ben hepsi diyorum :D bilgisayar, telefon, robot süpürge, kahve makinesi, diğer makineler hepsi galiba flskf

ben hepsi diyorum :D bilgisayar, telefon, robot süpürge, kahve makinesi, diğer makineler hepsi galiba flskf

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Bilgisayarım ve internet
yok heralde. insan birsey ıcın herseyden vazgecebılır mı? onsuz yapamam dedıgım tek sey elektronık bır cıhaz degıl maalesef :))
Bana göre bilgisayar. Oyunlar sayesinde bambaşka hayatları tecrübe etme şansı veriyor
Kardeş ben rol yapma oyunları oynarım öyle rekabetçi oyunlar ya da araba yarışları oynamam
Yaşım olmuş 43 20 sene çalıştım hala çalışıyorum bundan sonra genç isen sen uğraş benim tavsiyeye ihtiyacım yok
Hiç biri olmadan da yapabilirim, varken de nimetleri kullanırım
Telefon ama bırakacağım hiç telefon kullanmayacağım
Sanırsam sadece telefon diğerleri olmasına rağmen ilgimi çekmiyor 😅
Telefon kesinlikle 👍
Çamaşır makinesi ve telefon.
Telefon ve kulaklık
Telefon sanırm her daim lazım oluyor
Hepsi önemli ama telefonum kadar değil.
Bilgisayar ve mobil. Çaya yakışırlar.
Telefon ve Bilgisayarım ekmek parası 😌
hepsi 🙄
Vibratör :)
Kulaklığım olabilir
çamaşır makinmem
Telefon ve laptop
otomob, il
Telefonu
bilgisayar
Telefon
Telefon tabiki
Telefon