Güncellemeler
+1 yıl
merhaba bir arkimla iletişimizi falan kestik severek ayrıldık falan ama, onunla konuştuğumuz hesapta nick değiştirdi ve nickini (... kk) yaptı anlamı nedir bir işaret mı?10 nokta var ve sonunda kk Ya da o noktada benim çıkaramadığım çümle mı var ,, Okudum internette (kk) İngilizce'de tamam ok falan demek kisaca,, ama bilemedim size soruyorum belkıde bır çümle ama bulamadım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Sacma
evet bencede galiba delırdım 🤦🏻♀️🧛🏻♀️
Neden qyrildin ki
sanal arkadaştık ve artık bu kadar yeter dedım bana bısey dedı anlamadım ama neyse , sonra onu sıldım bana yazamadı nıck değıştırdı böyle yaptı
Sen yaz istiyorsan
bu çok ımkansız.
Neden
o kişi sen mısın acaba (Allah korusun)
Bende oyuzden soruyorum ya
Acaba ben miyim
korkutma benı
Degilim lan tabi neden korkuyorsun ki
Arkadaşın degilmi zaten korkcak ne var
şu an inanmam aa ağzım açık kaldı şaka mı aaaa (sen değilsin dımı) çok utanırım HAHAHAHA
Şaka yaptın ama dımı
Kk yapmadim hesabımı o kesin
Olum konuştuğun çocuğun konuşma tarzını da mı bilmiyorsun saka
İlk baş harfin nedir çok merak ediyorum onu söylersen inanırım şu an havale bile geçirebilirim
aynısı ama ciddiyim
konuşman benziyor yoksa sen (Allah korusun)
🤣🤣🤣🤣 sakın ol s
Ben değilim be kk filanda yapmadim
İyisin dimi durduk yere günaha girmeyek kalp krizi filan gecirme
Sen değilsin umarım şu an kalpten giderim 😭🤣
HAHAHA , iyim ben MErak etme
ama gerçekten şüphe duyuyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Değilim lan valla değilim sen okuyormusun
Umarım o sen değilsindir ve seninde sanal arkadasin varsa ona bence geri dön
Engelledi beni heryerden istesemde donemiyorum
ben neden hâlâ senden şüphelenıyorum , hahaha buralarada mı dusucektin demezdim herhalde ama o sen değilsin dimi gerçekten ama gerçekten
Değilim olum
aa peki inanıyorum sana , gibi gibi. Yaaaaaa ama beni sen çok korkuttun hahah😭😭
Neden korktuğunu anlamadim ki
hatta bir an bayılıyorum numarası yaptım
bende bilmiyorum hahah
🤣🤣🤣🤣 sen okuyormusun
ama yanı rezil olurdum utanırım korkarım galiba bunu görse dönerdi , ama görmesin aa ,
ve bana bak sen kızlar soruyorda bu yazdığım mesajı daha önce görmedin olarak unut tamam mı yoksa gerçekten vampir olurum
tamam unuturum
Sende beni korkutmaya başladın yalniz
hahahah neden korktun
Canım yanar kanımı içersen ben iğneden bile korkuyorum yani sevmiyorum diyelim
ozaman daha çok kork hahaha aa normalde dedektifim gibi gibi ama çok vampir film izledim o yüzden... 🤧🥺☹️🧛🏻♀️🧛🏻♀️🧛🏻♀️🧛🏻♀️
Bende çok izledim ama vampir olduğumu hiç düşünmedim
bende Merak etme öhm
Siz niye ayrıldınız sanal askinla
ama ozaman bu senin için bir kâbus olabılır gibi burada nick ismimi resmen... Şöylemem<< Yanı teen wolfda yapabilrdm ama aklıma başka bişey gelmedi o yüzden
Ne gizem yaptin beeee
sanal aşkınla mı (ARKADASSSS)
Lan bizde arkadaştık beni burdan ordan numaradan hatta Feke Instagram dan kendi inşasında heryerden engelledi hatt çukur açtı gömdü cikmayim diye kafes yapti
Kaldırıyorsa 3 gündür sence kaldırır mi
ya bak ama çok şüphe duyuyorum böyle eğer o sensen varya su tabancası alıp...🤧🤧
Sendemi engelledin
Coxugu
Ama sen olamazsın bu hesabida engelledi olum konuşmayız sen olsan
ya neden ayrıldınız , onu çok düşünüyorsun dimi
Yaa geçenlerde ben bunu kizdirdim ama hatırlamıyorum normalde çok iyiydik aslında buda heryerden engeli bi kaç kez ulaşmaya çalıştım cevap vermedi hala çok kızgın geçmedi sınırı kaldırımı sence
aa yok kesınlıkle o kişi ben değilimdir , ama umarım barışırsiniz aa onsuz bir boşlukta olmalısın
Hergun aklımda çıkmıyor sonrada takıntılı dedi korkutma beni dedi engelledi lan sevdiğimizden gitmesin diyoruz ama yangında ilk bırakılacak gibi hemen beni atıyor bizde arkadstik
bence kaldırır
Evet yaa kötü hisedyor sen değilsin ben buna pazartesi sürprizim var demiştim ama engelledi işte sürprizi genede duruyor yapmalimiykm
Swnce
İptal mi edeyim
ya sen bence ritüel yap nefes al ver de ki gelicek kendin İnan falan ya bence gelir eminim
Supriz hala yapayım mı gene takıntılı manyak demesin
sen onu seviyorsun aa , asla pes etme vazgeçmek yok , bence yap inanıyorum sana başarılı olucak gerçekten
iptal etme aa
Lan oda sen gibi korkutma beni git dedi engelledi mk sinir oldum niye gittiğini bile anlamadım. ama çok. iui anlasiyorduk biz
hahaha takintiliyiz...
