede onlara yazmalıyım miyim?
Cevapla