Güncellemeler
+1 yıl
Güncell..
En çok kullandıklarım Skype - Telegram - WhatsApp - Line
Sadece wp..
Cevap
4Cevap
Kullanmıyorum. Bir tek Skype var, onu da kimseciklere vermem, güvenmediğim.
Devir korku devri abi, pohta çıkabilir.🤦
Sohbet uygulaması kullanmam. Wp var sadece
Özellikle sohbet için kullandığım bi uygulama yok… wp ve instgramım var sadece onda da tanıdıklarımla… :) pek aktif kullanmasam da olanlar bunlar…
Kullanmıyorum hiçbir sohbet uygulaması
Skype
Ben senden skype adresini istemedim hayırdır? @ferfeciir
@Winchester ne oldu ozi?
İnsta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar