Telefonumun şarjı varken durduk yere kapanıyor. Nedeni nedir?

Telefonum kaçak samsug galaxy a12 modeli 2 sene once aldim 1 senedir kullaniyorum. 40 - 60 şarj arasindayken telefon kendini yeniden baslatiyor bunun nedeni ne olabilir? telefondan virus taramasi yaptim birsey cikmadi. bu konu hakkinda birsey bilen var mı ya da napmaliyim? neden boyle oluyor?
Telefonumun şarjı varken durduk yere kapanıyor. Nedeni nedir?
Cevapla