Arkadaşlar pc'ye İtunes indirdim ve bir uygulama yükledim. Uygulamaları nasıl açıyoruz? Simgesinin üzerine tıklıyorum açılmıyor.
www.bleepstatic.com/.../delete-app-from-itunes.jpg
www.bleepstatic.com/.../delete-app-from-itunes.jpg
İtunes dan uygulama açamazsın. İndirmeyide telefon ya da ipada yapar. Pcden açmak mümkün olsa o tlfna ipade ne gerek var? Kısacası açamazsın...
Ama ben hiçbir cihazımın adını girmedim
İşte indirirsin ama açamazsın. Cihaza yüklemen gerekli..
Evet anladım ve saçma bence öncelikle cihazla bağlantı kurdurmaları çok daha mantıklı olurdu :)
Neden saçma olsun ki? Adamlar cihazı nasıl ne diye satıcak ozaman? :) en büyük gelir kaynağı uygulmalar zaten.
Aynen ama bilgisayarda açılmayan uygulamaları bilgisayara yükletiyorlar... Saçma kısmı bu. O zaman bir köşede kalsın eğlence olsun diye açılmayan uygulamaları indiririm :D
Yani bilgisayardan uygulamayı iphone a veya ipad e yükleyebilmek mantıklı ama öncelikle cihazı uygulamaya tanıtmak gerekli olsaydı mantıklı olurdu. Kaldı öyle bir işime de yaramıyor.
İndirdiklerini cihaza aktarmak şnternet gerekmeden mümkün👍
Uygulamalar acilmiyor... burdan direk uygulama yükleye biliyorsun iphone una
iphone'la bağlantısı falan yok şu an bilgisayarımın veya uygulamanın. Bu durumda neden pc'ye yükleme gibi bir şansım oldu. Önce bağlantıyı kurdursalarmış... Tamam teşekkür ederim :)
Iphone olmadan itubes bir ise yaramiyorki... pc ye yüklemek ne demek yaa anca windows 8 olunca application yükleye biliyorsun onuda windows store dan
Valla uygulamaları Pc'ye yükleyebiliyorum yukarıdaki linkteki gibi ama hiçbir cihaz ile bağlantı kurmadım. O yüzden yanılttı zaten beni.
onlar mac e uygun değil app store dan indir
Deneyeceğim sağ ol :)
:) çok umutlanma bazen ipad/iphone uygulaması varken onu mac e özel hale getirmiyorlar bulamayabilirsin yani
Cevap
3Cevap
Sag tikla aç de acilir
Hayır açılmıyor
Sende var mı biliyor musun itunes'u?
Tamam niye dalga geçiyorsun ki bilmiyorum bu uygulamayı? İnsanın İphone'u falan olmayınca tabi... Biz anca Android market :D
Tamam sağ ol :)
Ahah :D O zaman bir dahaki sorumun onur konuğu olursun... Bu sefer önce araştıracağım sonra soracağım çok mantıklı hareket etmiş olacağım :D
Yok bu sefer yüzde yüz emin olmadan sormam :D
En başından beri espri oydu zaten yeni mi anladın diye dalga geçerim :P
Tamam geliyorum ama çok kısa bir işim var
iTunes'tan mı uygulamayı açmayı düşünüyorsun?
Açmışın zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar