TV kurulumu için gelen kişi numarasını verdi. Tanışmak için televizyonu bozdum, nasıl bir mesaj atsam?

2 gün önce babam yalnız yaşadığım evime televizyon almış cuma günü kurulumu için 2 kişi geldi ben birini çok beğendim sanıyorum oda beni beğendi numarasını verdi bir sorun olursa yazarsın diye bende televizyonu bozdum şimdi ilk mesajı nasıl atmalıyım ne demeliyim sizceee
TV kurulumu için gelen kişi numarasını verdi. Tanışmak için televizyonu bozdum, nasıl bir mesaj atsam?
TV kurulumu için gelen kişi numarasını verdi. Tanışmak için televizyonu bozdum, nasıl bir mesaj atsam?
Cevapla