İnternet & Teknoloji Telefondan anyalan bi bakabilirmi nasıl düzeltirim bunu telefon açılmıyor? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Yardımcı olabilirmisiniz ekrana sürekli bu çıkıyor telefon açılmıyor nasıl açarım? Telefondan anyalan bi bakabilirmi nasıl düzeltirim bunu telefon açılmıyor? Cevapla Telefon Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Rk1252 Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 76% +1 yıl Sistem gitmiş , çökmüş yani telefoncuya götür yüklesin düzelir.. Genelde gincelledikten sonra olur böyle 0 0 Yorumla
WeLosTheSea Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Nasıl bu hale getirdin? 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Ben değil kardeşim yapmış Yorumla WeLosTheSea +1 yıl Telefon her açtığında bu ekranla mı karşılıyorsun peki? Yorumla Soran +1 yıl Evet Yorumla WeLosTheSea +1 yıl İşletim sistemi silinmiş, yeniden yüklenmesi gerekiyor. Bilgisayarın varsa yaparsın sıkıntı değil Yorumla
XenopeltisXs Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Telefonu kapalı halden açınca mi böyle oldu? 0 0 Yorumla
Merhametli_Adam Takip Et Yoda Yaş: 44 , eic 97% +1 yıl Vipe data yap 0 6 Yorumla Merhametli_Adam +1 yıl Vipe data yapınca farklı bir menü çıkıcak orada ne var yaz bakauım Yorumla Soran +1 yıl Back to main menü ve altındaWipe all data hangisini seçiyim? Yorumla Merhametli_Adam +1 yıl Wipe all data dersen cihaz fabrika ayarına döner. Tüm veriler silinir.Bak to main menü yap. Sen nasıl girdin o menüye? Çok tehlikeli bi yerdesin Yorumla Soran +1 yıl Yine aynı menüye dönüyor neden tehlikeli? Yorumla Merhametli_Adam +1 yıl O zaman power tuşuna uzunca basılı tut. Cihazı kapat. Sonra tekrar aç Yorumla Merhametli_Adam +1 yıl O menüyü açman için cihaz kapalıyken ses tuşu ve power uzunca basınca açılır. Cihazın tüm bilgilerini siler. Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Sistem gitmiş , çökmüş yani telefoncuya götür yüklesin düzelir.. Genelde gincelledikten sonra olur böyle
Nasıl bu hale getirdin?
Ben değil kardeşim yapmış
Telefon her açtığında bu ekranla mı karşılıyorsun peki?
Evet
İşletim sistemi silinmiş, yeniden yüklenmesi gerekiyor. Bilgisayarın varsa yaparsın sıkıntı değil
Telefonu kapalı halden açınca mi böyle oldu?
Vipe data yap
Vipe data yapınca farklı bir menü çıkıcak orada ne var yaz bakauım
Back to main menü ve altında
Wipe all data hangisini seçiyim?
Wipe all data dersen cihaz fabrika ayarına döner. Tüm veriler silinir.
Bak to main menü yap. Sen nasıl girdin o menüye? Çok tehlikeli bi yerdesin
Yine aynı menüye dönüyor neden tehlikeli?
O zaman power tuşuna uzunca basılı tut. Cihazı kapat. Sonra tekrar aç
O menüyü açman için cihaz kapalıyken ses tuşu ve power uzunca basınca açılır. Cihazın tüm bilgilerini siler.
Çökmüş