+1 yılErkekleri takibe almak yerine onunla düzgünce konuşmayı dene bak ben de erkekleri takip etsem nasıl olur de empati kurmasını sağla. Baktın ki dinlemiyor hiç kaideye almıyor o zaman sen de takip edersin. Şimdiden onun yaptığı hatayı senin de yapman doğru olmaz.
17 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın bir kere uyardım silmisti. herseyi şimdi uyarmiyorum umrumda değilmiş gibi yapıyorum. Cepte görünmemek için gözüme sokuyor
- +1 yıl
Sen de takibe al o zaman bakalım ne tepki verecek
Soran+1 yıl1 aydır uğraşıyor kıskandirmak için profil resmini düğün arabası yapıyor ben sorayım diye hiç sormuyorum. Sonra yanımda telefonu çalıyor odaya giriyor bağırarak aşkım falan diyor ben dinliyorum erkek gülme sesi geliyor şimdide takip olayı cikartti
- +1 yıl
Bu adam gerçekten seviyor mu?
Soran+1 yılSeviyor diye düşünüyorum. ama geçmişte yaşadığımız olaylardan dolayı güvenmiyor bana
- +1 yıl
Neler yaşadınız özel değilse?
Soran+1 yılAdamın yapma etme yalvardigi herşeyi gözüne soka soka yaptın rezil ettim her yerde restoranda arkadaşlarımızın yanında adam çıldırıyodu duvarları yumrukluyodu. yapma diye Binada her yerde rezil oldu
En İyi Cevaplar
+1 yılFazla büyütüyorsun. Olay yerinde bıçak var diye cinayet işlenmiştir diyemezsin. Erkekler kadınlardan farklıdır. Erkekler çok kadınla yatmak ister ama seveni yatmaz. Uzaktan bakar. Sevmeyeni zaten seni şimdiye çoktan göndermişti.
06 Yorumla
Soran+1 yılKendisi aşırı kıskanc benim herşeyimi kıskanıyor tavır yapıyor. ben ilk defa kıskanıyorum ona belli etmiyorum
- +1 yıl
Kıskanabilirsin. Bu senin en doğal hakkın ama somut deliller olmadan aldatılmış hissetme. Kendine güven. Giden gider ve kaybetmiş olur. Bir insan aldatmak isterse yakalama olasılığın çok zayıf ancak tesadüfen birşeyler çıkacakta bulacaksın. Şöyle düşün aldatan kişi hep stres içinde olur. Herkesin yeri dolar. Kalanlar sağlam karakterli olsun. İlk defa sevmiyorsun birini son kez de olmayacak ;)
Soran+1 yılŞu durumu anlatayım benim sosyal medyam yoktu o zaman kimseyi öyle çok takip etmiyordu herkese açıktı ben sosyal medya açtım blonu eklemedim. Sonra sosyal medyasını gizledi heralde istek atmami bekledi bende atmadım 3 gün sonra herkese açtı sonra bir sürü kadın eklemeye başladı. bende hesabımı sildim.
- +1 yıl
Yanlış davranıyorsun. Hesabını aktifleştir ve o yokmuş gibi kullan.. Kimse için özel hayatında istemediğin değişikliği yapmamalısın. Değerli ol. Önce kendine değer ver. Sen o giderse çok daha iyi birisini bulabilirsin. Eğer kalırsa seni kazanmış olur. Erkeklerin ciddi ilişkiye ulaşması zordur. SSenin değerini bilmeli saygılı davranmalı. Sen kendi değerini bilmiyorsun. Eklesene beni özelden yazayım sana
Soran+1 yılSosyal medyayı seven biri değilim
- +1 yıl
Sen kendi isteğinle kapattıysan o başka
off benimde en sinir olduğum şey çok sık bakmam takip listesine ama arada farklı kızlar çıkıyordu. Sevgilisi olan biri neden ekler ne amaçla değil mi? Rahatsız olduğun halde yapıyorsa ayrıl gitsin. Seni önemsemeyen biriyle zamanını geçirme
06 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler hiç uyarmadım kendisini ilk ve son uyarim olabilir
Soran+1 yılBuluşma gününde söyleyecem
Soran+1 yılEvet güncelleyecem. İnşaallah cılkarır beni bu siteye rezil etmez mal 😊
Söyle knk kadinlari takip etmeden rahatsız oluyorum kabul etmezse sende hayatındaki tek kadın olmazsam konusanayacgin tek kadın olurum de hadi ordan çek bu kadar basit
02 Yorumla
Soran+1 yılÇok doğru bu şekilde bir yol izlemeyi düşünüyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
74Cevap
- İnternet & Teknoloji konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılOlur kısasa kısas her zaman iyidir gadası
01 Yorumla
Soran+1 yılDiyosun
+1 yılİnsanın başına hep "Onun seviyesine düşmeyeyim." diye düşünmekten geliyor ne gelirse ama erkekler aldatsa bile pişman olmuyor. Pişman olmuş gibi yapıyorlar. Bunu kabul etmezsen zamanla daha iyi fark edersin. Çünkü o zaman pişman olmayışı ortaya çıkıyor. Zaten azıcık empati yapsa kendi hoşuna gitmeyecek şeyi kendisi de yapmaz. Onun için bir kez uyar. Baktın hâlâ devam mı ediyor? Sen de erkekleri ekle, sana gelen takipleri kabul et. Yoksa sonunda aldatıp "Sorunu kendinde ara." der.
10 YorumlaMerhaba
İlişkisine ve sana saygısı olan bir kişi olsa bunu yapmaz diye düşünüyorum
Ben şahsen biriyle bir ilişki yasıyorsam karşı cinsle bir irtibatım olmaz her seyden önce bu benim kendime olan saygım
Bu tarz durumlar sadece iliskiyi yıpratır ve guvensizlige götürür sonuç olarakta ortada bir iliski kalmaz13 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız bende uyarımı yapıp ona göre yol çizmeye karar verdim
- +1 yıl
Aynen kanzi takip ediyosa sevmiyordur falan olum ne kafası yaşıyorsunuz la
Soran+1 yılYani
+1 yılHayır doğru olmaz❗️ Erkek arkadaşın ihanetin prova’larını yapıyor. Sen de o’na inat, ihanet prova’ları yapmaya kalkışırsan, bu yanlış’a yanlış’la mukâbele etmek olur -ki, yanlış yapan erkek arkadaşından hiçbir farkın kalmaz. Sana tavsiyem; gayriciddi insanlarla yol yürüme. Hele ki uzun yol’u aklının ucundan bile geçirme. Çünkü o, uzun yol’a çıkılacak biri almadığını sana hatırlatmış. Kendine bi iyilik yap ve o’na bundan sonraki hayatında başarılar dileyerek yol ver…
11 Yorumla
Soran+1 yılYapicam bir haftasonra nasıl unutun diye sorarım burdan 😄
+1 yıl
Bu konuda bir karar vermek tamamen size kalmış. Ancak, bir ilişkide güven ve sadakat önemli unsurlardır. Eğer sevgilinizin kadınları takip etmesi sizi rahatsız ediyorsa, onunla bu konuda açık bir şekilde konuşmanızı öneririm. Ayrıca, onun davranışlarını taklit etmek, sorununuzu çözmeyecektir.11 Yorumla
Soran+1 yılÇok doğru konuşmadan işi çözülmez
+1 yılBir yanlışa aynı yanlışlıkla karşılık verme olayını doğru bulmuyorum ben. Rahatsızlık duyuyorsan açıkça belirt. Belirttiğin halde kadınları eklemeye devam ediyorsa yol ver.
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler 🙏 daha önce uyardım terkettim fotoraf yüzünden kaldırdı kadınları cikartti duzelmisti tekrar yapmaya basladi
İnternet & Teknoloji konusunda 418 cevap paylaştı. Erkek arkadaşınız yapıyor diye sende yapma. Eğer rahatsız oluyorsan ona söyle "eğer kadınları takip ediyorsan ben yokum" de bu ilişkiyi bitir derim
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok doğru teşekkürler 🙏
+1 yılYanlışa yanlışla gidilmez bunlar basit hareketler rahatsız olduğunu güzelce anlat ondan bir farkın olsun.
15 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler 🙏 aklıma yattı onu uyarmam gerek
- +1 yıl
Kesinlikle sen uyarını yap devam ederse misilleme yoluna geçersin, diğer türlü zaten fırsat arıyor gibi görünebilirsin akıllı ol ki eline koz verme 😉
Soran+1 yılPeki zaten sayfası herşeyi herkese açık adamın uyarımı çekeyim bakalim
- +1 yıl
Çek, tepkisiz kalırsa da tepkini koyarsın bana sorarsan tepki bile koyma sus git derim ama sen bilirsin
Soran+1 yılBende tepkimi koymakta zorlanıyorum.
- İnternet & Teknoloji konusunda 325 cevap paylaştı.
+1 yılDoğru olur ona kadınları takipten çıkar demek yerine sen de takibe birilerini al ilk o harekete geçsin böylece.
11 Yorumla
Soran+1 yılO çok kıskanc o yüzden korkuyorum
o basit diye senin de basit olman gerekmiyor ne yaparsa yapsın onun seviyene inmemeni kendi saygını korumanı tavsiye ederim.
110 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler 🙏 çok üzülüyorum yaptıklarına ben terkedince kadınları siliyor. ben varken böyle havalara giriyor
- +1 yıl
Ona iyi bir ders vermen gerekiyor resti çekeceksin ciddi ciddi konuşacaksın ya benimle bu yolda yürürsün yanımda olursun ya da karşında durur sağlam bir düşman olursun diye seçeneğin olsun yolunu belirlersin ona göre hareket etsin yani onun çocukluğuyla uğraşarak güzel canını sıkma derim Hiç kimse vazgeçilmez değil hiç kimse kendisini bir şey sanmasın yani
Soran+1 yılBen onu terkedince kadınları siliyor kendini alkole veriyor sürekli gönderme yapıyor sonra dayanamıyor arıyor kapatıyor.
Soran+1 yılBende onu diyorum nasıl bir ders veririm
- +1 yıl
Konuşacaksın bak ben bu durumdan Rahatsızım Ben bunu bunu istemiyorum net bir şekilde bunu dile getireceksin Kabul mü kabulse elimi tut yürüyelim birlikte ama Kabul etmiyorsan Yolun açık olsun diyeceksin ona kaybetme korkusunu vereceksin anlatabiliyor muyum yani gider beni aramaz diye Sen korkma Kimse senden değerli değil bir daha dünyaya gelmeyeceksin böyle bir insan için Neden kendini üzüyorsun konuş isteklerini dile getir kabul edecek mi bakalım
Soran+1 yılTeşekkürler 🙏 konuşacağım buluşalımda
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim 🙏
o kadınlarla takipleşiyorsa sende erkeklerle takipleşebilirsin her şey karşılıklı.
11 Yorumla
Soran+1 yılHazırda 105 istek var bir tuşa bakar
+1 yılOnun yanlışını sen yanlış yaparak karşılık ver me ayrıl rahatsız isen.
11 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız
İnternet & Teknoloji konusunda 700 cevap paylaştı. İkinizin kide yanlış olur bence sevgilini takipten bırak
11 Yorumla
Soran+1 yılBıraktım
Onu bunu bilmem bi söz vardır gönlü yarda olanın gözü yerde olur diye benim sevgilim olsa başka kimseye ihtiyaç duymam ve sevdiğim üzülmesin diye de bütün bayanları silerim sevdik mi ya tam ya hiç
110 Yorumla
Soran+1 yılÇok doğru. Herkes sizin gibi düşüne bilse keşke
Soran+1 yılEvet iyi ki sordum hata yapabilirdim
Soran+1 yılSöyle söyleyim benim sosyal medyam yoktu sosyal medya açtım onu eklemedim onun herkese açıktı. Sonra o kapattı yine istek armadım sonra herkese açtı kadınları takip etmeye baslasladı. bende hesabımı sildim
Soran+1 yılHer insanın huyu farklı işte
Soran+1 yılYok kullanmiyorum
Sevgiline söyleyebilirsin uygun bir dille senin kadınları takip etmeni istemiyorum diye haa eğer verdiği cevap senin için uygun değilse sonraki farklı bir şey yapabilirsiniz
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler 🙏 bunu deneyecem bari uyarmadı demesin mal
knk söyle soylim benimde senin yaşadığın bu durumu defalarca yaşadım bir insan değişmez yine yaptığını gördüm az önce bile tartışma sebebimiz buydu yani diyeceğim şu insanlar değişmez ben çok yıprandım senin de üzülmeni istemem bence güzel bir şekilde açıkla ona eğer tekrar yaparsa yapacak bir şey uok ayril
05 Yorumla
Soran+1 yılÇok geçmiş olsun canım benim benimkiide şöyle bişey oldu ben açtım sosyal medya onu eklemedim o daha çok yapmaya başladı başta herkese açıktı kapattı sonra tekrar açtı ben istek atmayinca. Arttirdi
Soran+1 yıl2 yıllık bir ilişki onu bu konuda uyarmadım. Asıl iş uyardıktan sonra yapıp yapmayacağı
Soran+1 yılİlk ve son uyarim olucak bakalim
İnternet & Teknoloji konusunda 1,4b cevap paylaştı. Hoşuna gitmiyorsa uyarman yeterli bunlara gerek yok
10 YorumlaEvet doğru olur. Erkek yapınca hak da kadın yapınca haksızlık mı. Çatır çatır takip et sen de
10 Yorumla
+1 yılKendi kişiliğinden ödün verme herkes kendine yakışanı yapar ama değerini bilmesi için de çektir biraz
11 Yorumla
Soran+1 yılGüzel cevaplardan biri daha uyaricam baktım olmuyor yoluma bakarım
+1 yılYani senin uyarılarına rağmen böyleyse huylu huyundan vazgeçmez yolun başında vazgeç
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 3,7b cevap paylaştı.
+1 yılYanlışa yanlış ile karşılık verilmemeli. Senden Öncesinde de takip ediyorsa sıkıntı etmemen lazım.
05 Yorumla
Soran+1 yılEskiden benim yaptığımı o bana yapiyor
- +1 yıl
İşte onu diyorum ben de yanlışa yanlış ile karşılık verilmemeli
Soran+1 yılÇok doğru istemediğim bişey yapmak zorunda kalıcam
- +1 yıl
Hayırlısı olsun
Soran+1 yılTeşekkürler 🙏
+1 yılAldatacak olan her türlü aldatır. Bu tür şeyleri abartı buluyorum. Insanlarin sizin dışınızda bir hayatlari var. Arkadaş çevreleri var.
05 Yorumla
Soran+1 yılArkadaşı değil takip ettiği farklı şehirlerden kadın çok takipçileri olan kadınlar açık giyinen
- +1 yıl
Öyleyse evet çok anlamsız. Arkadaşı olmayan kızların durması gereksiz
Soran+1 yılEkliyor kızlar onu takip edince çıkartıyor takipci arttiriyor
- +1 yıl
Takipçi kasıyor öyleyse tekrar çıkarıyorsa sıkıntı yok gibi duruyor
Soran+1 yılEvet en fazla 1 hafta tutuyor
+1 yılRahatsizsan bu durumdan dise dis yerine oturup guzelce konusup rahatsiz oldugunu belirtebilirsin
023 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız uyarıp ona göre yoluma devam edicem buluştuğumuzda
- +1 yıl
Yani eger hala sacma sapan cevaplar verip sana ters yaparsa hic ugrasma yipratir o iliski seni
Soran+1 yılAynende öyle zaten soğuyorum o devam ettikce
- +1 yıl
Oyle oluyor zaten yipranmaya basladigin an hic ugrasmadan uzaklasmak gerekir
Soran+1 yılAynende öyle sanki adammı yok kendilerini Hint kumaşı sanıyorlar
- +1 yıl
Aynen oyle elini sallasan 9999 tanesi gelir 😅
Soran+1 yılSallamadanda geliyorlar merak etme nefes alıyorum 😄
- +1 yıl
Ahahaha cok haklisin 😅😅
Soran+1 yılTabi ben gider en malını elimle koymuş gibi bulurum nerde ruh hastası var çekiyorum abi 😊
- +1 yıl
O yuzden bekariz bee 😅
Soran+1 yılHerkes bir yerde harcanıyor işte
- +1 yıl
Aynen oyle dedigim gibi konustugunda yine ayni sacmaliklar devam ederse hic daha da ugrasma derim
Soran+1 yılDaha önce foto paylaştı sil dedim silmem dedi küfür ettim tehtit ettim oda bana etti tehtitler havada uçuştu birbirimizi sildik 3 gün sonra sildi fotoğrafı kendini alkole verdi bütün resimleri sildi. sonra aradı barıştık
- +1 yıl
Cokta iyi degil iliski durumuz yakinda ayrilik sarkilari seni bekliyor
Soran+1 yıl2 yıldır. O kadar çok ayrıldık baristıkki sayamadım normal geliyo bize
- +1 yıl
Eski iliskim gibi ama ne kadar uzatırsan don lastigi gibi uzuyor sadece ve bir gun o lastik kopacak ama mutluyum diyorsan ki pek degil gibisin ama sen bilirsin yinede
Soran+1 yılNe kavgalari aştık artık olmaz dedidigimiz durumlar oldu yine aştık bu sosyal medyada yenilirsek çevremizdeki Lee şok olur
- +1 yıl
Astiniz mi sineye mi cektiniz onemli olan bu
Soran+1 yılÇektik valla birbirimizi tehtit hakaret ettik barıştık Hiç bişey olmamış gibi Aşkım. Yemeğe nereye gidelim el ele gezdik
- +1 yıl
Iste bu yuzden boyle bir durum bile bardagi tasiran damla olabilir
Soran+1 yılOndan daha beter durumlarda vardı merak etme en masumu bu
- +1 yıl
O zaman hakkinda hayirlisi 😊
Soran+1 yılTeşekkürler 🙏
Kısasa kısas yanii. Ondan farkın ne olacak. Yanlış yanlışla düzelmez.
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok doğru
Yok yapma bence kendin seviyeni onun seviyesine düşürme
110 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın
Soran+1 yıl3 kişi ekliyor çıkartıyor başkasını ekliyor abuk sabuk şeyler yapiyor
Soran+1 yılRuh hastası kim napsin benden başka
Soran+1 yılTerkedince düzeliyor fabrika ayarlarına dönüyor
Soran+1 yılEvet cokk sevmekte lafmı
Hayatından herkesi soyutlaması mı gerekiyor? Bu biraz da güvenle alakalı bir şey. Tedirginliklerin varsa konuş sadece onunla.
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen doğru bulmuyorum ya. Belki sanatçılar olur ama erotik pozlar veren ünlülerden de rahatsız olurum. Ben kısasa kısas taraftarıyım. Karşı taraf ne yaparsa iki katı yapacaksın. Ha yapmam diyorsan ayrıl bence.
00 Yorumla
+1 yılBir ilişkide güven sorunu varsa o ilişki yürümez. Güvenmiyorsan bitireceksin.
010 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum
- +1 yıl
Bilmemekle alakası yok. Güven yoksa huzur da yok.
Soran+1 yılGüveniyorum ona 2 yıldır tanıyorum bunu yapmasını hazmedemiyorum
- +1 yıl
Tamam işte o ilişkiden artık hayır gelmez. Ben hayatımda en ufak hatasında yol verdiklerim oldu, sana da aynısını öneririm.
Soran+1 yılSeven insan hemen bitire bilirmi
- +1 yıl
Ortada beni huzursuz edecek bir şey varsa, ya da güven problemi oluşmuşsa sevsem bile anında soğurum.
Soran+1 yılSadece takiplesmesi gördüm mesaj yakalamadim
- +1 yıl
Sen bilirsin ama bu güven sorunu devam edecekse kendine yazık edersin.
Soran+1 yılAllah büyüktür yalanın sonu yok elbet
- +1 yıl
Aynen.
- İnternet & Teknoloji konusunda 445 cevap paylaştı.
+1 yılgayet olumlu durum eşitlenmesi söz konusu benden başlayabilirsin :D
01 Yorumla
Soran+1 yılSosyal medya sevmiyorum
+1 yılYok be bu sefer sana şey eder kızar falan boş yere şey etme
05 Yorumla
Soran+1 yılNasil
- +1 yıl
Yani şöyle diyim sen niye takıl ediyon lan ben yapıyorum diye yapmak zorunda mısın falan filan sonra kavga edersiniz falan filan yani onu diyorum 😄
Soran+1 yılSonu o kendi en ufak şeyden kıskanıyor ortalığı yıkıyor
- +1 yıl
Hah işte kendi yapınca bir şey olmaz sen yaparsan sorun eder onu demek istiyorum
Soran+1 yılBiliyorum 2 yıldır tanıdığım adam aşk şarkısı storisine sevgilimi yaptın hayırlı olsun yok ayrildinmi herşeye anlam çıkartan adan
cıns.. Benı bırı sevcek telefonj elıme almam dumanla habeleşirim.
09 Yorumla
Soran+1 yılVayy kaldimi böyle adamlar
Soran+1 yılHiç duymadım senin gibi düşünen
- +1 yıl
nebılım ıste bende adam gbı ınsan gbı seven bırını.. nıyetım hep temız cınsellık asla olmadı derdım. adam gbı sevdıgmı mutlu etmek evden ıse ısten eve gelen yemek yapan utu yapabılen kendı basımın cagresıne bakan saygılı delı dolu bırıym ama ıste hersey kısmet. yanlızlık cok zor. sızın gbı ınsanları gprunce şansıma kızıyorum. ben dıyrm neler yapar nelerden vazgecerim. milet neler yapar
Soran+1 yılSana birini bulalım harcanma bari
Soran+1 yılHem duygusal hem romantik hem sadiksin inşaallah karsina düzgün biri cikar
Soran+1 yılSağol sende
Kendine yakışanı yap derim. Başkası veya başkalarına inat yapılan şey sadece senin değerini düşürür
06 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısın düşündüm uğrasmaya değmez gerçekten herkes kendi değeri ve vicdanı ile baş başa kalsın
Soran+1 yılPeki en mantıklı olan bu diye düşünüyorum sıra uygulamada
Soran+1 yılTeşekkürler 🙏
İlişki yıkılmaya doğru gidiyor. Sadece onun takip etmesi de sallantı da gibi izlenim veriyor.
06 Yorumla
Soran+1 yılBende yapsammı sarsıntının şiddetti artisin
Soran+1 yılUyarmadım hiç Allah var bir kere fotoraf yüklemisti o zaman uyardım kavga ettik tehtitler havada uçtu ondan sonrada kıskanclik olaylarına girmedik
Soran+1 yılSağol 🙏
+1 yılBöyle bi insanla ilişkini sonlandırmak en güzeli bence
035 Yorumla
Soran+1 yılÇok seviyorsam deniyorum olmuyorsa
- +1 yıl
Önce kendini sev! Kendine saygın olsun
Soran+1 yılBu ilişkide herşeyimi kaybettim
- +1 yıl
Nasıl yani? Detaylı anlatmak ister misin
Soran+1 yılİlk defa birinin peşimden kosuyirum gurur denen bişey kalmadi
- +1 yıl
İşte bu seni bitiriyor. çöküş başlamış. maalesef. bence kendine gel silkelen
Soran+1 yılGelemiyorum onsuz yapamıyorum deniyorum olmuyor. ne o gidiyor ne ben
- +1 yıl
İşte böyle bi cıkmaza giriyosun!
Soran+1 yıl1 yıldır girdapin içindeyiz ikimizde
- +1 yıl
İşte kurtul bu durumda hayatını mahvetme yazık olacak.
Soran+1 yıl2 yılım mahvoldu zaten
- +1 yıl
Daha fazlasını mahvetme. gel beni dinle
Soran+1 yılİnsan en çok emeklerine üzülürmüş şimdi daha iyi anliyorum
- +1 yıl
Öyle maalesef. ama dik durma zamanı artık. güçlü olma zamanı
Soran+1 yılMücadele verriyorum adam yanımda çok iyi işte sosyal medya sorunu yasiyoruz
- +1 yıl
Sosyal medya?
Soran+1 yılKadınları takiplesmesi
- +1 yıl
İşte böyle birisi yapacak bişey yok
Soran+1 yılBir ihtimal daha var oda ölmek mi dersin
- +1 yıl
Oooo böyle düşüneceksen
Soran+1 yılKafayı yedim sonunda
- +1 yıl
Sakin ol diyorum. kontrolü kaybediyorsun
Soran+1 yılKaybetmedim kaybedebilirim
- +1 yıl
Neyse böyle konuşman hoşuma gitmedi
Soran+1 yılTabi sen mutlu adam ne anlarsın mutsuzların halinden
- +1 yıl
Öyle deme ya. Senin mutsuzluguna yardımcı olmak istiyorum
Soran+1 yılSevgilimi dövermisin benim yerime 😄
- +1 yıl
Döverim:)) sen mutlu olacaksab
Soran+1 yılEvet mutlu olurum için soğur 😄
Soran+1 yılAdresi vereyimmi 😄
- +1 yıl
Ver ver:) bak şöyle yüzün gülsün
Soran+1 yılSüper bugün çözermiyiz
- +1 yıl
Ne zaman dersen
Soran+1 yılTeşekkürler 🙏
- +1 yıl
Ne demek:))
+1 yılikiniz de kadın ve erkekler ile takipleşmeseniz olmuyor mu yani
06 Yorumla
Soran+1 yılO başlatıyor
Soran+1 yılBen eskiden takipleştim herkese açıktı
- +1 yıl
rahatsız olduğunu yapmamasını söyledin mi?
Soran+1 yılHayır söylemedim
- +1 yıl
o zaman söyle
Soran+1 yılÖyle yapıcam umrumda değil gibi yapıyordun
+1 yılOlur tabi :) bence onu cam fanusa koy , hiçbişey yapamasın. telefonu da al elinden
013 Yorumla
Soran+1 yılO zaman oda bana karismasın
- +1 yıl
:) karışmasın tabi. özgür olun
Soran+1 yılBen kızlarla gezip stori atıyorum soğuk davranıyor trip atiyor
- +1 yıl
Amaaaan boş ver. önemseme. bu kadarda karışmasın hayatına. ailen dururken o kim oluyormuş. Kendi gibi görüyor herkesi demek
Soran+1 yılGörmüyor kendi herşeyi yapar ben yapqmam
- +1 yıl
en tehlikelisi bu bencil tipler. Narsist kişilikler tek mutlu kendisi olmalı , senin hiç kıymetin yok. taviz verme kendinden
Soran+1 yılArtık yoruldum gercekten
- +1 yıl
A a zorlama kendini. derhal ayrıl. Sana saygısı olan gülüşünü mutlu olmanı önemseyen biri olsun. Sana sıkıntı verenle sevgili olmak anlamsız
Soran+1 yılBana değer veriyor inkar edemem tek sorun bu bir sorunum derdim hastalığım olsa ortalığı yıkıyor yanımda oluyor. Her dediğimi yapıyor. tek sorun bu
- +1 yıl
Eminim bu konuda da kendi kurallarına razı edebilirsin. ki bu önemli bir sorun. hem güven için hemde senin rahat olman için.
