• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
İnternet & Teknoloji

Sevgilim kadınları takip ediyor, ben de erkeklerle takipleşsem doğru olur mu sizce?

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
613
Yapay Zekaya Sor
Sevgilim kadınları takip ediyor, ben de erkeklerle takipleşsem doğru olur mu sizce?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
19 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • NewHorizons_
    NewHorizons_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Erkekleri takibe almak yerine onunla düzgünce konuşmayı dene bak ben de erkekleri takip etsem nasıl olur de empati kurmasını sağla. Baktın ki dinlemiyor hiç kaideye almıyor o zaman sen de takip edersin. Şimdiden onun yaptığı hatayı senin de yapman doğru olmaz.

    1
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haklısın bir kere uyardım silmisti. herseyi şimdi uyarmiyorum umrumda değilmiş gibi yapıyorum. Cepte görünmemek için gözüme sokuyor

      Yorumla
    • NewHorizons_
      NewHorizons_
      +1 yıl

      Sen de takibe al o zaman bakalım ne tepki verecek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      1 aydır uğraşıyor kıskandirmak için profil resmini düğün arabası yapıyor ben sorayım diye hiç sormuyorum. Sonra yanımda telefonu çalıyor odaya giriyor bağırarak aşkım falan diyor ben dinliyorum erkek gülme sesi geliyor şimdide takip olayı cikartti

      Yorumla
    • NewHorizons_
      NewHorizons_
      +1 yıl

      Bu adam gerçekten seviyor mu?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Seviyor diye düşünüyorum. ama geçmişte yaşadığımız olaylardan dolayı güvenmiyor bana

      Yorumla
    • NewHorizons_
      NewHorizons_
      +1 yıl

      Neler yaşadınız özel değilse?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Adamın yapma etme yalvardigi herşeyi gözüne soka soka yaptın rezil ettim her yerde restoranda arkadaşlarımızın yanında adam çıldırıyodu duvarları yumrukluyodu. yapma diye Binada her yerde rezil oldu

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • XAmigdalax
    XAmigdalax Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 97%
    +1 yıl

    Fazla büyütüyorsun. Olay yerinde bıçak var diye cinayet işlenmiştir diyemezsin. Erkekler kadınlardan farklıdır. Erkekler çok kadınla yatmak ister ama seveni yatmaz. Uzaktan bakar. Sevmeyeni zaten seni şimdiye çoktan göndermişti.

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kendisi aşırı kıskanc benim herşeyimi kıskanıyor tavır yapıyor. ben ilk defa kıskanıyorum ona belli etmiyorum

      Yorumla
    • XAmigdalax
      XAmigdalax
      +1 yıl

      Kıskanabilirsin. Bu senin en doğal hakkın ama somut deliller olmadan aldatılmış hissetme. Kendine güven. Giden gider ve kaybetmiş olur. Bir insan aldatmak isterse yakalama olasılığın çok zayıf ancak tesadüfen birşeyler çıkacakta bulacaksın. Şöyle düşün aldatan kişi hep stres içinde olur. Herkesin yeri dolar. Kalanlar sağlam karakterli olsun. İlk defa sevmiyorsun birini son kez de olmayacak ;)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Şu durumu anlatayım benim sosyal medyam yoktu o zaman kimseyi öyle çok takip etmiyordu herkese açıktı ben sosyal medya açtım blonu eklemedim. Sonra sosyal medyasını gizledi heralde istek atmami bekledi bende atmadım 3 gün sonra herkese açtı sonra bir sürü kadın eklemeye başladı. bende hesabımı sildim.

      Yorumla
    • XAmigdalax
      XAmigdalax
      +1 yıl

      Yanlış davranıyorsun. Hesabını aktifleştir ve o yokmuş gibi kullan.. Kimse için özel hayatında istemediğin değişikliği yapmamalısın. Değerli ol. Önce kendine değer ver. Sen o giderse çok daha iyi birisini bulabilirsin. Eğer kalırsa seni kazanmış olur. Erkeklerin ciddi ilişkiye ulaşması zordur. SSenin değerini bilmeli saygılı davranmalı. Sen kendi değerini bilmiyorsun. Eklesene beni özelden yazayım sana

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sosyal medyayı seven biri değilim

      Yorumla
    • XAmigdalax
      XAmigdalax
      +1 yıl

      Sen kendi isteğinle kapattıysan o başka

      Yorumla
  • Nezamanbe
    Nezamanbe Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 89%
    +1 yıl

    off benimde en sinir olduğum şey çok sık bakmam takip listesine ama arada farklı kızlar çıkıyordu. Sevgilisi olan biri neden ekler ne amaçla değil mi? Rahatsız olduğun halde yapıyorsa ayrıl gitsin. Seni önemsemeyen biriyle zamanını geçirme

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkürler hiç uyarmadım kendisini ilk ve son uyarim olabilir

      Yorumla
    • Nezamanbe
      Nezamanbe
      +1 yıl

      hemen ilk ve son uyarı deme ama önce bi söyle baktın devam ediyor ayrıl gerçekten kendini yıprattığına değmez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Buluşma gününde söyleyecem

      Yorumla
    • Nezamanbe
      Nezamanbe
      +1 yıl

      evet yüzyüze söyle ne zaman buluşcanız merak ettim sonucunu 😅 güncellersin değil mi soruyu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet güncelleyecem. İnşaallah cılkarır beni bu siteye rezil etmez mal 😊

      Yorumla
    • Nezamanbe
      Nezamanbe
      +1 yıl

      kendi kaybeder boşverin:)

      Yorumla
  • nurdgci
    nurdgci Takip Et
    Xper 3 Yaş: 21
    +1 yıl

    Söyle knk kadinlari takip etmeden rahatsız oluyorum kabul etmezse sende hayatındaki tek kadın olmazsam konusanayacgin tek kadın olurum de hadi ordan çek bu kadar basit

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok doğru bu şekilde bir yol izlemeyi düşünüyorum

      Yorumla
    • nurdgci
      nurdgci
      +1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

52

Cevap

74

Cevap

  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    Efsane Yaş: 36 , eic 31%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    Olur kısasa kısas her zaman iyidir gadası

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Diyosun

      Yorumla
  • _Güneş____00
    _Güneş____00 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    İnsanın başına hep "Onun seviyesine düşmeyeyim." diye düşünmekten geliyor ne gelirse ama erkekler aldatsa bile pişman olmuyor. Pişman olmuş gibi yapıyorlar. Bunu kabul etmezsen zamanla daha iyi fark edersin. Çünkü o zaman pişman olmayışı ortaya çıkıyor. Zaten azıcık empati yapsa kendi hoşuna gitmeyecek şeyi kendisi de yapmaz. Onun için bir kez uyar. Baktın hâlâ devam mı ediyor? Sen de erkekleri ekle, sana gelen takipleri kabul et. Yoksa sonunda aldatıp "Sorunu kendinde ara." der.

