Telsiz kullanım ücretimi ödedim ama birinii aradığım zaman aramaya yetkiniz yoktur diyor?

Telsiz kullanım ücreti paketini alıp hemen ödeöe yaptım yanında 15 gb İnternet ve 100 dk geldi ama dakikayı kullanamıyorum biirni aradığım zaman özür dileriz bu aramaya yetkiniz yoktur diyor müşteri hizmetlerini bile arayamıyorum yardım.
Telsiz kullanım ücretimi ödedim ama birinii aradığım zaman aramaya yetkiniz yoktur diyor?
Cevapla