Yorum yaptığım paylaşım bu:
Yaptıpım yorum bu: Ülkemde 15-20 milyon Suriyeli Pakistanlı Afganlı cirit atsın güzel güzel eğlensin gezsin tozsun çalışsın ev alsın dükkan açsın keyfine baksın zengin olanlar çürük raporlarıyla veya bedelli olarak askerlik yapsın olan böyle Yoksul insanlara ölsün Vatan sağ olur mu acaba.
Bu paylaşımda küfür de yok niye yorum yapar yapmaz spamlanıyor? Sosyal medyada da mı konuşamayacağız ya?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Henüz İsrail elinde diye biliyordum.
büyük ihtimalle öyle..
Ülkenin rezilliği
aynn öyle
CHP nin eline geçmiştir
Chp'nin eline geçse hepiniz hapiste olurdunuz
Yiyorsa hadi:D
Başkan olurlarsa olur. İktidara geçince ananızın. Mına geri sokabilirler diye düşünüyorum. 🙂
Rüyanda görürsün ağlak karı:D
He he bekle. Bu ülkede çıkartmaya çalıştığınız o iç savaştan siz sağ çıkacağınızı mı zannediyorsunuz?
Aynen iç savaş karşim Bi de uzun tekel 2000. İşinize bakında daha fazla rezil olmayın. İç savaşmış ulan 2002 den beri aynı laflar bir gitmediniz m k
Ulan at yaprak ülkeyi, devletten aldığınız yetkilerle işgal ettiriyorsunuz amerikayla ortak hareket edip BOP'un pichleri
Ya hadi S git
Bop'un pichi
Allah razı olsun bacım bu pislik iyi laf soktun 🤌🤌👏👏👏