    1
    0 Yorumla
  • cemalican
    cemalican Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    Merhaba
    İlişkisine ve sana saygısı olan bir kişi olsa bunu yapmaz diye düşünüyorum
    Ben şahsen biriyle bir ilişki yasıyorsam karşı cinsle bir irtibatım olmaz her seyden önce bu benim kendime olan saygım
    Bu tarz durumlar sadece iliskiyi yıpratır ve guvensizlige götürür sonuç olarakta ortada bir iliski kalmaz

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haklısınız bende uyarımı yapıp ona göre yol çizmeye karar verdim

      Yorumla
    • okanerdogan09e
      okanerdogan09e
      +1 yıl

      Aynen kanzi takip ediyosa sevmiyordur falan olum ne kafası yaşıyorsunuz la

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yani

      Yorumla
  • adamın_hası
    adamın_hası Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Hayır doğru olmaz❗️ Erkek arkadaşın ihanetin prova’larını yapıyor. Sen de o’na inat, ihanet prova’ları yapmaya kalkışırsan, bu yanlış’a yanlış’la mukâbele etmek olur -ki, yanlış yapan erkek arkadaşından hiçbir farkın kalmaz. Sana tavsiyem; gayriciddi insanlarla yol yürüme. Hele ki uzun yol’u aklının ucundan bile geçirme. Çünkü o, uzun yol’a çıkılacak biri almadığını sana hatırlatmış. Kendine bi iyilik yap ve o’na bundan sonraki hayatında başarılar dileyerek yol ver…

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yapicam bir haftasonra nasıl unutun diye sorarım burdan 😄

      Yorumla
  • ƘıԼıCƘiƦAƝ
    ƘıԼıCƘiƦAƝ Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl



    Bu konuda bir karar vermek tamamen size kalmış. Ancak, bir ilişkide güven ve sadakat önemli unsurlardır. Eğer sevgilinizin kadınları takip etmesi sizi rahatsız ediyorsa, onunla bu konuda açık bir şekilde konuşmanızı öneririm. Ayrıca, onun davranışlarını taklit etmek, sorununuzu çözmeyecektir.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok doğru konuşmadan işi çözülmez

      Yorumla
  • BiricikMinicik
    BiricikMinicik Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Bir yanlışa aynı yanlışlıkla karşılık verme olayını doğru bulmuyorum ben. Rahatsızlık duyuyorsan açıkça belirt. Belirttiğin halde kadınları eklemeye devam ediyorsa yol ver.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkürler 🙏 daha önce uyardım terkettim fotoraf yüzünden kaldırdı kadınları cikartti duzelmisti tekrar yapmaya basladi

      Yorumla
  • Bahar_555 u
    Bahar_555 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 418 cevap paylaştı.

    Erkek arkadaşınız yapıyor diye sende yapma. Eğer rahatsız oluyorsan ona söyle "eğer kadınları takip ediyorsan ben yokum" de bu ilişkiyi bitir derim

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok doğru teşekkürler 🙏

      Yorumla
  • Üyeadıalmadım
    Üyeadıalmadım Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    Yanlışa yanlışla gidilmez bunlar basit hareketler rahatsız olduğunu güzelce anlat ondan bir farkın olsun.

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkürler 🙏 aklıma yattı onu uyarmam gerek

      Yorumla
    • Üyeadıalmadım
      Üyeadıalmadım
      +1 yıl

      Kesinlikle sen uyarını yap devam ederse misilleme yoluna geçersin, diğer türlü zaten fırsat arıyor gibi görünebilirsin akıllı ol ki eline koz verme 😉

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Peki zaten sayfası herşeyi herkese açık adamın uyarımı çekeyim bakalim

      Yorumla
    • Üyeadıalmadım
      Üyeadıalmadım
      +1 yıl

      Çek, tepkisiz kalırsa da tepkini koyarsın bana sorarsan tepki bile koyma sus git derim ama sen bilirsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bende tepkimi koymakta zorlanıyorum.

      Yorumla
  • Barbiemiyimneyim
    Barbiemiyimneyim Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 325 cevap paylaştı.

    Doğru olur ona kadınları takipten çıkar demek yerine sen de takibe birilerini al ilk o harekete geçsin böylece.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O çok kıskanc o yüzden korkuyorum

      Yorumla
  • fesfs
    fesfs Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    o basit diye senin de basit olman gerekmiyor ne yaparsa yapsın onun seviyene inmemeni kendi saygını korumanı tavsiye ederim.

    1
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkürler 🙏 çok üzülüyorum yaptıklarına ben terkedince kadınları siliyor. ben varken böyle havalara giriyor

      Yorumla
    • fesfs
      fesfs
      +1 yıl

      Ona iyi bir ders vermen gerekiyor resti çekeceksin ciddi ciddi konuşacaksın ya benimle bu yolda yürürsün yanımda olursun ya da karşında durur sağlam bir düşman olursun diye seçeneğin olsun yolunu belirlersin ona göre hareket etsin yani onun çocukluğuyla uğraşarak güzel canını sıkma derim Hiç kimse vazgeçilmez değil hiç kimse kendisini bir şey sanmasın yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben onu terkedince kadınları siliyor kendini alkole veriyor sürekli gönderme yapıyor sonra dayanamıyor arıyor kapatıyor.

      Yorumla
    • fesfs
      fesfs
      +1 yıl

      Ben de zaten sana onu söylüyorum madem öyle yapıyor O zaman seninle konuşurken de aynı itinayı göstermesi gerekiyor ve bunun yapması için senin ona iyi bir ders vermen gerekiyor tam anlamıyla ciddi bir şekilde resti çekeceksin korkma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bende onu diyorum nasıl bir ders veririm

      Yorumla
    • fesfs
      fesfs
      +1 yıl

      Konuşacaksın bak ben bu durumdan Rahatsızım Ben bunu bunu istemiyorum net bir şekilde bunu dile getireceksin Kabul mü kabulse elimi tut yürüyelim birlikte ama Kabul etmiyorsan Yolun açık olsun diyeceksin ona kaybetme korkusunu vereceksin anlatabiliyor muyum yani gider beni aramaz diye Sen korkma Kimse senden değerli değil bir daha dünyaya gelmeyeceksin böyle bir insan için Neden kendini üzüyorsun konuş isteklerini dile getir kabul edecek mi bakalım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkürler 🙏 konuşacağım buluşalımda

      Yorumla
    • fesfs
      fesfs
      +1 yıl

      Rica ederim kendine güven dimdik bir şekilde konuş etkili olacağını düşünüyorum ben bunun bana güven..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok teşekkür ederim 🙏

      Yorumla
    • fesfs
      fesfs
      +1 yıl

      💋💋

      Yorumla
  • Deadli
    Deadli Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 46%
    +1 yıl

    o kadınlarla takipleşiyorsa sende erkeklerle takipleşebilirsin her şey karşılıklı.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hazırda 105 istek var bir tuşa bakar

      Yorumla
  • MuTLu06ank
    MuTLu06ank Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 42%
    +1 yıl

    Onun yanlışını sen yanlış yaparak karşılık ver me ayrıl rahatsız isen.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haklısınız

      Yorumla
  • cankall
    cankall Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 700 cevap paylaştı.

