Flörtümün Twitter'ına bakarken eskiye dair özlemli paylaşımlar gördüm ve ona sordum. O da hesabını kapattı, normal mi?

Twitterda takipleşmiyoruz ben arkadaşımın hesabından girdim. En son paylaşımı ilk haline aşık, son haline kırgın diye bir videoydu. Bunu ona söyledim. Sevdiğin unutamadığın biri var mı diye. O da önceden de yok demiştim olsa senden mi saklayacağım, hesabımı gizli yapardım aylardır kabak gibi ortada dedi. Ve sonra baktım ki hesabını silmiş. Ne olduğunu anlayamadım cidden. Konuşmamız bitti. Tekrar yazar mı bilmiyorum ama neden kapattığına anlam veremedim.

Flörtümün Twitter'ına bakarken eskiye dair özlemli paylaşımlar gördüm ve ona sordum. O da hesabını kapattı, normal mi?
Cevapla