Yeni bir ilişkiniz varken 1 aylık, gelen isteği beklemeye alıyorsunuz, fakat karşı taraf kim bu diye istek atıyorsunuz. Bu hareket neye giriyor? kafaya takılmalı mı
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Sosyal medya dilinden ve sosyal medya kavramlarından uzaklaşın bire bir iletişimleri değerlendirin. Sosyal medya davranışları kişinin tamamen karakterini yansıtmaz yanıltır.
Başarılar.
Benim sevdiğim varsa o istek anında reddedilir, merak etmem. Aksini yapan potansiyel aldatıcıdır
Tanıdık mı değil mi diye istek attım onayladığın da zaten bakacaktım tanıdık değil ise silecektim. Art niyet olsa isteğini kabul eder mesajına cevap verirdim kızın ama bunu yapmadığım için hatalı oldum dedi. Ve senin de yaptığını anladım dedi. Tutarsız konuştu böyle.
Neymiş ona yılda 1 istek geliyormuş merak ediyormuş insan
Kötü niyetin yoksa tamam ama ilk başta bir insan dediğim şekilde düşünür
Bu şekilde üste çıktı kendisi. Ve sonra bende ona “ hayatımda sen varsan sen varsın, kimseyi merak etmem umrumda olmaz, güven dediğin şey zamanla oluşunu seni denedim evet ama bazı şeyleri görmek istedim neyse teşekkür ederim dedim.
O da “ne diyebilirim ki..” yazdı ve konuşma öyle bitti. Dünden beri ses yok resmen bitti yani. Hani sen erkek olarak insan bir arar görüşmek ister aynı spor salonuna gidiyoruz gelmedi bile akşam
Gereksiz uzatıyor ben çoktan kapatırdım mevzuyu şahsen. En ufak bir şey de böyle uzatıyorsa bunun ileride sıkıntısını çekersin işin zor. Aşmaya çalışın bunları
Yani öyle sustu bende sustum. Sporu bile aksatmayan insan gelmedi düşün. Birde kova burcu kendisi bilmiyorum anlarmısın trip vs hiç sevmem diyordu bana hep. Banada istek geliyor ben neden merak etmiyorum kimseyi, ve sana mesaj geliyor benim haberim yok bundan. İlişki yeni bile olsa ne biliyim ya ben anlamıyorum cidden. Kızı eklemesi değilde böyle sessizliği çabasızlıgı daha çok üzdü. 10 dk mesafemde oturuyor. Senle aram kötü olunca uyuyamıyorum diyen insan.
Sana karşı samimi değilmiş demek ki. İşin ilginç yanı ben de kova burcuyum 🤣 bu eleman bı enteresan geldi bana ya. Senlik sıkıntı yok kendini üzmemeye çalış o kaybediyor şuanda
Valla kova burcunu bana sevdirmişti tam. Böyle eğlenceli konuşkan neşeli biriydi :D ama böyle sevgiliden çok arkadaş gibide hissettiriyordu değişik. Kendini haklı gördüğü için de yazmıyor olabilir ama ben bu çocuk ile spor da tam 4 ay bakıştım hergün , kısmet oldu yeni tanışmak düşün. Sen kızı aylarca kes kes. Denendin diye pes eder misin hemen :D 3 gün öncede uyarmıştım bak sosyal medyada tkp etme kız falan sevmem demiştim. O da işim olmuyor az giriyorum kim ediyor kim etmiyor umrumda değil etmem demişti onun üstüne görmek için yaptım :)
Çok iyi birine benziyorsun umarım kıymetini anlar 😄🙏 senin bir suçun yok burada biri üzülecekse bırak o üzülsün. Bence dönecek sana biraz trip atıyor sadece 😁
Valla hep iyi niyetimden kaybediyorum. Yeni ilişkim olmasına rağmen bana yazanları istek atanları vs hep sildim. Eski sevgilim döndü tersledim sildim. Ben mi fazla sadığım bilemedim. Atsın trip ama dönse bile konuşmam daha çünkü şimdiden böyle pes eden uzun süre konuşmayan beni sevemez açıkçası :) çok teşekkür ederim bu arada
Rica ederim ne demek ,☺️ umarım hakkında hayırlısı olur
Amin inşallah senin içinde :)
Eğer o kişiyi seviyorsam Başka arayışlar içerisinde olmam
1 aylık olmana rağmen, gelen isteği merak edip kim diye atmazsın yani
Hayır zaten normal kimse yok ikende merak etmem
Hiç öyle dertlerim olmuyor bacımsu. Ne sevgilim var, ne istek atanım^^
Instagram kullanmıyorum fakat kullansam hiç düşnmeden reddeder engellerim o kişiyi
Merak ediyosam atarım silerim
İşte bi erkek neden merak eder ki sonuçta sevgilin var kim olduğunu görsen napcan mesela aynı şekilde kız ıcınde geçerli
Merak denem şeyin açılımını yapmama gerek yok merak yani sonuçta
engelliyorum tkip atanları
atarım ne olacak.