    İkinizin kide yanlış olur bence sevgilini takipten bırak

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bıraktım

      Yorumla
  • Kancan34
    Kancan34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Onu bunu bilmem bi söz vardır gönlü yarda olanın gözü yerde olur diye benim sevgilim olsa başka kimseye ihtiyaç duymam ve sevdiğim üzülmesin diye de bütün bayanları silerim sevdik mi ya tam ya hiç

    1
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok doğru. Herkes sizin gibi düşüne bilse keşke

      Yorumla
    • Kancan34
      Kancan34
      +1 yıl

      Olması gereken bu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet iyi ki sordum hata yapabilirdim

      Yorumla
    • Kancan34
      Kancan34
      +1 yıl

      Seni gerçek seviyorsa başkasıyla işi olmaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Söyle söyleyim benim sosyal medyam yoktu sosyal medya açtım onu eklemedim onun herkese açıktı. Sonra o kapattı yine istek armadım sonra herkese açtı kadınları takip etmeye baslasladı. bende hesabımı sildim

      Yorumla
    • Kancan34
      Kancan34
      +1 yıl

      Bence o seni hak etmiyor sevmiyor benim senin gibi sevgilim olsun ben bütün hesaplarımı kapatır sadece seninle ilgilenirim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Her insanın huyu farklı işte

      Yorumla
    • Kancan34
      Kancan34
      +1 yıl

      Aynen öyle senin istergam Facebook var mı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok kullanmiyorum

      Yorumla
    • Kancan34
      Kancan34
      +1 yıl

      Bana özlden yazarmısın ordan konuşalım gerçekten seni seviyor mu sevmiyor mu bi test edelim

      Yorumla
  • metinn26
    metinn26 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Sevgiline söyleyebilirsin uygun bir dille senin kadınları takip etmeni istemiyorum diye haa eğer verdiği cevap senin için uygun değilse sonraki farklı bir şey yapabilirsiniz

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkürler 🙏 bunu deneyecem bari uyarmadı demesin mal

      Yorumla
    • metinn26
      metinn26
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • canann00
    canann00 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    +1 yıl

    knk söyle soylim benimde senin yaşadığın bu durumu defalarca yaşadım bir insan değişmez yine yaptığını gördüm az önce bile tartışma sebebimiz buydu yani diyeceğim şu insanlar değişmez ben çok yıprandım senin de üzülmeni istemem bence güzel bir şekilde açıkla ona eğer tekrar yaparsa yapacak bir şey uok ayril

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok geçmiş olsun canım benim benimkiide şöyle bişey oldu ben açtım sosyal medya onu eklemedim o daha çok yapmaya başladı başta herkese açıktı kapattı sonra tekrar açtı ben istek atmayinca. Arttirdi

      Yorumla
    • canann00
      canann00
      +1 yıl

      bir insan karaktersizliğini seni bahane ederek örtemez yok sen istek atmayınca bende herkese attım olmaz böyle şey kendinize bunu yapmayın kızlarım sizi üzeni bırakın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      2 yıllık bir ilişki onu bu konuda uyarmadım. Asıl iş uyardıktan sonra yapıp yapmayacağı

      Yorumla
    • canann00
      canann00
      +1 yıl

      Bende uyar uyar bir yere kadar bence seni üzüyorsa bitirmelisin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İlk ve son uyarim olucak bakalim

      Yorumla
  • Mario45
    Mario45 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 95%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Hoşuna gitmiyorsa uyarman yeterli bunlara gerek yok

    1
    0 Yorumla
  • Edameda06
    Edameda06 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 64%
    +1 yıl

    Evet doğru olur. Erkek yapınca hak da kadın yapınca haksızlık mı. Çatır çatır takip et sen de

    1
    0 Yorumla
  • Baybarskutlu
    Baybarskutlu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Kendi kişiliğinden ödün verme herkes kendine yakışanı yapar ama değerini bilmesi için de çektir biraz

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Güzel cevaplardan biri daha uyaricam baktım olmuyor yoluma bakarım

      Yorumla
  • Lazımbazıhatalar
    Lazımbazıhatalar Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Yani senin uyarılarına rağmen böyleyse huylu huyundan vazgeçmez yolun başında vazgeç

    1
    0 Yorumla
  • ahhbukizlar
    ahhbukizlar Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 31%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 3,7b cevap paylaştı.

    Yanlışa yanlış ile karşılık verilmemeli. Senden Öncesinde de takip ediyorsa sıkıntı etmemen lazım.

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Eskiden benim yaptığımı o bana yapiyor

      Yorumla
    • ahhbukizlar
      ahhbukizlar
      +1 yıl

      İşte onu diyorum ben de yanlışa yanlış ile karşılık verilmemeli

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok doğru istemediğim bişey yapmak zorunda kalıcam

      Yorumla
    • ahhbukizlar
      ahhbukizlar
      +1 yıl

      Hayırlısı olsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkürler 🙏

      Yorumla
  • gemiamabatan
    gemiamabatan Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Aldatacak olan her türlü aldatır. Bu tür şeyleri abartı buluyorum. Insanlarin sizin dışınızda bir hayatlari var. Arkadaş çevreleri var.

