2 gün önce babam yalnız yaşadığım evime televizyon almış cuma günü kurulumu için 2 kişi geldi ben birini çok beğendim sanıyorum oda beni beğendi numarasını verdi bir sorun olursa yazarsın diye bende televizyonu bozdum şimdi ilk mesajı nasıl atmalıyım ne demeliyim sizceee
TV kurulumu için gelen kişi numarasını verdi. Tanışmak için televizyonu bozdum, nasıl bir mesaj atsam?
televizyonum bozuldu kanallara giremiyorum bir sorun olursa yazmamı istemiştiniz bana yardımcı olur musunuz diyebilirsin sonucu da yaz buraya merak ettim
Merhaba, iyi akşamlar. Hatırlarsanız televizyonumun kurulumunu yapmıştınız. Televizyonumu zannediyorum ki bozdum.🥺 Bu durumda ne yapmalıyım? (Ek olarak televizyonun fotoğrafını at altına " bu şekilde kaldı🥲" yaz)
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ayy çok güzel yazdım valla eline sağlık yazdım artık şimdi cevap bekliyorum çok teşekkür ederim 🥰
Merhaba.. rahatsız ediyorum.. ay ben teknoloji özürlüyüm de. uzaktan tarifinle denedim olmadı.. televizyonumu bu sefer hiç açamıyorum.. ayarları bozuldu.. gelip ilgilenir misin.. sen dilinden anlarsın 😊
İnternet & Teknoloji konusunda 670 cevap paylaştı.
Ah ah Allah akıl fikir versin 😂 fotoğraf at ve de ki "bu televizyon yine bozuldu ne yapacağım" diye gelir tamir eder veya direkt "ben sana aşığım senden etkilendim" de hiç bu işi uzatma 🤷♂️
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bahane bulmam lazım onunla tanışmak için direkt olarak sana aşığım falan yazamam değilim çünkü hoşlandım sadece 😊
İnternet & Teknoloji konusunda 333 cevap paylaştı.
O değil de o kablo kanalları ne öyle ya. Ben kna takıldım. O duvara o kablo kanalı. Yıkarım o duvarı yeniden yaparim ama o kablo kanalları görselimi bozamaz 😂
2
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Onlar görünmesin diye kablo saklayıcıyla kapatırdım biri uydunun diğeri televizyonun çok belli değil ki bak ben başak burcuyum takma böyle şeyler kafama 😂😂😂
Yaa kuzum biz bişey olmadık zaten ben çok heyecanlandım görüntülü aradığı için tv olduktan sonra teşekkür edip iyi akşamlar diledim kapattık telefonu 😂😂