Wp’den kaydettiğim birini sildim şu an hakkımda yazısı yok ama tekrar kaydedince gözüküyor yani o beni kaydetti anlamına mı gelir?

Wp’den kaydettiğim birini sildim şu an hakkımda yazısı yok ama tekrar kaydedince gözüküyor yani o beni kaydetti anlamına mı gelir?
Cevapla