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Arkadaşı değil takip ettiği farklı şehirlerden kadın çok takipçileri olan kadınlar açık giyinen

      Yorumla
    • gemiamabatan
      gemiamabatan
      +1 yıl

      Öyleyse evet çok anlamsız. Arkadaşı olmayan kızların durması gereksiz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ekliyor kızlar onu takip edince çıkartıyor takipci arttiriyor

      Yorumla
    • gemiamabatan
      gemiamabatan
      +1 yıl

      Takipçi kasıyor öyleyse tekrar çıkarıyorsa sıkıntı yok gibi duruyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet en fazla 1 hafta tutuyor

      Yorumla
  • biyonikakilli
    biyonikakilli Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl

    Rahatsizsan bu durumdan dise dis yerine oturup guzelce konusup rahatsiz oldugunu belirtebilirsin

    0
    23 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haklısınız uyarıp ona göre yoluma devam edicem buluştuğumuzda

      Yorumla
    • biyonikakilli
      biyonikakilli
      +1 yıl

      Yani eger hala sacma sapan cevaplar verip sana ters yaparsa hic ugrasma yipratir o iliski seni

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynende öyle zaten soğuyorum o devam ettikce

      Yorumla
    • biyonikakilli
      biyonikakilli
      +1 yıl

      Oyle oluyor zaten yipranmaya basladigin an hic ugrasmadan uzaklasmak gerekir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynende öyle sanki adammı yok kendilerini Hint kumaşı sanıyorlar

      Yorumla
    • biyonikakilli
      biyonikakilli
      +1 yıl

      Aynen oyle elini sallasan 9999 tanesi gelir 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sallamadanda geliyorlar merak etme nefes alıyorum 😄

      Yorumla
    • biyonikakilli
      biyonikakilli
      +1 yıl

      Ahahaha cok haklisin 😅😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tabi ben gider en malını elimle koymuş gibi bulurum nerde ruh hastası var çekiyorum abi 😊

      Yorumla
    • biyonikakilli
      biyonikakilli
      +1 yıl

      O yuzden bekariz bee 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Herkes bir yerde harcanıyor işte

      Yorumla
    • biyonikakilli
      biyonikakilli
      +1 yıl

      Aynen oyle dedigim gibi konustugunda yine ayni sacmaliklar devam ederse hic daha da ugrasma derim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Daha önce foto paylaştı sil dedim silmem dedi küfür ettim tehtit ettim oda bana etti tehtitler havada uçuştu birbirimizi sildik 3 gün sonra sildi fotoğrafı kendini alkole verdi bütün resimleri sildi. sonra aradı barıştık

      Yorumla
    • biyonikakilli
      biyonikakilli
      +1 yıl

      Cokta iyi degil iliski durumuz yakinda ayrilik sarkilari seni bekliyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      2 yıldır. O kadar çok ayrıldık baristıkki sayamadım normal geliyo bize

      Yorumla
    • biyonikakilli
      biyonikakilli
      +1 yıl

      Eski iliskim gibi ama ne kadar uzatırsan don lastigi gibi uzuyor sadece ve bir gun o lastik kopacak ama mutluyum diyorsan ki pek degil gibisin ama sen bilirsin yinede

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne kavgalari aştık artık olmaz dedidigimiz durumlar oldu yine aştık bu sosyal medyada yenilirsek çevremizdeki Lee şok olur

      Yorumla
    • biyonikakilli
      biyonikakilli
      +1 yıl

      Astiniz mi sineye mi cektiniz onemli olan bu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çektik valla birbirimizi tehtit hakaret ettik barıştık Hiç bişey olmamış gibi Aşkım. Yemeğe nereye gidelim el ele gezdik

      Yorumla
    • biyonikakilli
      biyonikakilli
      +1 yıl

      Iste bu yuzden boyle bir durum bile bardagi tasiran damla olabilir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ondan daha beter durumlarda vardı merak etme en masumu bu

      Yorumla
    • biyonikakilli
      biyonikakilli
      +1 yıl

      O zaman hakkinda hayirlisi 😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkürler 🙏

      Yorumla
  • haydarhay
    haydarhay Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 98%
    +1 yıl

    Kısasa kısas yanii. Ondan farkın ne olacak. Yanlış yanlışla düzelmez.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok doğru

      Yorumla
  • nrllh21
    nrllh21 Takip Et
    Bilge Yaş: 38
    +1 yıl

    Yok yapma bence kendin seviyeni onun seviyesine düşürme

    1
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haklısın

      Yorumla
    • nrllh21
      nrllh21
      +1 yıl

      Bak eğer fazla takip ediyorsa bas tekmeyi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      3 kişi ekliyor çıkartıyor başkasını ekliyor abuk sabuk şeyler yapiyor

      Yorumla
    • nrllh21
      nrllh21
      +1 yıl

      Konuşmuyorsa sorun değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ruh hastası kim napsin benden başka

      Yorumla
    • nrllh21
      nrllh21
      +1 yıl

      Bas tekmeyi o zaman

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Terkedince düzeliyor fabrika ayarlarına dönüyor

      Yorumla
    • nrllh21
      nrllh21
      +1 yıl

      Seviyor musun onu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet cokk sevmekte lafmı

      Yorumla
    • nrllh21
      nrllh21
      +1 yıl

      Hmm anladım

      Yorumla
  • Pinarkrty
    Pinarkrty Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 91%
    +1 yıl

    Hayatından herkesi soyutlaması mı gerekiyor? Bu biraz da güvenle alakalı bir şey. Tedirginliklerin varsa konuş sadece onunla.

    0
    1 Yorumla
    • gkhnthee
      gkhnthee
      +1 yıl

      selam sarılıp film izleyelim mi 🤣🤣

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ben doğru bulmuyorum ya. Belki sanatçılar olur ama erotik pozlar veren ünlülerden de rahatsız olurum. Ben kısasa kısas taraftarıyım. Karşı taraf ne yaparsa iki katı yapacaksın. Ha yapmam diyorsan ayrıl bence.

    0
    0 Yorumla
  • hikmet0858
    hikmet0858 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 72%
    +1 yıl

    Bir ilişkide güven sorunu varsa o ilişki yürümez. Güvenmiyorsan bitireceksin.

    0
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bilmiyorum

      Yorumla
    • hikmet0858
      hikmet0858
      +1 yıl

      Bilmemekle alakası yok. Güven yoksa huzur da yok.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Güveniyorum ona 2 yıldır tanıyorum bunu yapmasını hazmedemiyorum

      Yorumla
    • hikmet0858
      hikmet0858
      +1 yıl

      Tamam işte o ilişkiden artık hayır gelmez. Ben hayatımda en ufak hatasında yol verdiklerim oldu, sana da aynısını öneririm.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Seven insan hemen bitire bilirmi

      Yorumla
    • hikmet0858
      hikmet0858
      +1 yıl

      Ortada beni huzursuz edecek bir şey varsa, ya da güven problemi oluşmuşsa sevsem bile anında soğurum.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sadece takiplesmesi gördüm mesaj yakalamadim

      Yorumla
    • hikmet0858
      hikmet0858
      +1 yıl

      Sen bilirsin ama bu güven sorunu devam edecekse kendine yazık edersin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Allah büyüktür yalanın sonu yok elbet

      Yorumla
    • hikmet0858
      hikmet0858
      +1 yıl

      Aynen.

