Sence bunun bir faydası olur mu ya da faydasını gördün mü?

Sence bunun bir faydası olur mu ya da faydasını gördün mü?

İnsanlar neden buna ön yargıyla bakıyorlar anlamıyorum..
- Tamam güven sorunu oluyor ama onu da fotoğraflaşarak veya görüntülü konuşarak hallediyorsun. Buluşmadan önce güven sağlamak önemli olan zaten.
Gerçek hayattan biriyle tanışmaktan tek büyük farkı bu, güven.
Valla sohbet muhabbet iyi güzel ama uzun süreli oldu mu sıkıntı yaşıyorum. Genelde 1 ayı geçmez ama şu an 7 aydır sürekli olarak konuştuğum biri var. Ammma ve lakin 3. Bir kişiden aldığım bilgi sonucu bana karşı farklı şeyler düşündüğünü öğrendim. Kötü oldu bu🥲
C2 uygulamasina dertleşmek için girmiştim daha sonra buldum birini ve şu an nişanlıyım
Cevap
38Cevap
Hayır ben etmezdim çünkü zaten normalde kimseye güven olmuyor internetten ise hiç olmuyor maalesef
Hayır korkutucu geliyor bana… seviyeli bi mektup arkadaşlığından öteye geçmesi zor güvenmek daha zor geliyor bana…
Etmiyorum konu net değil tanışmaya çalışmak her seferinde aynı sonucu boş sonucu görmek üzüntü ugrasilmiyor
Herkes insan sonucda nasıl. tanidigina bağlı normal hayattaki insanlar da sanaldakiler gibi çıkabiliyor neden olmasın akıl ve zeka var sonuçta
hiç hoşlanmam flört uygulamaların hiç birisini kullanmadım , telegram bile kullanmıyorum instagramda da hoşlanmam insanlarla tanışmayı
sırf arkadas edinmek için kullanmam. örnek burası arkadas için gelmedim buraya
Yeni insanlarla tanışmak ve iki medeni insan gibi sohbet etmek güzel.
Evet gördüm en yakın arkadasımla twitterden tanısmıstık bulustuk sonra 5senedir en yakın arkadasım kocamla da internetten eşleştigin bi uygulamadan tanıstık iyi ki tanısmısım bitanemmm kocammmn
Eğlence amaçlı konuştuğum oluyor ama reele taşımadım hiç.
Hayır ihtiyacım yok çok şükür bir süre hayatıma kimseyi almıycam kafamı topluycam güzel projelerim hedeflerim var gençken boş şeylerle uğraşmayı bırakmak lazım dı 😐
Ben bir halt göremedim ama gören vardır sjsj
Çok mesafeliyim bu konuya. Daha yakın çevre ile anlaşamıyorken sosyal medyadan tanıştığım insanla ne kadar anlaşabilirim bilemiyorum.
Tanışma uygulamasından tanıştığınız herkes sizden sadece cinsellik ister
Ben korkuyorum tanışmaktan😨
Güvenilir olsaydı tercih edebilirdim ama hiç güvenilir görmüyorum böyle mecraları
takılmak için olabiliyor ama ciddi ilişki için zor
Bende çok istiyorum ama oradaki insanlar biraz ne bileyim güven vermiyor
Aman hayır herbiri uzak olsun benden daima..🍀🗝️
Hayır. Tanıdıklarım bana yetiyor
eskiden evet, artık hayır
Olabilir ama temkinli olarak.
Sikiliyorum o tarz seylerden
Bazen bakınıyorum öyle.
Bazen sıkıldığım zamanlar
Hayır uzak dururum hep
Evet ediyorum. Güzel şeyler çıkıyor bazen
Güven ve kafalar uyuşuyorsa olur tabi
KS yinsayarsak evet
Hayır etmiyorum
Bu devirde başka nerde tanışcan zaten😄
Bir noktada tercih edeceğim sanırım
şu an için öyle bir düşüncem yok olmadı
Olabilir
Neden olmasın
Hayır.
Hayır etmiyorum
geneld reel olmalı
Evett
Hayır.
Tanışma amacına göre değişiklik gösterir
Tercih etmem kalsın
Hayır.
Olabilir güven veriyorsa
Zaman geçer iyi olur bence
Tanıştım ve faydasını gördüm
Hayır sevmem
tercih etmem
Burdan çok tanıştım
Var daha çok kişi
Etmem
Oluyor
İşte burası var. 😄
Hayır
Olmazmi
Hayır
Çok tehlikleli
Çok kritiiik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?