Değer vermekle takıntılı olmayı ayırt edemiyorlar ya
Sen okuyormusjn
omg aa şüphe duyuyorum böyle yapmaaa
Lan neyin süresini duyuyorsun
Gizlisin biliyorsun dimi
devlet sırrı söylemem (belkıde gerçekten o sen cikarsin Allah korusun)
Lan değilim değil olsam valla söylerdim burdanda engelledi zaten burada karşılaşmamız imkansız
Konuştuğun kişinin adının baş harfini soyle o muyum bende merak ettim
Allah'tan iyi ki gizliyim (ve aa bilmem konuşman gerçekten benziyor ve başta gerçekten havale gecırıyordum gibi senin yüzünden aa🤧☹️
Olum değilim diyorum ölce n kalçanın basima
HAHAHA bak böyle yapma yemin ederim korkudan eririm (sen o değilsin diyemiyorum ama
senin baş harfin nedir yaa noluuğUUUrr söyle aa
K...
Değilim bak
OMG
Noldu lan
yok yok sen değilsindir yüzüm kırmızı olmaktan kalbim ağzımdan çıkacak artık aa yüreğim mı indi deniyordu bu
Onunda mı K
HAHAHa delimisin mi sen acaba
Deli olan ben miyim bu durumda
👱🏻♀️aa hayır tabıkı küçük bir şaka
a aa neden kızıyorsun
Lan okuyup okumadığın soyle artık merak ettim
Yok be kızmadım niye kızıyım sana deli
ama ve gercekten bu uygulamada bu kadar konuşmadım o yüzden bu kadar konuştuğum ilk kişisin ama gerçekten yüreğim kalbim indi çıktı öyle mi deniyordu anlamadım ama uhm evet haha gerçekten özür dilerim ve teşekkürler ederim bu arada ve umarım gerçekten o sanal arkadaşin geri sana gelir , ben emınım geri dönecek 👱🏻♀️💜
omg deli mi bana deli mi dedin sen bana bak aa seni su tabancası ıle kurşunlarım aa o ne demek oluyor☹️🤧
Bende seni itfaiye hortumunu ile. yikarim 😀😀😀😀😀😀
Ağlarsın sonra
Arkadaşını burdan bulamadın mı?