      Yorumla
  • çoktaumurumda
    çoktaumurumda Takip Et
    Master Yaş: 56 , eic 98%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 445 cevap paylaştı.

    gayet olumlu durum eşitlenmesi söz konusu benden başlayabilirsin :D

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sosyal medya sevmiyorum

  • Yigido_apo58
    Yigido_apo58 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 95%
    +1 yıl

    Yok be bu sefer sana şey eder kızar falan boş yere şey etme

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nasil

      Yorumla
    • Yigido_apo58
      Yigido_apo58
      +1 yıl

      Yani şöyle diyim sen niye takıl ediyon lan ben yapıyorum diye yapmak zorunda mısın falan filan sonra kavga edersiniz falan filan yani onu diyorum 😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sonu o kendi en ufak şeyden kıskanıyor ortalığı yıkıyor

      Yorumla
    • Yigido_apo58
      Yigido_apo58
      +1 yıl

      Hah işte kendi yapınca bir şey olmaz sen yaparsan sorun eder onu demek istiyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Biliyorum 2 yıldır tanıdığım adam aşk şarkısı storisine sevgilimi yaptın hayırlı olsun yok ayrildinmi herşeye anlam çıkartan adan

      Yorumla
  • windows86
    windows86 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40 , eic 100%
    +1 yıl

    cıns.. Benı bırı sevcek telefonj elıme almam dumanla habeleşirim.

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Vayy kaldimi böyle adamlar

      Yorumla
    • windows86
      windows86
      +1 yıl

      var maalesef. yanlız yanlız yasıyorum. benım gbı dusunnen ınsan var mı. mçbende merak edıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hiç duymadım senin gibi düşünen

      Yorumla
    • windows86
      windows86
      +1 yıl

      nebılım ıste bende adam gbı ınsan gbı seven bırını.. nıyetım hep temız cınsellık asla olmadı derdım. adam gbı sevdıgmı mutlu etmek evden ıse ısten eve gelen yemek yapan utu yapabılen kendı basımın cagresıne bakan saygılı delı dolu bırıym ama ıste hersey kısmet. yanlızlık cok zor. sızın gbı ınsanları gprunce şansıma kızıyorum. ben dıyrm neler yapar nelerden vazgecerim. milet neler yapar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sana birini bulalım harcanma bari

      Yorumla
    • windows86
      windows86
      +1 yıl

      gerek yok bulsam bulurum. benim ne oynıcak ne bılmem neye vaktim var. insan kalbiyle ölğmüne sever. gerisi boş. bende ya hep ya hiçtir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hem duygusal hem romantik hem sadiksin inşaallah karsina düzgün biri cikar

      Yorumla
    • windows86
      windows86
      +1 yıl

      çok teşekkür guzel dileklerin için. sağlıcakla kal

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sağol sende

      Yorumla
  • GopÇocuğu
    GopÇocuğu Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Kendine yakışanı yap derim. Başkası veya başkalarına inat yapılan şey sadece senin değerini düşürür

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok haklısın düşündüm uğrasmaya değmez gerçekten herkes kendi değeri ve vicdanı ile baş başa kalsın

      Yorumla
    • GopÇocuğu
      GopÇocuğu
      +1 yıl

      Arkadaşın ile otur konuş rahatsızlığını dile getir. Baktın düzelmiyor ona göre mualme çek

      Yorumla
    • GopÇocuğu
      GopÇocuğu
      +1 yıl

      Muamele

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Peki en mantıklı olan bu diye düşünüyorum sıra uygulamada

      Yorumla
    • GopÇocuğu
      GopÇocuğu
      +1 yıl

      👍başarılar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkürler 🙏

      Yorumla
  • Hopss
    Hopss Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    İlişki yıkılmaya doğru gidiyor. Sadece onun takip etmesi de sallantı da gibi izlenim veriyor.

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bende yapsammı sarsıntının şiddetti artisin

      Yorumla
    • Hopss
      Hopss
      +1 yıl

      Uyarın size rağmen çıkarmıyor ise bitirmek en iyisi.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Uyarmadım hiç Allah var bir kere fotoraf yüklemisti o zaman uyardım kavga ettik tehtitler havada uçtu ondan sonrada kıskanclik olaylarına girmedik

      Yorumla
    • Hopss
      Hopss
      +1 yıl

      Konuşarak halletmeye çalışın. Ben yapsam ben de hoş görür müsün? Gibisinden empati yapmasını sağlayın. Sonra seçimi ona bırakın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sağol 🙏

      Yorumla
    • Hopss
      Hopss
      +1 yıl

      Sen de sağ ol

      Yorumla
  • Mutluadam00
    Mutluadam00 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 92%
    +1 yıl

    Böyle bi insanla ilişkini sonlandırmak en güzeli bence

    0
    35 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok seviyorsam deniyorum olmuyorsa

      Yorumla
    • Mutluadam00
      Mutluadam00
      +1 yıl

      Önce kendini sev! Kendine saygın olsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu ilişkide herşeyimi kaybettim

      Yorumla
    • Mutluadam00
      Mutluadam00
      +1 yıl

      Nasıl yani? Detaylı anlatmak ister misin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İlk defa birinin peşimden kosuyirum gurur denen bişey kalmadi

      Yorumla
    • Mutluadam00
      Mutluadam00
      +1 yıl

      İşte bu seni bitiriyor. çöküş başlamış. maalesef. bence kendine gel silkelen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gelemiyorum onsuz yapamıyorum deniyorum olmuyor. ne o gidiyor ne ben

      Yorumla
    • Mutluadam00
      Mutluadam00
      +1 yıl

      İşte böyle bi cıkmaza giriyosun!

