Askerde telefon araması yapılacak kişi sayısı kısıtlı mı?

manita askerw gitti. yeni hat almış. annesini ariyo konuşuyo. ama beni aramadı. yeni 3 4 gun oldu gideli. ararım seni 6 dan sonra diyodu. acaba İlk günler sıkıntı mı oluyo

bir de biz onu arayabiliyor muyuz

yoksa onun mu araması gerekiyor

gerçi sayın kaynanam bana yeni numarayı vermedi ama

anlamadım ve konuşmak istiyorum?

Askerde telefon araması yapılacak kişi sayısı kısıtlı mı?
Cevapla