hoşuma gider ikisi ile olmak
Atarsın tanımıyorsan çıkarırsın ne var ki bunda
Evet
Neye evet
evet
merak edip bu kim diye istek atmak bilemedim yanlış geliyor bana
çoğu zaman tandık çıkıyor atne işim greği ekliyorum
Hayır
Yani kız arkadaşının bi erkeği merak edip istek atması seni sinir etmez öyle mi
Sevgiliniz varken Instagramda biri takip isteği atsa merak edip istek atar mısınız diye sormuşsun soruda. Ben de hayır dedim yani merak etmem isteği reddederim. Sorduğun soruya göre cevap verdim. Soru metni ile detay metni uyuşmuyor
Aa anladım afedersin. O zaman ben kafaya takmalıyım bu durumu
Takmalısın, beyfendi senle mutlu olmak yerine arayışlara devam sanırım...
Benim de hesabım açık mesela spor şeyleri paylaşıyorum , gelen erkek takipleri oluyor vs bu kim acaba diye istek bile atmıyorum ben bunu yapmazken karşı tarafın yapması …
Bence senin de hesabın kapalı olmalı :/
Bir kere bile o hesabı gizle demedi biliyor musun uyarsa anında gizlerim. Ben ona dedim ama, kimseyi takip etme öyle kız falan. O da yok benim işim olmaz instagramda inan demişti
Ve takip mi atmış
Ben istek atmadan 3 gün önce hatta ilişkinnin başında uyarmıştım. Sayı artmıştı böyle. Kimi ettin falan demiştim. Bak kimseyi etme öyle kız falan sevmem dikkat ediyorum demiştim. O da ben instagram çok girmiyorum kullanmıyorum kim beni etmiş takip ediyor umrumda değil demişti. Bende gerçekten öyle mi diye 3 gün sonra bi hesaptan istek attım. Kızın 447 takipçi 227 takip ettiği bi hesap , istek atmış kıza. Ama kızın isteği bekleme de
Hayır reddederim
Peki daha güzel giden böyle 1 aylık sevgilini bi kadın hesabından istek atsan, o isteğini beklemeye alıp, o kadın hesaba istek atsa, bunu görsen naparsın? Şu an başıma geldi de
Kabul ederim nereye kadar ileri gidicek bakarim
Mesaj attım isteğim beklemede kalacak galiba diye de, görmedi galiba yanıt vermiyor. Ama kabul edersem anlar fake olduğunu
Bakalim mesaja cevap yazcakmi
Mesaj yazalı 14 saat oldu valla :S ama ne biliyim hayatında ben varım neyin merakı bu
Fake olup olmamasina bakyodur…. Zamaninda keşke bende sevgilimi test etseydim ne mal oldugunu daha once anlardim:( maalesef cok guvendim boyle fake hesapla istek atmaya gerek duymadim megerr uzun bi suredir aldatyomuş
Valla ben yediğim kazıklardan bu hale geldim. Yoksa işim olmaz. Ama iletişimimiz okadar güzel gidiyor ki , ben kimseyi merak edip istek atmıyorum onun yapması zoruma gitti
Erkolardan hersey beklenir… keske bende yapsaydim zamaninda en azindan gozum daha cabuk açılırdı
Modum düştü kuzu ya. Ne biliyim çok da iyi anlaşıyoruz güzel gidiyor hani, beraber spora gidiyoruz falan sürekli konuşuyoruz. Benim hesap gizli değil mesela takip ediyorlar o da biliyor bunu hiç karışmıyor uyarmıyor uyarsa kapatırım. Ama ben beni takip edeni bu kim acaba diye merak edip istek atmadım. Ve onu uyardım ben kimseyi takip etme öyle sevmem falan diye