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      1 yıldır girdapin içindeyiz ikimizde

      Yorumla
    • Mutluadam00
      Mutluadam00
      +1 yıl

      İşte kurtul bu durumda hayatını mahvetme yazık olacak.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      2 yılım mahvoldu zaten

      Yorumla
    • Mutluadam00
      Mutluadam00
      +1 yıl

      Daha fazlasını mahvetme. gel beni dinle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnsan en çok emeklerine üzülürmüş şimdi daha iyi anliyorum

      Yorumla
    • Mutluadam00
      Mutluadam00
      +1 yıl

      Öyle maalesef. ama dik durma zamanı artık. güçlü olma zamanı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Mücadele verriyorum adam yanımda çok iyi işte sosyal medya sorunu yasiyoruz

      Yorumla
    • Mutluadam00
      Mutluadam00
      +1 yıl

      Sosyal medya?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kadınları takiplesmesi

      Yorumla
    • Mutluadam00
      Mutluadam00
      +1 yıl

      İşte böyle birisi yapacak bişey yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bir ihtimal daha var oda ölmek mi dersin

      Yorumla
    • Mutluadam00
      Mutluadam00
      +1 yıl

      Oooo böyle düşüneceksen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kafayı yedim sonunda

      Yorumla
    • Mutluadam00
      Mutluadam00
      +1 yıl

      Sakin ol diyorum. kontrolü kaybediyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kaybetmedim kaybedebilirim

      Yorumla
    • Mutluadam00
      Mutluadam00
      +1 yıl

      Neyse böyle konuşman hoşuma gitmedi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tabi sen mutlu adam ne anlarsın mutsuzların halinden

      Yorumla
    • Mutluadam00
      Mutluadam00
      +1 yıl

      Öyle deme ya. Senin mutsuzluguna yardımcı olmak istiyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sevgilimi dövermisin benim yerime 😄

      Yorumla
    • Mutluadam00
      Mutluadam00
      +1 yıl

      Döverim:)) sen mutlu olacaksab

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet mutlu olurum için soğur 😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Adresi vereyimmi 😄

      Yorumla
    • Mutluadam00
      Mutluadam00
      +1 yıl

      Ver ver:) bak şöyle yüzün gülsün

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Süper bugün çözermiyiz

      Yorumla
    • Mutluadam00
      Mutluadam00
      +1 yıl

      Ne zaman dersen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkürler 🙏

      Yorumla
    • Mutluadam00
      Mutluadam00
      +1 yıl

      Ne demek:))

      Yorumla
  • merakettimmişte
    merakettimmişte Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    ikiniz de kadın ve erkekler ile takipleşmeseniz olmuyor mu yani

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O başlatıyor

    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben eskiden takipleştim herkese açıktı

    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      +1 yıl

      rahatsız olduğunu yapmamasını söyledin mi?

    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayır söylemedim

    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      +1 yıl

      o zaman söyle

    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öyle yapıcam umrumda değil gibi yapıyordun

  • guzelseverim34
    guzelseverim34 Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Olur tabi :) bence onu cam fanusa koy , hiçbişey yapamasın. telefonu da al elinden

    0
    13 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O zaman oda bana karismasın

      Yorumla
    • guzelseverim34
      guzelseverim34
      +1 yıl

      :) karışmasın tabi. özgür olun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben kızlarla gezip stori atıyorum soğuk davranıyor trip atiyor

      Yorumla
    • guzelseverim34
      guzelseverim34
      +1 yıl

      Amaaaan boş ver. önemseme. bu kadarda karışmasın hayatına. ailen dururken o kim oluyormuş. Kendi gibi görüyor herkesi demek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Görmüyor kendi herşeyi yapar ben yapqmam

      Yorumla
    • guzelseverim34
      guzelseverim34
      +1 yıl

      en tehlikelisi bu bencil tipler. Narsist kişilikler tek mutlu kendisi olmalı , senin hiç kıymetin yok. taviz verme kendinden

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Artık yoruldum gercekten

      Yorumla
    • guzelseverim34
      guzelseverim34
      +1 yıl

      A a zorlama kendini. derhal ayrıl. Sana saygısı olan gülüşünü mutlu olmanı önemseyen biri olsun. Sana sıkıntı verenle sevgili olmak anlamsız

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bana değer veriyor inkar edemem tek sorun bu bir sorunum derdim hastalığım olsa ortalığı yıkıyor yanımda oluyor. Her dediğimi yapıyor. tek sorun bu

      Yorumla
    • guzelseverim34
      guzelseverim34
      +1 yıl

      Eminim bu konuda da kendi kurallarına razı edebilirsin. ki bu önemli bir sorun. hem güven için hemde senin rahat olman için.
      sürekli küsmeler kavgaya sebep olabilecek bir konu. taviz verme sakın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Geçmiş hatalarım yüzünden susmayı tercih ettim

      Yorumla
    • guzelseverim34
      guzelseverim34
      +1 yıl

      Hataydı onlar. vede geçmiş. onlar senin kendi özel mevzuların. kimseyi ilgilendirmez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Zaten o kadar çokki her şey üst üste geldi

      Yorumla
  • DigitalRuh
    DigitalRuh Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    karakterin neye müsaade ediyorsa onu yap genç dostum

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Karakterimi zorla kötüye cekiyor

      Yorumla
  • gumuskasik
    gumuskasik Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 98%
    +1 yıl

    İlgini çeken içerikler varsa takip etmenden daha doğal ne olabilir ki?

    1
    0 Yorumla
  • Jagras
    Jagras Takip Et
    Master Yaş: 44
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Öyle bir kural mı var :D isteyen istediğini takip eder :D

    0
    60 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Benim canımı yakmaya hakkı var mı

      Yorumla
    • Jagras
      Jagras
      +1 yıl

      Psikolojik sorunların mı var? :D Karşı cinsi takip etmesimi sorun :D Onun özel hayatı var biliyorsun dimi? :D :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Benimde var o zaman herşeye trip atmayı biliyor. Arkadasina selam verdim diye tokat atmasını biliyor konusamazsin bunu giyemezsin erkek kuaförü gidemezsin demesini biliyor

      Yorumla
    • Jagras
      Jagras
      +1 yıl

      Aaa bak o sorun işte. Şiddet uyguluyorsa, seni kısıtlıyorsa sen zaten bütük bir hata yapmışsın.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sevdiğim için alttan aldım arkadasina bile bir sürü hakaret etti

      Yorumla
    • Jagras
      Jagras
      +1 yıl

      Sevmek başka bir şey ama bu başka. Kimsenin (sevgilin, eşin, annen, baban vs vs) seni kısıtlamaya ya da sana şiddet uygulamaya hakkı yok. Böyle karaktersizler yüzünden biz erkeklerin adı çıkıyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ruh hastası iste

      Yorumla
    • Jagras
      Jagras
      +1 yıl

      Valla yerinde olsam saniye beklemez şutlardım. Eminim hakaret de ediyordur.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Değer vermese uğrasmam bir derdim hastalığım olduğunda yanımda oluyor. Her buluştuğumuzda gözünü benden ayırmıyor ne istersem alıyor. tek sorun bu

      Yorumla
    • Jagras
      Jagras
      +1 yıl

      Değer vermek? Bumu değer vermek? Sen çok yanlış anlamışsın olayı. Ama senin hayatın, bir şey diyemem. Gün gelecek "Keşke jagrası dinleseydim" diyeceksin ama giden zaman geri gelmeyecek :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      😄. Haklısın galiba

      Yorumla
    • Jagras
      Jagras
      +1 yıl

      ;) Bak şimdi doğru yoldasın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Eyvallah 😄

      Yorumla
    • Jagras
      Jagras
      +1 yıl

      Sevdim lan seni :D :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      😄😄.

