Musmutlu sabahlarınız olsunnn ✌️
Ben dünden kalma bir ses dinleyerek uyandım, kendime gelemiyorum arkadaşlar, yıla güzel başlama konusunda bayaa bayaa elendim kendinize iyi bakın grş 🫠😂

Musmutlu sabahlarınız olsunnn ✌️
Ben dünden kalma bir ses dinleyerek uyandım, kendime gelemiyorum arkadaşlar, yıla güzel başlama konusunda bayaa bayaa elendim kendinize iyi bakın grş 🫠😂

Aldım da beklemiyordum. Ağrı kesici iç gece uyumadın akşamdan kalmışlık değil seninki tam 😅
Günaydın çiçeğim bi tane de benden gelsinnn ağrım yok vallahi bomba gibiyim 😂
Günaydın senden gelen bana geldi maşallah sana 😁
Maşallah bize çiçeğim ☀️😎
Sabah sabah çiçeğini demek istemiyorum sonra fazla parlıyorum 😁 öyle olsundu 😂
Beklediğim kişiden aldım ivit
Sana da günaydın alice o zaman ✌️
Günaydınnn
Teşekkür ederiim
Rica alice
Cevap
19Cevap
Hayır gelmedi günaydın mesajı sdfsdf :D
O zaman günaydın kuzu ✌️😄
Günaydın abla :D ✨
Mesajlar var ama aralarında o kastettiğinden yok.
Olsun 🙄
😊😊
Beklediğim kimse yok yahu.
Ama bu sabah dööört kişiden günaydın mesajı almış olabilirim.
Maşallah allah arttırsın😂
Evet aldım ajsjsj dünden kalma ses nasıl oluyor boyutlar arasından mı geliyor ses ajsjsj
Saaa ne be
Baa ne aman
Aldim bir kac guzel insandan beklemeyince daha anlamlı 🤭☺️
Almışsan sana yok günaydın hakkını kaybettiinn😄
Günaydın günaydınnn
Manit, flört anlamında beklediğim kimse yok. Arkadaşım olarak bu ikisinden beklerim @efulimmm88 @Suvenir 👀
Aldın aldın mesajını 😅
Masaj deyilde öpücük aldim desem ayip olmaz deyilmi dunden beri yanimda.
Oh oh maşallah en güzeli 😂
Gerektili deyilmi ama istiyorsan yaninda olcan durumun bir önemi yok imkan varsa ihtimal vardir
Ne kadar güzel musmutlu bir yıl olsun sizin için 🎉
herkesin kalbine gore bir yil olsun
Ben herkes iyi dilekler bulunmuyorum herkesin kalbi ne kadar iyiyse kalbi gibi bir yıl yaşasın
Yeni yılda mesaj filan almadım. Çünkü mesaj atma olasılığı olan kimse yanımdaydı...
Yeni yıl mesajıda almadım Günaydın da çok umrumda değil
Bekliyorum gelir birazdan
Geç kalmış benden de günaydın o zamannn😄
Günaydın👋
Beklediğim kişi yatıyor hala kahvaltı hazır kalk diyorum umrunda değil 😂
O zaman sana kocaman gunaydiiin 😅
Günaydıns 😂
Hayır almadım kimse yok atacak
E sana da günaydın o zamann
Kimseden almadım abla beklemiyorum
Günaydınnnn o zaman ❤️
Galiba bu gidişle alamayacağım.
sana da günaydın o zaman ✌️
Tesekkurler size de gunaydin
Almadım günaydın mesajı
Günaydın o zaman benden gelsin gelmeyen herkese 😄
Teşekkürleeeerrr
@doludoludolu hanım sayesinde güne güzel başlamak...
Almadım almam daha da
E günaydın o zamannnn 😄
Ne demek bazen oluyor 😂
Hayır almadım..
Alamayanlara benden günaydın sana da günaydın o zaman ✌️
Günaydın..
Noktaları unutmuşum …
Senin de mi noktaların vardı.. 😒
Benimki 3 tane senin 2 lütfen… 😒
Taklitlerimden sakın lütfen.. :/
Kimsenin taklidi olmaz, aslını kimse yaşatamaz sakınırız tabii… 🫤
Ha şöyle.. 😎
Kimseden bir şey beklemiyordum k
Beklemiyordum da almadım da 😂
Almadım
Almadım.
Çok sevinirdim.
Günaydın
Aldım evet.
Aldım
Alamadım
Günaydınlar
Almadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar