Fan hesabı diye yazmama rağmen herkes takip attı videolar baya izlendi. 128 bin takipçi oldu 1 ay dolmadan. Hesabı 18 bin TL karşılığı bir askeri personele sattım. Sizce ucuza mi verdim. Bu işi mi yapsam ya hahahahahaha

Fan hesabı diye yazmama rağmen herkes takip attı videolar baya izlendi. 128 bin takipçi oldu 1 ay dolmadan. Hesabı 18 bin TL karşılığı bir askeri personele sattım. Sizce ucuza mi verdim. Bu işi mi yapsam ya hahahahahaha

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
bedavaya vermişsin 128 bin takipçi olan bi hesap için o para çerez parası keşke acele etmeseydin.
Valla hiç piyasayı bilmiyorum ya
keşke biraz daha bekleseydin takipçi daha da artardı. daha fazla veren olurdu
Söyle şeyler görünce kahroluyorum. İnsanlar da neden kafa yok
ucuza vermiş dimii
@acayipadamm tiktok denen şeyin kullanılması canım. Diğeri ise sahte hesaplar. Fan sayfası olmasına rağmen insanların ona talep gösterip satın almak istemesi başka bir canım
S*l*k diyoruz canım diyor mk
😂 sitenin sansürlerine alış artık. araya * falan koy takılmamak için
@acayipadamm sansür dediğin üstüne çizgi ceker bu sansür bizi ib*ne gibi göstermeye çalışıyor ayağını topuğun skim bele işin 😂
Ahaha haklısın valla canım falan yazınca dediğin gibi oluyor, insan bari cinsiyete göre farklı sansür uygulattırırdı 😂
Arkadaşlar ben ısrarla hesap fan hesabı desemde insanlar hep yorumlar yaptı kemal bey merhaba kemal bey çocuğum ıssız yardım et kemal bey gecinemiyorum vs. Baktım takipçi yağıyor. Bende elden çıkardım sattım
@acayipadamm he ya mk. Yok mesela kızla yorumlasiyoz s*lak dicem canım diyor. Yürüdük sanıyor tribe giriyor, kıçı kalkıyor bende eziyorum sonra olmuyor jdjsjs ayarlasinlar
Tiktok kullanan birinin boşa yaşadığı görüşündeyim 😇
Oha çok iyi
😂😂