      Yorumla
    • Jagras
      Jagras
      +1 yıl

      Sen bi sorun olursa direk yaz bana. Direk hat bağlıyorum sana :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Allah razı olsun çok kibarsınız 😊

      Yorumla
    • Jagras
      Jagras
      +1 yıl

      Yok değilimdir aslında, gerçekçi, dürüst, direk konuşan, doğrucu biriyimdir :D Bu yüzden pek sevilmem :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Güzel belli Sami içten cevaplarinizdan

      Yorumla
    • Jagras
      Jagras
      +1 yıl

      Teşekkür ederim ama dediğim gibi çoğu insanın işine gelmiyor. İnsanlar dumak istediklerinden farklı bir şeyler söylendiğinde direk düşman ina ediyorlar :D Ama umrumda mı? Cıkkk :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dost acı söyler demişler. Cok üzülüyorum

      Yorumla
    • Jagras
      Jagras
      +1 yıl

      Ne için üzülüyorsun? Bu eleman için mi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet adam buyumu yaptı ne yaptı kurtulamiyorum

      Yorumla
    • Jagras
      Jagras
      +1 yıl

      :D Büyü gibi saçma şeylere inanma :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnanıyorum başıma geldi

      Yorumla
    • Jagras
      Jagras
      +1 yıl

      Valla bazı erkeklerin sığırlığı büyü falan değil :D Bazılarımız öyle, yapacak bir şey yok :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yapacak bişey var oda ağır olucak

      Yorumla
    • Jagras
      Jagras
      +1 yıl

      Mesela?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öyle kişileri eklerim açık saçık foto koyarım kendine gelemez

      Yorumla
    • Jagras
      Jagras
      +1 yıl

      Etkiye tepki he :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Benim etkim ona ömür boyu yeter

      Yorumla
    • Jagras
      Jagras
      +1 yıl

      Takip etmekle kalıyor mudur sence o :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bilmiyorum ne halt yiyor

      Yorumla
    • Jagras
      Jagras
      +1 yıl

      :D pek masumhane olduğunu sanmıyorum :D

      Yorumla
    • Jagras
      Jagras
      +1 yıl

      Test edebiliriz istersen :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nasıl

      Yorumla
    • Jagras
      Jagras
      +1 yıl

      Fake hesap ile 😉

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yaptık orjinal hesapla cevap vermiyo mal

      Yorumla
    • Jagras
      Jagras
      +1 yıl

      Demek ki sağlamcı :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Heralde 3 defa denedim yazdım sadece takip ediyor cevap yok

      Yorumla
    • Jagras
      Jagras
      +1 yıl

      hmm takip etmeside bir şey :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ruh hastası kim napsin benden başkası onun dilinden anlamaz

      Yorumla
    • Jagras
      Jagras
      +1 yıl

      Sen neden takılıp kaldın buna.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Değişik geldiği için ilk defa biri için uğraştım ondan

      Yorumla
    • Jagras
      Jagras
      +1 yıl

      Ama bu giden zamanların geri gelmez biliyorsun dimi :) Giden zamanını kimse sana geri veremez.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Biliyorum başkası ile yapamıyorum beklemekten başka çarem yok

      Yorumla
    • Jagras
      Jagras
      +1 yıl

      yani senin hayatın senin kararların :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkürler 🙏 kanka adam benim sınavım oldu resmen

      Yorumla
    • Jagras
      Jagras
      +1 yıl

      O senin kendi kendine uyguladığın bir sınav ama :D Birde kanka demessen çoooook mutlu olurum :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Olmuyor işte uğraşıyorum yollarım ona çıkıyor

      Yorumla
    • Jagras
      Jagras
      +1 yıl

      Yok öyle bir şey. Sen öyle olduğuna inandırmak istiyorsun kendini :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      2 yılım gitti neler yaşandı bir bilsen

      Yorumla
    • Jagras
      Jagras
      +1 yıl

      Anlat diyeceğim ama özel olur :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yani

      Yorumla
    • Jagras
      Jagras
      +1 yıl

      Ulen merakta ettirdin :D :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne meraklısın oğlum 😂

      Yorumla
    • Jagras
      Jagras
      +1 yıl

      E sen söyledin :D :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aglayacam 😭

      Yorumla
    • Jagras
      Jagras
      +1 yıl

      Noldu?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Uzun hikaye

      Yorumla
  • Oan75
    Oan75 Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 410 cevap paylaştı.

    Kötüyü kötüyle yenmek zor ama bir şekilde de yapılana karşılık vermek gerekiyor. Seni kaybetme korkusu hiç yok belliki.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hiç uyarmadım yalan yok

      Yorumla
  • Afrodit429067
    Afrodit429067 Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl

    Canım hadi o kendini küçük düşürüyor sendemi düsürecekesin

    0
    0 Yorumla
  • Tarık2525
    Tarık2525 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 21
    +1 yıl

    Sende, onun yaptığı şeyi yaparsan ondan farkın kalmaz. Haklıyken hakız duruma düşersin. Yapacağın tek şey, eğer rahatsız oluyorsan. Sevgilini sert bir şekilde veya anlayacağı dilden uyar. İstemediğin şeyi yapamaz saygı olmalı çiftlerde.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Peki teşekkürler 🙏

      Yorumla
  • Blossom01
    Blossom01 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 350 cevap paylaştı.

    Aynısından yap. bir şey derse senden öğrendim de🤣

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Bir birinize gerek yok o ediyor diye sende onu bunu takip et Ayrılınca boş durmaz sın hem tokmakçı bulursun hemen

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Olmaz tatlım.

    Ama sizinkisi bir ilişki değilde savaşa dönmüş gibi.

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet savaş sürekli değişiyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yıpranmıyor musun? neşeni nasıl koruyabiliyorsun böyle bir ortamda?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      2 yılımı yedi ne nesemi kaldı bizde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      evet yazım şeklinden anlayabiliyorum. sanki sana güzel ve nazik yaklaşmadığı için dişil enerjinde düşük gibi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Güzel davranıyor değer veriyor. tek sorun kadınları takip etmesi.

      Yorumla
  • busraazad34
    busraazad34 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Sakın sen yapma ondan ne farkın kalır al karşına konuş rahatsızlığını dile getir seni dinlerse ne ala dinlemezse verdiği değer ve önem ortaya çıkar

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkürler 🙏 haklısınız hataya hata ile cevap vermeyecem

      Yorumla
  • İdentityKa
    İdentityKa Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 926 cevap paylaştı.

