manita askerw gitti. yeni hat almış. annesini ariyo konuşuyo. ama beni aramadı. yeni 3 4 gun oldu gideli. ararım seni 6 dan sonra diyodu. acaba İlk günler sıkıntı mı oluyo
bir de biz onu arayabiliyor muyuz
yoksa onun mu araması gerekiyor
gerçi sayın kaynanam bana yeni numarayı vermedi ama
anlamadım ve konuşmak istiyorum?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
İlk günlerde problem olur normaldir
tuşludan başka kabul etmiyolar demi
evet
Askercelmi aldı
inan bilmiyorum. aramadı. annesi de fazla bi şey söylemedi. yeni hat aldı ben sana numarasını sonra atacam dedi.
ama askercelle senin numaranı da ekliycem falan diyodu muhtemeln odur
Evet askercell almış olabilir. Bu yüzden seni arayamiyor da olabilir. Ayrıyetten senin telin numarasını bilmiyor muhtemeelen ezbere ondan başkasından da arayamiyor olabilir
annesinden isteyebilirdi ama. konuşuyoruz çünkü annesiyle. merak ediyorum özlüyorum en azından sesini duyardım. gerçi ailemde baya baskıcı konuşmak birwz zorun olur demiştim ama. yine de bilmiyorum