sürekli küsmeler kavgaya sebep olabilecek bir konu. taviz verme sakın
Soran+1 yılGeçmiş hatalarım yüzünden susmayı tercih ettim
- +1 yıl
Hataydı onlar. vede geçmiş. onlar senin kendi özel mevzuların. kimseyi ilgilendirmez
Soran+1 yılZaten o kadar çokki her şey üst üste geldi
+1 yılkarakterin neye müsaade ediyorsa onu yap genç dostum
01 Yorumla
Soran+1 yılKarakterimi zorla kötüye cekiyor
+1 yılİlgini çeken içerikler varsa takip etmenden daha doğal ne olabilir ki?
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 1,1b cevap paylaştı. Öyle bir kural mı var :D isteyen istediğini takip eder :D
060 Yorumla
Soran+1 yılBenim canımı yakmaya hakkı var mı
Soran+1 yılBenimde var o zaman herşeye trip atmayı biliyor. Arkadasina selam verdim diye tokat atmasını biliyor konusamazsin bunu giyemezsin erkek kuaförü gidemezsin demesini biliyor
Soran+1 yılSevdiğim için alttan aldım arkadasina bile bir sürü hakaret etti
Soran+1 yılRuh hastası iste
Soran+1 yılDeğer vermese uğrasmam bir derdim hastalığım olduğunda yanımda oluyor. Her buluştuğumuzda gözünü benden ayırmıyor ne istersem alıyor. tek sorun bu
Soran+1 yıl😄. Haklısın galiba
Soran+1 yılEyvallah 😄
Soran+1 yıl😄😄.
Soran+1 yılAllah razı olsun çok kibarsınız 😊
Soran+1 yılGüzel belli Sami içten cevaplarinizdan
Soran+1 yılDost acı söyler demişler. Cok üzülüyorum
Soran+1 yılEvet adam buyumu yaptı ne yaptı kurtulamiyorum
Soran+1 yılİnanıyorum başıma geldi
Soran+1 yılYapacak bişey var oda ağır olucak
Soran+1 yılÖyle kişileri eklerim açık saçık foto koyarım kendine gelemez
Soran+1 yılBenim etkim ona ömür boyu yeter
Soran+1 yılBilmiyorum ne halt yiyor
Soran+1 yılNasıl
Soran+1 yılYaptık orjinal hesapla cevap vermiyo mal
Soran+1 yılHeralde 3 defa denedim yazdım sadece takip ediyor cevap yok
Soran+1 yılRuh hastası kim napsin benden başkası onun dilinden anlamaz
Soran+1 yılDeğişik geldiği için ilk defa biri için uğraştım ondan
Soran+1 yılBiliyorum başkası ile yapamıyorum beklemekten başka çarem yok
Soran+1 yılTeşekkürler 🙏 kanka adam benim sınavım oldu resmen
Soran+1 yılOlmuyor işte uğraşıyorum yollarım ona çıkıyor
Soran+1 yıl2 yılım gitti neler yaşandı bir bilsen
Soran+1 yılYani
Soran+1 yılNe meraklısın oğlum 😂
Soran+1 yılAglayacam 😭
Soran+1 yılUzun hikaye
İnternet & Teknoloji konusunda 410 cevap paylaştı. Kötüyü kötüyle yenmek zor ama bir şekilde de yapılana karşılık vermek gerekiyor. Seni kaybetme korkusu hiç yok belliki.
01 Yorumla
Soran+1 yılHiç uyarmadım yalan yok
+1 yılCanım hadi o kendini küçük düşürüyor sendemi düsürecekesin
00 YorumlaSende, onun yaptığı şeyi yaparsan ondan farkın kalmaz. Haklıyken hakız duruma düşersin. Yapacağın tek şey, eğer rahatsız oluyorsan. Sevgilini sert bir şekilde veya anlayacağı dilden uyar. İstemediğin şeyi yapamaz saygı olmalı çiftlerde.
01 Yorumla
Soran+1 yılPeki teşekkürler 🙏
İnternet & Teknoloji konusunda 350 cevap paylaştı. Aynısından yap. bir şey derse senden öğrendim de🤣
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBir birinize gerek yok o ediyor diye sende onu bunu takip et Ayrılınca boş durmaz sın hem tokmakçı bulursun hemen
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOlmaz tatlım.
Ama sizinkisi bir ilişki değilde savaşa dönmüş gibi.
