Arkadaşlar merhaba konustugum bir kız vardı seslide konuşuyorduk 2-3 gün olmuştu. Ben İzmir'de o İstanbul'daydi. Sonra bütün hesaplarını kapatıp ortadan kayboldu. Hesaplarını kapattığına eminim çünkü başka hesaplardan baktım. İnsan bir veda bile edemez mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Telefonunu sifirlamis arkadaşlar düzeldi 😄
2-3 gündür tanıştığınız biri neden bütün hesaplarını kapatıp ortadan kaybolur?
Yani belki senden önce bir kac kısi de vardır genelde kızlar sevgilisiyle veya flortlestigi biriyle tartışınca ortadan yok olmayı tercih ediyorlar bir süre sonra tekrar açıyorlar
Bende yaşıyorum bazen. O anlık azgınlıkla fazla kendimi kaybediyorum. Sonrasında pişmanlık hissi geliyor. Keşke yapmasaydım moduna giriyorum. Engellediğim de oldu
Öyle bir şey yok ben inanmıyorum herkes birbirine menfaat uğruna bakıyorlar. Kimseye güvenmemen gerekiyor bu devirde. Kendine yöneldiğinde bunların çok saçma olduğunu fark edeceksin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
bence takıntıdan
Ergen misin evladım hele ki bu sitede nasıl inanır ümit bağlarsın neidüğü belli olmayan birine..
Bilmiyorum ya kalbim çok kırıldı.
tamam ergensin.. İnanmaya devam et yakında depresyona da girersin sen
Yok be girmem 😄
Ya konuştuğu başka biriyle tartıştı ondan kapattı ya farklı isim yapmıştır ya da sana veda etmeyecek kadar önemli insan görmemiştir
Galiba ben çok fazla anlam yüklemişim 2-3 günlük birine
Yani belki senden önce bir kac kısi de vardır genelde kızlar sevgilisiyle veya flortlestigi biriyle tartışınca ortadan yok olmayı tercih ediyorlar bir süre sonra tekrar açıyorlar
Tartışmadik ki iyiydi yani konuşmalarımız keşke sorabilseydim sebebini. Bunu merak ediyorum hesaplarını kapatıp gitmesi umrumda değil.
2 3 günlük tanışıyorsun tabikide tartışma olmaz ben başka biriyle tartışmak olabilir diye düşünüyorum
Anladım teşekkür ederim.
Sexting yaptıysanız falan kendini kötü hissetmiş olabilir.
Bu da bir sebep evet
Bende yaşıyorum bazen. O anlık azgınlıkla fazla kendimi kaybediyorum. Sonrasında pişmanlık hissi geliyor. Keşke yapmasaydım moduna giriyorum. Engellediğim de oldu
Keşke konusmasaydik öyle diyorum şimdi. Ben onun hakkında kötü bişey düşünmedim
O da sizin gibi düşünüyorsa geri dönecektir. Ama öylesine konuştuğu biriyseniz dönmeyebilir
Umarım döner bekliyecegim
Bu kadar nasıl bağlandın deyeceğim ama. Bağlananlar oluyor. Benim sexting amaçlı konuştuklarımda ciddiye dönmek istiyor. Ya da beni kekliyorlar
Ya sesi çok güzeldi. Bana öyle güzel iltifatlar etti ki etkilenmemek elde değil.
Umarım döner tekrar
Sanmıyorum ya sen hesaplarını kapatsaydin geri döner mıydın?
Dönerdim
Bekleyelim 1-2 hafta dönerse benimdir. Dönmezse zaten hiç benim olmamıştır. 😄
işi gücü vardır. aynı şeyi ben de yaptım geçenlerde sşxçwğsşwğs
Çok ayıp 😄
yazmayı bırakmıştı bana zaten çok da umursadığını düşünmüyorum
Ben onemsiyordum ya böyle yapması üzdü
Evlidir muhtemelen niye olacak.
O zaman söyledikleri yalandı.
Ya tabi ki
Kızı bunalıma sokmuşsun resmen sksnsksns
Ben naptim ben kendi konuları açtıkca açtı. Sonra pişman olduysa söyleyebilirdi ona göre devranirdim. 😄
Fake olabilme ihtimali yüksek
Sesli konuştuk
Sahteliğin seslisi sessizi olmaz ki kandıracak olan her yönteme başvurur ha belki öyle değildir. Ama ihtimali yüksek dedim sadece
İstemiyordur veya sıkıntısı vardır
İstemese konuşmazdı ya seside öyle gelmiyordu hiç.
Evli ya da kırıklı birisidir
İlginç bir durum
Evet üzücü
Telefonu bozulmuş olabilir
Ama telefonu bozulsa hesapları kapanır mı? Yerinde durmasi gerekmez mi yazmasa bile.
Demek ki seni umursamıyor seven insan ne durumda olursa olsun yazar diye düşünüyorum belirsizlik de hayır cevabıdır bunu bil
Sağlık olsun artık umarım mutlu olur bu şekilde olucaksa.
Aynen öyle yoluna bakacaksın insan çok düşündükçe kafayı yiycek gibi oluyor.
Evet o yüzden canım sıkılıyor zaten
Zamanla geçer diyeceğiz
Artık üzülmek istemiyorum doğru insan diye bişey var mı sence?
Öyle bir şey yok ben inanmıyorum herkes birbirine menfaat uğruna bakıyorlar. Kimseye güvenmemen gerekiyor bu devirde. Kendine yöneldiğinde bunların çok saçma olduğunu fark edeceksin.
Bu dünya hassas kalpler için cehennem lafını şimdi çok iyi anlıyorum. Sadece sevgi yetmiyor demek ki.
Aynen öyle
Sen ne zaman böyle düşünmeye başladın?
İnsanların gerçek yüzünü gördüğümde.
Ben bu duruma inanmak istemiyorum ya ben düzgün olucam menfaat falan umrumda değil. Üzülmeye mahkum olsamda değişmem seven çıkacaktır illaki.
Sen bilirsin kardeşim yolun açık olsun.
Teşekkür ederim yorumların için seninde yolun açık olsun.
Aa neden ya
Bilmiyorum kral her şey iyiydi. Sabah oldu baktım hesapları yok.
Telefon numarası yok mu?
Hayır yok
Senden kaçmış ama tam bir cahil canımsın. Bırak istediği yere gitsin dostum o kaybeder
Yeni tanıştığın birinden telefon numarası alamazsin ki Instagramdan konuşuyorduk
Evlidir
Merak edin mesaj atsınlar diye kapatmış olabilir
Bilmiyorum keşke böyle olmasaydı