Birinden hoslaniyorum. Instadan arasira mesajlasiyoruz. Ancak o surekli ok bb diyip konusmayi kesiyor. Neden?

Birinden hoslaniyorum instadan da takiplesiyoruz ve ara sira konusuyoruz. Her konusmada ok bb diyip konusmayi kesiyor. Boyle demese ben konusmaya devam da ederim. Gercekte yakin davraniyor ama mesajlasmaya gelince soguklasiyor. Sizce neden boyle? Utaniyor mu?

Birinden hoslaniyorum. Instadan arasira mesajlasiyoruz. Ancak o surekli ok bb diyip konusmayi kesiyor. Neden?
Cevapla