erkekler gidecegi yeri hazirlamadan gitmezler hiç biri masum degil guvenme… benim ex 1 ay boyunca gidecegi yeri hazirlamış , ben bi aralar instami kapatmistim onun sifresini istemistim kullanmak için “instagrama giremyorum sifremi unuttup” yalani soyleyip ona istek atmış meğer. sonra dogum gunumde seyahate gidip onunla buluşta onu elde etmeye çalıştı, onu elde ettikten sonra iliskinin yürüdüğüne emin oldu ve artık hazirladığı yer tamam olduğunda beni terk etti
Oha ya… gerçekten bizi böyle üzenlerin burnu sürtsün ya gerçekten hak etmiyoruz böyle şeyleri. Tek istediğimiz sevmek ve sevilmek. Ben hayatımda biri varken merak etmem bile kimseyi ya
Yaaa diyecegim o 6. Hissine hep guven, ben biseylerin ters gittigini hissetmistim ama konduramamıştım…
Aslında içimde ters bir şey yok ama sanırım ona güvenmek bana bağlılığını görmek istedim ondan böyle. Şimdi işin en zor tarafı, ben Şu an soğudum bu bana soracak kesin neden soğuksun diye ne dicem😂 gerçeği söylemem lazım
Sogudugundan emin misin belki suanlik bi duygudur😂
defalarca aynı şeyi yaşıyorum bu cocuk yapmaz diye düşündüm ama hevesim kaçtı ya. Ben söylemedende duramam
Bence biraz daha bekle biraz daha yanlisini gor shshs
Ben biraz sabırsızım gelemiyorum böyle şeylere. Böyle bana tapıyor gibi davranıyor ediyor sürekli arıyor yazıyor merak ediyor beni ama başka kız a istek attı şartel attı:D
Kiz belki fake’mi degilmi ona bakacaktir
@mervebozkrr_ Yaz bak bakayim fake duruyor mu 😂
Dur bekle
Ayrıl.
Anam noldu
La bu fake degil kızda guzel
Ya dedim sana işteeee 😕 mesaj a bir şey demedi ama
Kabul etmeni bekliyordur ne bilim ama en azindan sana haber vermesi gerekyodu
Evet öyle cidden. Ben neyse dicem ona, geçen seni uyardım ve bana bağlılığını görmek için arkadaşımdan istek attm, benden başkalarını da merak edebiliyomussun dicem
Ne diycek bilyomusun… seni suçlu konumuna düşüricek işte sen bana guvenmyosun arkamdan isler cevirdin beni test ettin falan diye
Ben de diyeceğim. Sana cok alışmaya ve bağlanmaya başladım, sadece bana olan bağlılığını görmek için başkasına merakın var mı diye böyle yaptım, ama iyi ki yapmışım hem beni dinlemediğin gibi hemde bu olaydan haber bile vermiyorsun.
Sonra ayrilcakmisin? Ne zaman diyeceksin
Mesafeli olsak iyi olur. Çünkü ben seni sevgilim gibi görürken sende o netlik yok. Diyeceğim ve uzaklaşırım
Erkeklerden cidden hayir gelmez ya
Abi biri de şaşırtsın beni ya
Harbi be yokmu sadık biri…
Yook gerçekten. Birde ben sporcuyum o da sporcu ve fizik olarak çok iyiyim o da diyor çok şanslıyım falan bayıldıgnı söylüyor. Madem şansısın baskasına neyin merakı bu