    Yanlışa yanlışla karşılık verilmez..

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haklısın yoksa uzar gider

      Yorumla
  • dindarehanım
    dindarehanım Takip Et
    Xper 3 Yaş: 24
    +1 yıl

    Bence yapma bu gidişle kısa bir süre sonra ayrılıcaksınız ve o senin diğerleri gibi olmadığını anladığın da pişman olucaktir.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkürler güzel yorumunuz için 🙏

      Yorumla
    • dindarehanım
      dindarehanım
      +1 yıl

      Rica ederim 🙂

      Yorumla
  • Hadiiyani
    Hadiiyani Takip Et
    Master Yaş: 53 , eic 99%
    +1 yıl
    İnternet & Teknoloji konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Olur takip et beni hayatını yasa😂😂

    2
    0 Yorumla
  • gizem0012
    gizem0012 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Yapma bence bırak o ne yaparsa yapsın o yapıyor diye sendemi yapacaksın

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok doğru vazgeçtim konuşacağım onunla

      Yorumla
  • capkinlife
    capkinlife Takip Et
    Xper 4 Yaş: 20
    +1 yıl

    bence dene ama bu sefer de sevgilin takiplerden cikip sana kızmasın

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Benim sosyal medyam yoktu fakeden bakmıştım bende açtım birbirimizi takip etmedik onun sayfası açıktı herkese ben açınca gizledi istek atayım diye bende istek atmayinca bir kaç gün sonra açtı herkese kadınları takip etmeye başladı mahsuz yapar gibi

      Yorumla
  • mehtacc
    mehtacc Takip Et
    Xper 5 Yaş: 50
    +1 yıl

    O zamn devam eder sen yaparsan yaptığınla kalırsın sen nasıl gosterecem yanlışı ona sende yapınca

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok doğru 👏 yanlış yaptığını anlamadı gerek

      Yorumla
  • aytaç484848
    aytaç484848 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Söylemeden etme sen yapiyosun artık bende yapacam de ettiğin kişileri çek at cildirsin.

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Uyardiktan sonra baktım düzelmiyor güzel bir kapak yapicam

      Yorumla
    • aytaç484848
      aytaç484848
      +1 yıl

      Kesinlik le

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Şu durumu es geçtim. Onun sosyal medyası herkese açık benim yoktu sosyal medyam sosyal medya açtım onu takip etmedim sonra o gizledi sadece takipçilerine yaptı yine istek atmadım.3 gün sonra yine herkese açtı kadınları takip etmeye resimlerini beğenmeye başladı stori atmaya başladı bakmadım. İstek atmam bozulup yapmış olabilirmi sizce?

      Yorumla
    • aytaç484848
      aytaç484848
      +1 yıl

      Onun içinde var ondan yapiyo onunla alakası yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anladim

      Yorumla
  • libermakisiza
    libermakisiza Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20
    +1 yıl

    O boyle bir şey yapıyor diye senin de aynısını yapman gerekmez. Değişik bir dusunce...

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haklısınız hatayı hata ile kapatamayacağımı anladım

      Yorumla
  • ordabiadamvar
    ordabiadamvar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Yanlisa yanlisla cevap vermek ne kadar dogru sizce? Kendinizi basitlestirmeyin.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haklısınız fikir aldıkça. Saçma olduğuna karar verdin

      Yorumla
  • delidoluzevkler1
    delidoluzevkler1 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 39
    +1 yıl

    şimdi dürüst olalım sen de burada bizlesin :D ödeştitiniz :D

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Napiyim burada derdimi paylaşıyorum. kafayımı yiyeyim kimse ile yazismiyorum bulusmuyorum

      Yorumla
    • delidoluzevkler1
      delidoluzevkler1
      +1 yıl

      yazış bir şey dedim yok ama kendine de dürüst ol. Yazışmak için buradayız zaten..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben sorunlarımı çözmek için burdayım

      Yorumla
    • delidoluzevkler1
      delidoluzevkler1
      +1 yıl

      sorunları çözersin umarım ne diyeyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sağol mücadele veriyorum işte

      Yorumla
    • delidoluzevkler1
      delidoluzevkler1
      +1 yıl

      tamam kendini kandırmadan açık ol ona göre ya kabullen ya sonlandır bence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Onu çok seviyorum böyle saçma şeylerle kaybetmek istemiyorum

      Yorumla
    • delidoluzevkler1
      delidoluzevkler1
      +1 yıl

      biraz rahat bıraksan nasıl olur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bırakıyorum iste

      Yorumla
  • Adnanse
    Adnanse Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22 , eic 71%
    +1 yıl

    O empati yapmasını bilmiyor ise takip et

    1
    0 Yorumla
  • Rsklnkv
    Rsklnkv Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 98%
    +1 yıl

    Dişe diş göze göz. Et valla

    1
    0 Yorumla
  • Henüzgençbirisi
    Henüzgençbirisi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Aşk/Mantık INTIKAMMMM🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    1
    0 Yorumla
  • kjhhg793
    kjhhg793 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    hersey karşılıklı

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (66)
Devamını Gör(111)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Sevgilim kadınları takip ediyor, ben de erkeklerle takipleşsem doğru olur mu sizce?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Başka kadınları takip ediyorsa aldatıyorum, iyi mi bu yaptığım? 18 cevap verildi
Sevgilim başka kadınlara da kalkıyo ben erkeğim diyo? 16 cevap verildi
Sevgilim kadınları takipciden çıkarmıyor Napmam gerek? 5 cevap verildi
Sevgilim ara sıra başka erkeklerle takipleşiyor bunu sorun etmeli miyim sizce? 10 cevap verildi
Kadınlar Kendilerini Reddeden/Umursamayan Erkeklerin Peşine Düşer , Sizce Doğru mu? 10 cevap verildi
Sevgilim kadınların takip isteklerini kabul ediyor napmam lazım? 10 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Özel günleri sever misiniz sizin için önemli midir?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Yaz akşamı dondurma ritüelin var mı?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Gece gece nasıl içecek tüketirsiniz?
  • Siz de insanlardan hemen nefret eder misiniz yoksa size de bu duygu abartı mı geliyor?
  • İki kalp gerçekten kilometrelerce mesafe varken birbirine sadık kalabilir mi?
  • İnsan ne zaman vazgeçmiş sayılır; pes ettiğinde mi, yoksa artık kendine daha fazla zarar verdiğini anladığında mı?
  • Benim gibi aşure süslemeye kafayı takan var mı, siz aşureyi nasıl seviyorsunuz?
  • Çok uçlarda olmayan muhafazakar erkek ve seküler kız ilişkisi olur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