İnternet & Teknoloji Fotoğraf çekinirken ön kamerayı mı daha çok kullanırsınız yoksa arka kamerayı mı📸? Manhesuss Takip Et Guru Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 41 Yapay Zekaya Sor Ön kamera Arka kamera Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Fotoğraf çekinirken ön kamerayı mı daha çok kullanırsınız yoksa arka kamerayı mı📸? Cevapla Kamera Soruları Fotoğraf Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı. Yalnız olduğum için ön kamera. 0 0 Yorumla
1Adnanbeo Takip Et Xper 6 Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Çekecek biri olmadığı için ön ama genelde çekinmiyorum fotoğraf çekinmeyi eskiden çok severdim ama öyle bı hevesim kalmadı 0 0 Yorumla
ángelsinalasyocéano Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 520 cevap paylaştı. Arka kamerayı daha çok kullanırım, ön kamerayıysa nadir 0 0 Yorumla
Buklelibirkiz344 Takip Et Xper 3 Yaş: 20 +1 yıl Arka kameradan iki gözümde yamuk çıktığı için ön kamera 0 0 Yorumla
FeshiMüna Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 415 cevap paylaştı. Pek çekilmem ama çoğunluk ön kamera jxnd 0 0 Yorumla
FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 670 cevap paylaştı. Çok nadi fotoğraf çekilirim ben 0 0 Yorumla
thecutewitch Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 961 cevap paylaştı. ön kamera tercihim 0 0 Yorumla
Bilmiyom_ya Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 97% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 318 cevap paylaştı. Arka kamera 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 4,2b cevap paylaştı. Ön kamera tabi ki de 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Yalnız olduğum için ön kamera.
Çekecek biri olmadığı için ön ama genelde çekinmiyorum fotoğraf çekinmeyi eskiden çok severdim ama öyle bı hevesim kalmadı
Arka kamerayı daha çok kullanırım, ön kamerayıysa nadir
Arka kameradan iki gözümde yamuk çıktığı için ön kamera
Pek çekilmem ama çoğunluk ön kamera jxnd
Başkası çekince bana benzemiyor 😄
Çok nadi fotoğraf çekilirim ben
ön kamera tercihim
Arka kamerayı
Arka kamera
Ön kamera tabi ki de
Ön kamerayı
Ön kamerayı.
Genelde başkasına çektiriyorum
Hep selfie
Önden
En çok ön