omg gerçekten bana kıyamazsın , asla iyi bir fikir değil aa
Beni terk eden ilk kiyamadiklarim oluyor hortumla dalarım sana ozman gitmezsin kesn 😀😀😀
aa yok sanal arkadaşım burdan değildir
ama onu unutmam gerek ve ben hâlâ burada k-e-s-ı-n-l-i-k-l-e bana ritüel yapti aa
ha ha ha ne demezsın K... bana kıyamazsın
ama aa neyse ben seni artık cok tutmamak tutmiyim , gerçekten söz veriyorum haha bu mesajlar silinecek
umarım sanal arkadaşınla barisirsin onunla ıletışım kurarsiniz 👱🏻♀️🎁💜
Insallah
kendine çok çok iyi bak 💜🧚🏽♀️
Sende
Yarın suprizden sonra aramazsa birdaha aramaz dimi
aramazsa bıle vazgeçme çünkü bılıyorum seviyor sun , hesap acsana ona yeniden ulaş
Engelliyim oyuzden akşamda göremiyorum ve ulaşmaya çalıştım arkadaşa arattım bakmadı dönmedi de kızgın hala ya da sevmiyor beni hic
Bir kere daha yaptırdı sonra geldi gene aynısı yaptı direk basıyor engelli bakmiyot gözümün yaşına kyk çiçek alirlar dimi
Gerçekten en sonda ben yazicam kıza aaaa , ya sen yine yap bu sefer bir hesap aç ama nick tinak_protez falan sonra kiza yaz merhaba yakınlarda protez tırnak yapıyorum ve BUYUUUUk bır kampanya var yaz ve sonra
Lan açtığım hesaplarda direk engelli oluyor başka telefondan açılması lazım kapis
evet kapişş anladım merak etme aa neden kızıyorsun sınırlı cocuk🤦🏻♀️
Çiçek inşallah ilasir
Kızmadım yaa normal. konusuyorum
inşhAllah<<<<<<
sınırlı çocuk X
La valla sinirli değilim yaa konuşanlar izliyorum
çok izle ozmn hatta fazladan çok birde mesut can tomay izle tam olsun X
YouTube damı o
aa gercekten Momo seni korkutsun
sen bence uyumaya uç
Momo kim giz
Uykum yokken senin uykun mu geldi biribana istek atmış sendegilsin dimi o
senin ruh ikizin iyi anlaşırsiniz X
Ben herkesle anlaşırım da sen neden benim sorularımı cevaplamiyon
hayır benim uykum yok ve hayır ben değilim, ben sana istek atar mıyım aşk olsun aa
belki sanal aşkındır
İyi bisey mi dedin kötü bisey mi anlamdım
O değil biliyim onu burdanda engelliyim zaten
Hayatından yoldu arttı beni
yok engelleme , vazgecemezsin
sen seviyorsun diyorum, vazgeçmek istiyorum diyorsan önce yanlış giden nedir ya da olmayan şeyi kendi gözlerinle gormelisin
Çok iyiydik yaa istiyorum yarını bekliyorum kyk da kaldinmi hiç çiçeği verirlermi ona ulaşmaya şansı var mı
vermezler mı hatta helikopterden 40 takla atarak verirler 🤦🏻♀️ emin olabilirsin X
Biri sey dedi bizim burada yasak dedi neresi dedim onun orası değil allahtan
şanslısın
Onun orası serbesttir iste insallah korkum o
Öğrenmez yarın hem ulaşma derdi var hem jlasitsasa beni aricakmi derdi of of of
kız avrupa'da mı yaşıyor ve sen kötü düşünme iyi düşün iyi düşünürsen iyi enerjide olursun
Turkiyede yaaa
Neden Avrupa olduğunu düşündün kine
hıc
öyle düşündüm aa olamaz mı
Olabilir canim neden olmasin şey senin arkadaşın yazdimi
yazmak ne kelime o uzaktan bana koştu bende uzaktan ona koştum Dedim kardan adam yapsak senle oyunlar oynasak artık seni görmüyorum. tobe tobe aa 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ omg tabıkı hayır yazmadı yazmasın aa
Yazarsa konuscakmisim
Ne hayal gucun varmış be
yazması ımkansız ama aa
Niye engelledin mi
aslında imkansız değil ama ve bılıyorum o hâlâ beni düşünüyor
Sen niye yazmıyorsun olum ozman
🤦🏻♀️🤦🏻♀️aaa sen uyumalısın bence
tamam onu sıktır et rol sohbet diye bisey duydun mu
ve farkında mısın bız hâlâ konuşuyoruz , kım bılır kac dk sonra veda edıcez aa
Kaç dakika sonra edicez
Biri beni sacma sapan işlere sokuyor Şu an
bırı mı , kım
Şu istek atan kız rol sohbet mol sohbet ayağına bana karı rolü verdi erkek şarkısı beni goturcek elllem
Hahaha k-e-s-ı-n-l-i-k-l-e o bak o sanal aşkın🤭
Yok lan beni kadın yapmaz o bide Harun meltem Leyla adam iki kariliymis ne yemek yapacak Leyla diyor bana akşam Harun bizi mikicek heralde 🤣🤣🤣🤣
belkıde ruh ıkızın..
Yok be saçmaladı sarmadı zaten beni
omg aa konuşmaya devam et
üzülür sonra ve
Paranoyak düşünüyon bence kk de anlam olmaz
ne isareti lan
evet yanlış anladım
..
takma bunlara bence
bencede haklısın🦋
Sacma ama
evet evet evet sacma , bunu çok iyi anladım (galıba fazla takıntılıyım)
Yazamıyorum artık oraya
Dolmus
@Kadersiz7234 HAHAHAH
@Kadersiz7234 acaba ne zaman pes edıcez gerçekten
Tmmm rahat bıraktım görüşürüz kendine cici bak
@Kadersiz7234 sende sende Ve sanal aşkın artık umarım döner 💜 unutma enerjini yüksek tüt yanı iyi düşün güzel düşün sadece gelıcek<< hoşca kal☘️