05 Yorumla
Soran+1 yılEvet savaş sürekli değişiyor
Cevap sahibi+1 yılyıpranmıyor musun? neşeni nasıl koruyabiliyorsun böyle bir ortamda?
Soran+1 yıl2 yılımı yedi ne nesemi kaldı bizde
Cevap sahibi+1 yılevet yazım şeklinden anlayabiliyorum. sanki sana güzel ve nazik yaklaşmadığı için dişil enerjinde düşük gibi
Soran+1 yılGüzel davranıyor değer veriyor. tek sorun kadınları takip etmesi.
+1 yılSakın sen yapma ondan ne farkın kalır al karşına konuş rahatsızlığını dile getir seni dinlerse ne ala dinlemezse verdiği değer ve önem ortaya çıkar
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler 🙏 haklısınız hataya hata ile cevap vermeyecem
- İnternet & Teknoloji konusunda 926 cevap paylaştı.
+1 yılYanlışa yanlışla karşılık verilmez..
11 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın yoksa uzar gider
+1 yılBence yapma bu gidişle kısa bir süre sonra ayrılıcaksınız ve o senin diğerleri gibi olmadığını anladığın da pişman olucaktir.
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler güzel yorumunuz için 🙏
- +1 yıl
Rica ederim 🙂
İnternet & Teknoloji konusunda 1,5b cevap paylaştı. Olur takip et beni hayatını yasa😂😂
20 YorumlaYapma bence bırak o ne yaparsa yapsın o yapıyor diye sendemi yapacaksın
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok doğru vazgeçtim konuşacağım onunla
+1 yılbence dene ama bu sefer de sevgilin takiplerden cikip sana kızmasın
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim sosyal medyam yoktu fakeden bakmıştım bende açtım birbirimizi takip etmedik onun sayfası açıktı herkese ben açınca gizledi istek atayım diye bende istek atmayinca bir kaç gün sonra açtı herkese kadınları takip etmeye başladı mahsuz yapar gibi
O zamn devam eder sen yaparsan yaptığınla kalırsın sen nasıl gosterecem yanlışı ona sende yapınca
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok doğru 👏 yanlış yaptığını anlamadı gerek
+1 yılSöylemeden etme sen yapiyosun artık bende yapacam de ettiğin kişileri çek at cildirsin.
05 Yorumla
Soran+1 yılUyardiktan sonra baktım düzelmiyor güzel bir kapak yapicam
- +1 yıl
Kesinlik le
Soran+1 yılŞu durumu es geçtim. Onun sosyal medyası herkese açık benim yoktu sosyal medyam sosyal medya açtım onu takip etmedim sonra o gizledi sadece takipçilerine yaptı yine istek atmadım.3 gün sonra yine herkese açtı kadınları takip etmeye resimlerini beğenmeye başladı stori atmaya başladı bakmadım. İstek atmam bozulup yapmış olabilirmi sizce?
- +1 yıl
Onun içinde var ondan yapiyo onunla alakası yok
Soran+1 yılAnladim
+1 yılO boyle bir şey yapıyor diye senin de aynısını yapman gerekmez. Değişik bir dusunce...
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız hatayı hata ile kapatamayacağımı anladım
+1 yılYanlisa yanlisla cevap vermek ne kadar dogru sizce? Kendinizi basitlestirmeyin.
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız fikir aldıkça. Saçma olduğuna karar verdin
+1 yılşimdi dürüst olalım sen de burada bizlesin :D ödeştitiniz :D
09 Yorumla
Soran+1 yılNapiyim burada derdimi paylaşıyorum. kafayımı yiyeyim kimse ile yazismiyorum bulusmuyorum
- +1 yıl
yazış bir şey dedim yok ama kendine de dürüst ol. Yazışmak için buradayız zaten..
Soran+1 yılBen sorunlarımı çözmek için burdayım
- +1 yıl
sorunları çözersin umarım ne diyeyim
Soran+1 yılSağol mücadele veriyorum işte
- +1 yıl
tamam kendini kandırmadan açık ol ona göre ya kabullen ya sonlandır bence
Soran+1 yılOnu çok seviyorum böyle saçma şeylerle kaybetmek istemiyorum
- +1 yıl
biraz rahat bıraksan nasıl olur
Soran+1 yılBırakıyorum iste
O empati yapmasını bilmiyor ise takip et
10 YorumlaDişe diş göze göz. Et valla
10 Yorumla
+1 yılAşk/Mantık INTIKAMMMM🔥🔥🔥🔥🔥🔥
10 Yorumlahersey karşılıklı
10 Yorumla- Devamını Gör (66)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer